Jump to content

Kurt Cobain,vermoord?


Ironfist

Recommended Posts

Kurt Cobain

Februari 20, 1967 - April 5, 1994

ik denk dat jullie Kurt wel kennen en ook Courtney Love

Ik vraag mij ook af of *bitch* Love hem vermoord heeft...

officieel heeft Kurt zelfmoord gepleegd door een geweer in zijn mond te steken en geschoten te hebben,maar geloof jij dat :blink: ?

Kurt was inderdaad manisch depressief(constant depressief+zelfmoordneigingen)maar

hij had zoveel succes met Nirvana...

(misschien wel interessant:Courtney heeft een tweede zangcarriere gestart een paar dagen na zijn dood :angry:)

Welk verhaal geloof jij?Heeft hij zelfmoord gepleegd of heeft Courtney hem gedood?

Kurt_Cobain_BW.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

:mellow: ik voel toch wel zeer aangetrokken tot de muziek van nirvana, vroeger hadden ik en een paar gasten een hele toffe site alles over nirvana. en ja ik zelf denk dat Love Cobain om zeep heeft geholpen maar dat is nooit bewezen

Link to comment
Delen op andere websites

ik den ktcoh dat hij zelfmoord heeft gepleegd, hij kon de druk van het beroemd zijn niet aan en hij was zwaar verslaafd en ik denk dat het op den duur zo erg was dat hij zich van kant heeft gemaatk

Link to comment
Delen op andere websites

hoewel op deze vraag misschien toch nog een antwoord kan gevonden worden,Courtney gaat opnieuw een proces aanspannen tegen alle cobains en de leden van nirvana,met een beetje geluk wordt ook de zaak "cobain" terug geopend ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...