DdJDean Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik vind het een van de vreselijke dingen die ik tot nu toe in mijn leven heb gezien.Ik zag live op Rtl 4 het tweede vliegtuig in het WTC vliegen. Ook de aanslag op het Pentagon was erg. En ook was er een andere vliegtuig gecrasht die was bedoelt voor het witte huis. Elk jaar kijk rond 9/11 kijk ik veel programmas daar over. Ik schakelde pas in een kwartier voordat het tweede gebouw instortte. Wel een beetje laat, daarvoor zat ik nog op mijn super nintendo weet ik nog. Toen deed mijn vader de tv aan en toen zag je het pentagon in de fik staan. Vervolgens gingen we allemaal naar tv kijken en toen stortte het tweede gebouw in. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 enof ik er stil bij sta , op school in de derde van VMBO hebben we het erover gehad en uitgebreid bij Nederlands en Adrijkskunde , verschrikkelijk wat daar gewoon is gebeurt , zeker 3000 mensen zijn dood gegaan. Reageren
ikt Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Was gewoon Al-Qaida...WAAH tering man ik zie nu m'n gebruikerstitel...die verander ik meteen! Inderdaad, ik vind dat het forum hier ook niet mee moet spotten maar ja. Ik denk er echt heel veel over na, ik vind het heel erg dat zoiets ergs gewoon kan gebeuren... Ik denk ook dat ik na 1399 berichten maar dit forum verlaat. Wil geen al-qaida titel hebben. Het forum gaat hier te ver mee vind ik. Ontopic: Ik sta ook elk jaar wel stil bij deze ramp. Indrukwekkende docu was het op tv. Dont leave! Je kunt trouwenms na je 1001'ste post je gebruikerstitel veranderen. Anders kun je snel doorspammen en ben je weer verder dan de 2500 posts Terrorist 1300 Al-Qaida Volgeling 1400 Al-Qaida Soldaat 1500 Al-Qaida Captain 1750 Leider Al-Qaida 2000 Dictator 2500 Maar echt VRE-SE-LIJK dat ze zomaar die 2 vliegtuigen in het WTC hebben geboord.. Om een islamitische boodschap over te brengen dat America sux... Ik had het leuker gevonden als ze met een bom Bush hadden omgelegd, de mensen die bij de 9/11 aanslag zijn omgekomen zijn onschuldig in tegenstelling tot Bushie.. Reageren
-Niels- Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Zeker! Heel erg, teringterroristen. Iemand gister die reportage gezien op SBS? Ik was echt onder de indruk...geweldig Ik zag lijkbleek toen ik dat aan 't kijken was Die documentaire heb ik al 5 keer gezien, elke keer voor 11 September..geweldig stukje film. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Was gewoon Al-Qaida...WAAH tering man ik zie nu m'n gebruikerstitel...die verander ik meteen! Inderdaad, ik vind dat het forum hier ook niet mee moet spotten maar ja. Ik denk er echt heel veel over na, ik vind het heel erg dat zoiets ergs gewoon kan gebeuren... Ik denk ook dat ik na 1399 berichten maar dit forum verlaat. Wil geen al-qaida titel hebben. Het forum gaat hier te ver mee vind ik. Ontopic: Ik sta ook elk jaar wel stil bij deze ramp. Indrukwekkende docu was het op tv. Dont leave! Je kunt trouwenms na je 1001'ste post je gebruikerstitel veranderen. Anders kun je snel doorspammen en ben je weer verder dan de 2500 posts Terrorist 1300 Al-Qaida Volgeling 1400 Al-Qaida Soldaat 1500 Al-Qaida Captain 1750 Leider Al-Qaida 2000 Dictator 2500 Maar echt VRE-SE-LIJK dat ze zomaar die 2 vliegtuigen in het WTC hebben geboord.. Om een islamitische boodschap over te brengen dat America sux... Ik had het leuker gevonden als ze met een bom Bush hadden omgelegd, de mensen die bij de 9/11 aanslag zijn omgekomen zijn onschuldig in tegenstelling tot Bushie.. Tijdens de aanslagen van 9/11 was Bush nog maar een korte tijd aan de leiding. Dus toen kon hij weinig fout hebben gedaan. Reageren
The GamerII Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Elk jaar sta ik erbij stil, hoewel ik het dit jaar bijna was vergeten.. Reageren
