Fabelous_P Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Hangt er van af waar je van houd ? Shooter = Halo 3 of Call Of Duty 4, Racing = PGR4, RPG = Mass Effect, Adventure = Assassins Creed. Dat zijn er maar een paar. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Offtopic : Ik heb net zitten nadenken. Ik heb helemaal niks meer gehoord over LA Noire. Komt ie nog wel uit voor de Xbox 360 en PS3? Zo ja, wanneer? Reageren
Gta-killer Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Offtopic : Ik heb net zitten nadenken. Ik heb helemaal niks meer gehoord over LA Noire. Komt ie nog wel uit voor de Xbox 360 en PS3? Zo ja, wanneer? LA Noire is verschoven naar 2009, of het nou wel of niet ps3 exclusief is weet ik ook niet. Het ene nieuwsbericht meld dat het exclusief voor ps3 is, de andere dat het ook naar 360 gaat en weer een andere dat het pas tijdje later naar 360 gaat. EDIT: Net gelezen dat het toch ps3 exclusief is zoals mania al zei, de sites die dat niet zeiden waren al ouderen berichten. Release data kan ik niet vinden of het toch 2008 is of 2009. Bewerkt: 16 september 2007 door Gta-killer Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Offtopic : Ik heb net zitten nadenken. Ik heb helemaal niks meer gehoord over LA Noire. Komt ie nog wel uit voor de Xbox 360 en PS3? Zo ja, wanneer? LA Noire, komt exclusief voor de PS3. Amerikaanse releasedate staat ergens in 2008, dus ik neem aan laat 2008. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Offtopic : Ik heb net zitten nadenken. Ik heb helemaal niks meer gehoord over LA Noire. Komt ie nog wel uit voor de Xbox 360 en PS3? Zo ja, wanneer? LA Noire, komt exclusief voor de PS3. Amerikaanse releasedate staat ergens in 2008, dus ik neem aan laat 2008. Op internet stond dat het is uitgesteld naar 2009 Hier Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik wou jullie even op de hoogte houden. Ik heb vanochtend al een advertentie geplaatst op marktplaats. Het hoogste bod wat ik tot nu toe heb gekregen is 300 euro. Dit is te weinig, ik doel op minstens 350 euro (dan hoef ik maar 30 euro bij te leggen om mijn ideale pakket te kopen ) Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Lol , ik zou er geen eens 200 euro voor over hebben voor een tweedehands apparaat met een paar spellen. Dan kan je het net zo goed in de winkel kopen , als je 300 euro bied. Ik zou het gewoon doen 300 euro , verwacht maar niet dat het nog meer word. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik denk zelf ook niet dat iemand hoger gaat bieden. Mijn advies is: Gewoon doen Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik wou jullie even op de hoogte houden. Ik heb vanochtend al een advertentie geplaatst op marktplaats. Het hoogste bod wat ik tot nu toe heb gekregen is 300 euro. Dit is te weinig, ik doel op minstens 350 euro (dan hoef ik maar 30 euro bij te leggen om mijn ideale pakket te kopen ) Heb je al gedacht aan een ideaal spelletje voor je Xbox360? Je bent immers niets met alleen een Xbox360 tenzij je de demo's gaat afhalen van de Marktplace. Maar of je daar lang mee zoet zult zijn is mij een hele grote vraag. Kies je spel zorgvuldig uit. Dit zeg om omwille dat je van je ouders niet direct geld zult krijgen om een nieuwe game te kunnen kopen. Ik hoop dat er mensen een iets groter bod willen doen op je WII, zodat je binnenkort je Xbox aan kiedereen kan tonen Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik wou jullie even op de hoogte houden. Ik heb vanochtend al een advertentie geplaatst op marktplaats. Het hoogste bod wat ik tot nu toe heb gekregen is 300 euro. Dit is te weinig, ik doel op minstens 350 euro (dan hoef ik maar 30 euro bij te leggen om mijn ideale pakket te kopen ) Heb je al gedacht aan een ideaal spelletje voor je Xbox360? Je bent immers niets met alleen een