Jump to content

Zwemmen onderwater?


DB10

Recommended Posts

Hoe zwem je nou precies onderwater? Bij mij zwemt ie dan harstikke sloom of is dat normaal. Ik kom bij de missie Amphibious Assault als je door die cirkels moet zwemmen ga ik steeds bij de tweede dood omdat ie zo sloom zwemt. Dus wat zijn de toetsen om snel onderwater te zwemmen als het kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zwem je nou precies onderwater? Bij mij zwemt ie dan harstikke sloom of is dat normaal. Ik kom bij de missie Amphibious Assault als je door die cirkels moet zwemmen ga ik steeds bij de tweede dood omdat ie zo sloom zwemt. Dus wat zijn de toetsen om snel onderwater te zwemmen als het kan.

Je moet je LMB ('Left' 'Mouse' 'Button') inhuden om onder water te gaan. Als het goed is, zal CJ dan onder water duiken. Met de volgende toesten zwem je dan:

  • W - Vooruit
  • A - Links
  • S - Niet naar achteren, maar je houdt als het ware wat in.
  • D - Rechts

Je kunt je muis dan gebruiken om de richting aan te geven. Dit doe je door met je muis naar die bepaalde hoek te bewegen waar je heen wilt zwemmen. Natuurlijk kan het ook met 'A' en 'D', maar dat is meer om een beetje ' bij te sturen'. Ik hoop dat je het nu een beetje snapt.

@Hieronder: Oh ja, de spatiebalk moet je ook nog inhouden. :puh:

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zwem je nou precies onderwater? Bij mij zwemt ie dan harstikke sloom of is dat normaal. Ik kom bij de missie Amphibious Assault als je door die cirkels moet zwemmen ga ik steeds bij de tweede dood omdat ie zo sloom zwemt. Dus wat zijn de toetsen om snel onderwater te zwemmen als het kan.

Als je even boven water bent moet je de hele tijd de linker muisknop ingedrukt houden :), met de spatiebalk kan je dan vooruit zwemmen. Als je snel wil zwemmen boven water moet je de spatiebalk ingedrukt houden, hoe lang je snel kan zwemmen licht aan je uithoudings vermogen, in San Andreas heet dit 'Stamina'.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...