STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Dat pak in de Malibu club doet me denken aan Jason uit FRIDAY13 aleen jammer dat je zelf geen kleding kasn maken op de xbox versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Mag ik misschien weten wat je daar mee wilt zeggen? Ik bedoel alleen maar wat heeft het nu voor zin om te gaan zeggen wat je van een pak vind. Mij doet het denken aan een bankovervaller, maar daar ga ik ook niet een compleet topic over maken. Misschien doe ik nu een beetje als moderator, sorry, maar zúlke topics zijn eigenlijk een beetje sorry voor het woord onzinnig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Als topic wel, als post in een topic niet. Het gegeven is best iets om aandacht aan te besteden, maar kan je voortaan de eastereggs en verwijzingen die je vindt in GTA VC in het topic GTA VC jokes zetten? (klik voor topic) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Lantyz sorry voor mijn post; maar dat pak is een kopy van Jason Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Kan je niet even een beeld geven uit die flim waarin iemand dat pak draagt? Dan kan je ze vergelijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) Je zou eens Haloween kunnen huren of Friday13 deel 5 bijv in de videotheek, dan weet je het, mooie films trouwens!!Ik heb een grote collectie horrorfilms?? Jason Michael Myers Nu kun je vergelijken. (trouwens Michael lijkt er op maar het pak komt van jason) Bewerkt: 30 december 2004 door STASKO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Ja, nu je een beeld uit die film gegeven hebt vind ik ook wel dat ze op elkaar lijken. R* heeft zozachtjesaant helemaal niks meer van fantasie. Zou er van de andere kleren ook nog iets bijzitten wat op een beeld uit een film lijkt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) Hier nog wat kleding die duidelijk overeenkomsten hebben met kleding uit Vice city! Geen twijfel mogelijk dat de kleding uit Vice city uit deze film is gejat. dit kledingstuk lijkt ook op een uit vice city. (maar komt oorspronkelijk uit scarface) en ook deze. maar over een ding kunnen we het eens zijn,,,,,,,Vice city is een grote kopie van films uit de jaren 80, neem nou Miami vice en Scareface,,,,maar ik denk wel dat dat evengoed de sfeer neerzet die Rockstar zo belangerijk vind!!! En daar is niks mis mee zolang je maar niet alles gaat namaken uit andere films,,,,,,hmmmm,, zou san andreas ook van films zijn afgekeken?? vast wel,,,aleen is dat dan wel in het voordeel van de kwaliteit!!!! :lol: :lol: Bewerkt: 30 december 2004 door STASKO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Dát kan je volgensmij niet beoordelen omdat dat gewoon een dagelijks kledingsstuk is. Misschien de golfkleding? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Als je die twee vergelijkt zie je duidelijke overeenkomsten kijk maar eens god!! het paarse pak. het zwarte pak. (heeft van die strepen) [EDIT door Lantyz: plaatjes verwijderd vanwege grootte, zie Baffie's post hieronder voor afbeeldingen] Ik geloof niet dat dit toevallig hetzelfde is want er zijn maar een beperkt aantal kleren in Vice City waarbij er 2 paar sprekend op die van Scareface lijken,,,,nee dat lijkt me sterk als dat toeval is.Trouwens de hele game bevat Scareface kenmerken dus verbaast het me niks!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Tja, bij dat blauwe pak is het anders dat zijn blouse dat die zwart is en geen wit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Ik heb ze hieronder even alleen naast elkaar gezet, maar ik zie echt geen overeenkomsten op T.V. z'n kop na. Alleen maar verschillen. Die afbeeldingen zijn trouwens veel te groot man. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 1 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 Ze doen denken aan de pakken uit scareface!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 Ja, dat zei je net ook al, maar ik vroeg wat voor overeenkomst jij in de pakken zag. Ik zie er helemaal niks geen overeenkomsten in zover als ik het bekijken kan. Als je dat even uit wilt leggen. Of komen ze allebei in Scarface voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 Ze doen denken!!!!!! aan scareface maar inderdaad er zijn niet grote overeenkomsten behaleve de strepen en de soorten pakken, Maar ik bedoel dat die pakken doen denken aan scareface omdat alles uit vice city dat wel doet. Maar ja dat is wat ik ervan denk,,,,,, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.