Xbox360 tenzij je de demo's gaat afhalen van de Marktplace. Maar of je daar lang mee zoet zult zijn is mij een hele grote vraag. Kies je spel zorgvuldig uit. Dit zeg om omwille dat je van je ouders niet direct geld zult krijgen om een nieuwe game te kunnen kopen. Ik hoop dat er mensen een iets groter bod willen doen op je WII, zodat je binnenkort je Xbox aan kiedereen kan tonen Dank je wel Ik heb een pakket gevonden op internet: Xbox 360 premium pakket MET 4 spellen!! Viva pinata (ja, das wat minder ja, maar een spel is een spel )Splinter Cell Double Agent, Forza 2 en Gears of War!! Lijken me prima spellen toch? Dit pakket kost 380 euro! Dat vind ik goedkoop voor een premium pakket MET 4 spellen! Reageren
Advancegta Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik wou jullie even op de hoogte houden. Ik heb vanochtend al een advertentie geplaatst op marktplaats. Het hoogste bod wat ik tot nu toe heb gekregen is 300 euro. Dit is te weinig, ik doel op minstens 350 euro (dan hoef ik maar 30 euro bij te leggen om mijn ideale pakket te kopen ) Heb je al gedacht aan een ideaal spelletje voor je Xbox360? Je bent immers niets met alleen een Xbox360 tenzij je de demo's gaat afhalen van de Marktplace. Maar of je daar lang mee zoet zult zijn is mij een hele grote vraag. Kies je spel zorgvuldig uit. Dit zeg om omwille dat je van je ouders niet direct geld zult krijgen om een nieuwe game te kunnen kopen. Ik hoop dat er mensen een iets groter bod willen doen op je WII, zodat je binnenkort je Xbox aan kiedereen kan tonen Dank je wel Ik heb een pakket gevonden op internet: Xbox 360 premium pakket MET 4 spellen!! Viva pinata (ja, das wat minder ja, maar een spel is een spel )Splinter Cell Double Agent, Forza 2 en Gears of War!! Lijken me prima spellen toch? Dit pakket kost 380 euro! Dat vind ik goedkoop voor een premium pakket MET 4 spellen! Ik niet. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Tsja tweede hands blijft tweedehands , ze kunnen beter voor die 360 met 4 games 280 euro vragen. 380 euro is belachelijk veel geld voor een tweedehands 360 , koop hem gewoon in de winkel. Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Tsja tweede hands blijft tweedehands , ze kunnen beter voor die 360 met 4 games 280 euro vragen. 380 euro is belachelijk veel geld voor een tweedehands 360 , koop hem gewoon in de winkel.Volgens mij is dat geen 2dehands die hij bedoelt; Klik voor de aanbieding. Is inderdaad een hele mooie pakket!@ Advancegta; Fijn voor je. Reageren
SamShine Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Voor jou Wii is € 300,- een prachtprijs, waarvan je met een kleine € 40,- extra een Xbox 360 Premium met 4 spellen kan kopen. Kijk in dit topic en zoek even naar mijn post, daar staat dat pakket in. Een miskoop lijkt het me niet, € 10,- boven de adviesprijs samen met 4 topspellen (Gears of War, Forza Motorsport 2, Viva Piñata en Splinter Cell: Double Agent). Een miskoop word bijna moeilijk om te maken. Edit: snelle Sammie.. Bewerkt: 16 september 2007 door SamShine Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Voor jou Wii is € 300,- een prachtprijs, waarvan je met een kleine € 40,- extra een Xbox 360 Premium met 4 spellen kan kopen. Kijk in dit topic en zoek even naar mijn post, daar staat dat pakket in. Een miskoop lijkt het me niet, € 10,- boven de adviesprijs samen met 4 topspellen (Gears of War, Forza Motorsport 2, Viva Piñata en Splinter Cell: Double Agent). Een miskoop word bijna moeilijk om te maken. Edit: snelle Sammie.. ik heb dan 70 euro extra nodig. Niet dat ik dat niet kan betale, maar dan is m'n rekening toch wel aardig leeg en ik mag mijn spaarrekening niet aanwenden naja, ik heb al aanvraag gedaan voor een folderwijkje, zodat ik ook extra spellen enzo kan kopen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.