Jump to content

rode balonnen gta vice city stories


diamond

Recommended Posts

ik snap niet hoe je die balonnen te pakken moet krijgen ik heb van alles geprobeert ik hem hem op de ps2 kan iemand me hierbij helpen

bedankt alvast

Je kunt ze niet pakken, ze zitten daarvoor te hoog in de lucht. Je moet ze namelijk kapot schieten, dit kan met elk willekeurig wapen. Ik weet de exacte besturing van de PS2 niet, maar ik geloof dat je met L1 + R3 vrij kunt rondkijken/richten. Je pakt een wapen, schiet de ballon kapot en zo doe je dat bij alle 99 Red Balloons. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

* Beach Patrol

* BMX Time Trials

* Caddy Daddy (Alleen PS2-versie)

* Crash!

* Crims On Water Wings (Alleen PS2-versie)

* Crims On Wings

* Fire Copter

* Haiti Hover Race

* Harbor Hover Race

* Hyman Memorial O.D.T. (Alleen PS2-versie)

* Land, Sea And Air Ace

* Mashin' up the Mall

* Phil's Shooting Range

* Playground On The Park (Alleen PS2-versie)

* Playground On The Dock (Alleen PS2-versie)

* Playground On The Point

* Playground On The Town

* Quad Time Trials

* Rush! (Alleen PS2-versie)

* Sanchez Time Trials

* Skywolf

* Swinger's Club

* Turismo

* Vice Sights

* Watersports

De rood aangegeven zijmissies, op wikipedia zij nog niet af. Ik wil toch vragen om hulp wandt ik snap niet elke zij missie en ik kan die niet inzien dat is balen.

Ik heb ook veel problemen met de politie missie en de ambulance kan iemand me daar ook wat tips over geven of vertellen waneer ik deze het best en het snelst kan doen?

Met de bedrijfmissies erg bedankt hier heb ik en heleboel aan, maar ook de missies in het gebouw wat moet ik me daar bij vorstellen? Krijg ik dan inderdaad daarna een auto of iets anders als ik die missie af heb?

4-Deurs

* Glendale

Boten

* Bovver '64

* Coast Guard

* Jetmax

* Marquis

* Predator

* Speeder

* Squalo

* Reefer

* Violator

* Yola

Deze vervoersmiddelen ook waar kan ik die vinden? Op wikipedia kan ik ze niet vinden omdat ze rood zijn.

# 30 Unique stunt jumps (36 Unique stunt jumps in PS2-versie)

# 30 Rampages (35 Rampages in PS2-versie)

Ik heb hem dus op de PS2 en ik weet niet op het kaartje dat op wikipedia staat ook echt tot de 36-35 gaat?

bedankt alvast voor deze enorme hulp :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is inderdaad een lange vraag. :D

Ik zal maar beginnen bij het begin.

De BMX Time Trials, Quad Time Trials en Sancez Time Trials zijn allemaal het zelfde principe. Binnen een bepaalde tijd door cheackpoints rijden in een bepaalde volgorde. Dit is niet echt moeilijk als je al wat ervaring hebt. Het is belangrijk dat je niet botst, niet van je voertuig valt, en niet te veel snelheid verliest. Maar meestal heb je wel genoeg tijd. Ik heb even een kaartje gemaakt met waar je deze voertuigen kan vinden. Je moet gewoon op het voertuig stappen en de zijmissie start vanzelf.

timetrialsky2.png

Hier bij is oranje de BMX, rood de Quad en paars de Sanchez.

De rest van de missies kan ik je geen uitleg geven want ik heb GTA VCS niet op de PS2 versie.

Voor de Vigilante (politie) missies en Ambulance missies raad ik je aan om hier en hier eens te kijken. Daar staan genoeg tips en een omschrijving. :) Bij allebei geld hier dat je rustig moet blijven en nooit paniekeren. Doe dit nooit te lang aan één stuk, stop om de 5 of 10 levels misschien eens, en als het mislukt neem je een goede pauze en kan je terug beginnen.

De beloning voor de Empire Building missies zijn:

1) je staat een stap dichter bij de 100%

2) Per missie dat je speelt krijg je een mooie geldbeloning

en 3) Je krijgt normaal altijd om 16u00 een pak geld, wel dit verhoogd wanneer je een Empire Building missie hebt uitgespeeld en wanneer je een ander Empire Building gebouw veroverd. :)

Deze vindplaatsen van de boten staan wel op WikiGTA.

* Bovver '64

* Jetmax

* Marquis

* Squalo

* Violator

* Yola

De Coast Guard, Predator, Speeder en Reefer staan er nog niet op. Deze kan ik je dus ook niet geven.

Ook die van de Glendale weet ik niet.

Voor de 36 USB en 36 Rampages kan ik je ook niet verderhelpen, want ik heb de PS2 versie niet.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

4-Deurs

* Glendale

Boten

* Coast Guard

* Predator

* Speeder

* Reefer

zijmissies

* Crims On Water Wings (Alleen PS2-versie)

* Hyman Memorial O.D.T. (Alleen PS2-versie)

* Playground On The Park (Alleen PS2-versie)

* Playground On The Dock (Alleen PS2-versie)

* Rush! (Alleen PS2-versie)

Bedankt voor je info hier kan ik al weer een heleboel mee :tu: . Maar er blijven nog wel wat dingen over zie boven. Wie kan mij verder helpen?

Ik ben ook met de ballonen bezig en loop daar ook bij de 15de balon vast ik kan er nie bij wat nu?

en weet iemand een oplossing voor het politie probleem ik ben nu in lever 6 maar dat kan ik niet aan met en gewone politie auto wat moet ik nu doen?

# 30 Unique stunt jumps (36 Unique stunt jumps in PS2-versie)

# 30 Rampages (35 Rampages in PS2-versie)

dit ook nog niet te vergeten

kan Iemand me helpen alsjeblieft :(

Bewerkt: door diamond
Link to comment
Delen op andere websites

Oké, voor de zijmissies, USB's en Rampages heb ik nog even gezocht en ik kwam uit bij dit topic van HerrieM. Daar kan je dus een beschrijving van dat allemaal vinden. :D

Dat was dus 1, en 2:

De 15de Red Balloon is in de Army Base, die zit volgens mij ergens tussen de antennes/satelieten of wat daar ook staat. :)

Je kan misschien eens met een heli proberen te zoeken, of je kan op het gebouw staan en met je Sniper daar wat tussen gaan zoeken?

En waarom heb je die vindplaatsen van die voertuigen eigenlijk nodig?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
heel erg bedankt :tu: de auto heb ik nu niet meer zo zeer nodig alleen heb nu een ander probleem hoe maak je oorlog met een empire building als er geen auto/moter staat?

Volgens mij moet je hem dan kopen als er geen voertuig staat. Staat er een bord bij? Zoja, ga ervoor staan en druk op R3 en kies het bedrijf uit dat je graag wilt maken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...