Jump to content

.Syfes Vs Dizzee


.Syfes

Recommended Posts

Onderwerp: Sprite

Soort design: Signature

Size design: Max 350 *130

Render: ja

Animatie: neen

Premade: neen

Tijd van inlevering:

Z.S.M

Hier is de mijn al :

untitled1vp6.jpg

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

hehe, heb pas een bewegende sprite gemaakt maar buite dat is die nogal leeg :D als morgen niemand iets gepost heeft zal ik mijn inleveren :) maar ben er dan wel vrij zeker van dat je wint :D

>>> Door RonaldVC: Er staat in de lijst "Animatie: Nee". Dus geen bewegende onderdelen in de signature..<<<

EDIT: Sorry ik had het niet gelezen, en doe jij maar battle Dizzee :)

Bewerkt: door AreZzo
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een moeilijke keuze...

Dizzee:

Een erg mooi geheel, goed gesmudged. Mooie gloed rond Vegeta, past goed bij het thema. Niks op aan te merken.

Syfes:

Ook een erg mooie sig. Leuke gloed rond Goku. Mooie achtergrond en border. Maar misschien had je de border transparant kunnen doen.

Toch gaat mijn stem naar Dizzee, want ik vind die van hem toch wat mooier door het gesmudge. Maar allebei hele mooie sigs! Kutgw! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echt mooie sigs! Allebei ;).

Laat ik maar beginner met de uitdager:

Mooie sig Syfes! Het is een heel andere stijl dan normaal. Maar ik denk dat sprite stijl jou wel ligt. Ik heb wel een paar tips voor je:

- Je hebt het wat te licht achter je sprite, probeer het daar wat donkerder te maken ;).

- Probeer je sprite wat scherper te houden.

- Ik kan zien dat er nog wit om je signature heen zit. Ik zou de signature ook daar gewoon door laten lopen als ik jou was, want nu staat het niet zo mooi...

- Naam ergens (niet opvallend) erbij? :engel:

Dan ga ik maar door met Dizzee:

Ook jij een helemooie sig, maar het is niet echt een sprite sig. Meestal heb je met sprite sigs een soort Blast vanuit je render... dat kan je heel mooi zien bij Syfes, maar bij jou komt het uit de hoek... dat is wat minder.

Verder vind ik persoonlijk de smudge niet echt erbij passen, omdat de smudge size te groot is.

Je text vind ik wel heel goed ;).

Mijn stem gaat toch naar Syfes want die heeft meer sprite stijl, en ik vind zijn Blast mooier ;).

Veel succes nog beide!!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat ook naar

Die van .Syfes is ook wel mooi maar ik vind de kleuren niet zo mooi bij het geheel passen :Y

Maar jullie krijgen allebei een dium omdat jullie er veel werk aan gedaan hebben :tu:

Bewerkt: door Ninoke
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat dan weer uit naar .Syfes, zijn signature heeft meer sprite-stijl, enkel wat licht achter zijn sprite, verder heel mooi.

Die border erom vind ik wel mooi :) het is weer eens iets anders :D.

Bij die van Dizzee gaan zijn lijnen van linksonder naar rechtsboven, en zijn sprite staat daar tussen, het zou mooier zijn als de lijnen vanaf het midden naar de kanten gingen :).

Succes beide!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat dik naar .Syfes waarom? die van hem is gewoon kei beter en ziet er ook netjes uit met zo'n lichteffect.

Die van Dizzee vind ik rep en roer.

>>> Door .Levi.: Stemmen t/m 20 september, je stem telt dus niet mee.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...