ASPHALT Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Ik denk dat je het over deze Empire Building hebt van de Bikers: Plaatje gemaakt door M4X Deze Empire Building van de Bikers moet je veroveren in een missie van de Mendez Brothers. Dit moet in de missie Hostile Takeover, vóór deze missie kun je dit gebouw nog niet aanvallen. Reageren
diamond Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Bedankt inderdaad dat gebouw bedoelde ik. Ik ben nu bezig met alle andere zijmissies te voltooien maar er zijn ook van die missies waar je een rondje moet rijden of vliegen. ik noem er een paar op en hoop dat jullie voor me de route kunnen maken op een kaartje dat zou makkelijker zijn dan weet ik wat me te wachten staat wandt het het is al een paar keer fout gegaan. Beach Patrol Crims On Wings Reageren
M4X Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Bedankt inderdaad dat gebouw bedoelde ik. Ik ben nu bezig met alle andere zijmissies te voltooien maar er zijn ook van die missies waar je een rondje moet rijden of vliegen. ik noem er een paar op en hoop dat jullie voor me de route kunnen maken op een kaartje dat zou makkelijker zijn dan weet ik wat me te wachten staat wandt het het is al een paar keer fout gegaan.Beach Patrol Crims On Wings Voor Beach Patrol is er geen bepaalde route, deze missie is namelijk elke keer anders. Wat wel helpt is vaak op 'start' klikken en dan naar 'map' gaan, zo kun je de route goed bekijken. Je zult ook veel gebruik moeten maken van je radar. Daarnaast kan je op Wikigta kijken voor een uitgebreide beschrijving van Beach Patrol. Voor Crims On Wings heb je wel een route. Hier vind je de beschrijving van deze missie en een aantal tips, daarmee red je het hoogstwaarschijnlijk wel. Misschien kan je ook nog wel wat hulp halen uitdit topic. Veel succes met beide missies! Reageren
diamond Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 3. Vice Point Beginnend aan de noordkant van een blauw gebouw dat gereedschap verkoopt, ga richting het noorden met de weg, totdat je een empire gebouw tegenkomt. Aan de linkerkant zul je een ramp tegenkomen, deze jump voor de ps2 weet ik niet te vinden ik kan hem gewoon niet vinden kan iemand me hiermee helpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.