Jump to content

Kleding uit GTA VC


STASKO

Recommended Posts

Ok, dan komen deze 2 pakken uit scarface, dat pak uit de Malibu uit Jason Friday 13, nu hebben we nog het pak van de SpandExpress, maar dat zal wel geen link tot een film hebben, we hebben nog het golfpakje, de straatkleding die tommy vanaf het begin aan heeft, de kleren van de cubanen, het trainingspak en het racepak. Heeft één van deze ook nog een link tot een film uit de jaren '80. Ik wil ze anders wel even allemaal plaatsen, hoef je niet telkens VC op te starten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    18

  • STASKO

    11

  • Trax

    3

  • LXZ-76

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het "Frankie" pak zal wel geen relatie tot een film hebben omdat daar iets opstaat over Vice City zelf, het "Bank Job" pak kwam uit de film JASON Friday 13, het "Mr. Vercetti" en het "Soiree" outfit uit de film Scarface. Dan hebben we er dus eigenlijk 4 gehad. Dan hebben we nog de volgende outfits

Het politiepak "Cop"
Het verhuizerspak "Coverall"
Het Cubanenpak "Havana"
Het Trainingspak "Tracksuit"
Het Racepak "Tracksuit"
Het vrijetijdspak "Casual"
Het golfpak "Country Club"
Het gewone pak "Street"

Zijn er van deze nog outfit's waar iemand van weet/denkt/vermoedt dat ze uit een film komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt het natuurlijk niet zeker weten, het kan ook dat de Cubaanse gang afgeleidt is van een één of andere Aziatische film uit de jaren '80. Zo'n zwaardfilm, moet je eens kijken op internet, als ik er tijd voor heb zal ik het zelf anders ook wel even doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou eens Haloween kunnen huren of Friday13 deel 5 bijv in de videotheek,

dan weet je het, mooie films trouwens!!Ik heb een grote collectie horrorfilms??

Jason

Friday13thtitle.jpg

Michael Myers

michael_myers.jpg

Nu kun je vergelijken.

(trouwens Michael lijkt er op maar het pak komt van jason)

Wrong ;)

Het automonteur pak komt van Michael Myers(Eerste Film zie je het zelf)

De masker van Jason Voorhees.

Postaldude

Link to comment
Delen op andere websites

Het shirtje met die palmbomen komt ook uit Scarface.

Dat zie je in het begin, als ze op Miami Beach zijn, voor een scene.

Kan je niet even een beeld uit die film geven dat ze dat pakje aanhebben. Kunnen we vergelijken! Ik heb trouwens nog wat ontdekt wat misschien nog niet bekend was. De link tussen Cubanen en Little Havana zit misschien hierin. Ik was op internet naar dat Havana outfit aan het zoeken en toen kwam ik de volgende beschrijving van de film Lista de Espera

In het busstation van een klein Cubaans dorpje wachten passagiers op de aankomst van een bus richting Havanna. Als blijkt dat de bus defect is, besluiten de passagiers zelf de bus te repareren.

Ik weet niet of dit al bekend was, maar het viel mij wel op.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...