M4X Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Een trieste dag, en het is goed om er even bij stil te staan en na te denken, ookal is het inmiddels alweer 6 jaar geleden. En het kan immers elke dag nog eens gebeuren, en die gedachten zijn toch een beetje beangstigend, aangezien Amsterdam volgens de geruchten ook een doelwit zou kunnen zijn. Maar aan de andere kant, in Irak vallen er elke maand even veel slachtoffers als bij 11/9, en ook in 'derde wereld landen' gaan er elke dag heel veel mensen dood door oorlog en aan een voedsel & watertekort. Hoe een grote ramp 11/9 ook was, in Irak en nog heel veel landen vallen er elke week wel slachtoffers door tereur, armoede, en allerlei ellende die ze daar hebben, en ik vind dat daar ook wel eens vaker bij stil mag worden gestaan. Reageren
EXIT Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 nee stond er ni bij stil. kan mij geen reet schele Reageren
Nickonly Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) nee stond er ni bij stil. kan mij geen reet schele Nouzeg, een beetje meeleven kan toch wel? Ok, als we voor ieder mensenleven die per dag omkomt gaan rouwen word het ook wel een beetje te. Maar bij zo'n gebeurtenis kan je toch wel een beetje begrip opbrengen? Hoedanook, ik heb er wel even bij stilgestaan. Gisteren ook nog die docu gezien. Indrukwekkend. Ik was vorig jaar ooknog bij ground zero geweest. Dat is pas helemaal indrukwekkend, die beelden en foto's op die schermen die daar staan... [Edit] Ik heb er nog wat foto's van, van toen ik daar was. Op verzoek plaats ik ze. Bewerkt: 11 september 2007 door Nickonly Reageren
TomHagen Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 verzoek maar ik sta er eik niet meer bij stil. Ik ben wel naar de film World Trade Center geweest (met die ene acteur) dus dan sta k wel bij stil maar voor de rest eik bijna nooit. Alleen gister een stukkie van de docu gezien. Reageren
EXIT Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 nee stond er ni bij stil. kan mij geen reet schele Nouzeg, een beetje meeleven kan toch wel? Ok, als we voor ieder mensenleven die per dag omkomt gaan rouwen word het ook wel een beetje te. Maar bij zo'n gebeurtenis kan je toch wel een beetje begrip opbrengen? Hoedanook, ik heb er wel even bij stilgestaan. Gisteren ook nog die docu gezien. Indrukwekkend. Ik was vorig jaar ooknog bij ground zero geweest. Dat is pas helemaal indrukwekkend, die beelden en foto's op die schermen die daar staan... [Edit] Ik heb er nog wat foto's van, van toen ik daar was. Op verzoek plaats ik ze. waarom zou ik? Amerika veroorzaakt de meeste problemen in de wereld waarom zou ik er dan bij stil staan als er in Amerika iets gebeurt Reageren
Rivel Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik sta er nog heel erg stil bij, maar wat me opvalt is dat andere ensen h et niet belangrijk vinden, op school zei niemand er wat over. ZE vragen de datum en zeggen dan oke, op de radio enkel 1 kleine zin over 11/9. Best wel gek dat het zo snel vergeten wrod. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik denk nog steeds dat Bush zelf achter die aanslag zit , hij geeft binlade overal de schuld van. En de meeste video's van binlade zullen wel vals zijn. Het is echt erg voor die mensen , ook is het erg voor de familie van de doden. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik denk nog steeds dat Bush zelf achter die aanslag zit , hij geeft binlade overal de schuld van. En de meeste video's van binlade zullen wel vals zijn.Het is echt erg voor die mensen , ook is het erg voor de familie van de doden. Bin laden heeft zelf toegegeven dat hij achter de aanslag zit van 9/11, En hij had het ook over de jonge terrorist die in het vliegtuig zat.. Dat hij een held was enz. Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Jap, ik stond er wel degelijk stil bij. Op school werd er voor zover ik weet alleen bij Engels aandacht aan besteed. Ik was op de dag van de aanslag 8 jaar oud, en dan zijn dat soort dingen nog erg moeilijk te begrijpen. Ik kan nog herinneren dat ik zei dat het vet was of iets dergelijks, maar ik wist eigenlijk niet wat er aan de hand was Vind het nog steeds erg voor de nabestaanden van de slachtoffers, heb een paar jaar later veel docu's over het hele 9/11 gebeuren gezien en ik vond het voor sommige mensen echt verschrikkelijk. Respect. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.