Jump to content

Kleding uit GTA VC


STASKO

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    18

  • STASKO

    11

  • Trax

    3

  • LXZ-76

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mag ik misschien weten wat je daar mee wilt zeggen? Ik bedoel alleen maar wat heeft het nu voor zin om te gaan zeggen wat je van een pak vind. Mij doet het denken aan een bankovervaller, maar daar ga ik ook niet een compleet topic over maken. Misschien doe ik nu een beetje als moderator, sorry, maar zúlke topics zijn eigenlijk een beetje sorry voor het woord onzinnig.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou eens Haloween kunnen huren of Friday13 deel 5 bijv in de videotheek,

dan weet je het, mooie films trouwens!!Ik heb een grote collectie horrorfilms??

Jason

Friday13thtitle.jpg

Michael Myers

michael_myers.jpg

Nu kun je vergelijken.

(trouwens Michael lijkt er op maar het pak komt van jason)

Bewerkt: door STASKO
Link to comment
Delen op andere websites

Hier nog wat kleding die duidelijk overeenkomsten hebben met kleding uit Vice city! Geen twijfel mogelijk dat de kleding uit Vice city uit deze film is gejat.

dit kledingstuk lijkt ook op een uit vice city. (maar komt oorspronkelijk uit scarface)

al%20pacino.jpg

en ook deze.

153.jpg

maar over een ding kunnen we het eens zijn,,,,,,,Vice city is een grote kopie van films uit de jaren 80, neem nou Miami vice en Scareface,,,,maar ik denk wel dat dat evengoed de sfeer neerzet die Rockstar zo belangerijk vind!!! En daar is niks mis mee zolang je maar niet alles gaat namaken uit andere films,,,,,,hmmmm,,

zou san andreas ook van films zijn afgekeken?? vast wel,,,aleen is dat dan wel in het voordeel van de kwaliteit!!!! :lol: :D :lol: :D

Bewerkt: door STASKO
Link to comment
Delen op andere websites

Als je die twee vergelijkt zie je duidelijke overeenkomsten kijk maar eens god!!

het paarse pak.

het zwarte pak. (heeft van die strepen)

[EDIT door Lantyz: plaatjes verwijderd vanwege grootte, zie Baffie's post hieronder voor afbeeldingen]

Ik geloof niet dat dit toevallig hetzelfde is want er zijn maar een beperkt aantal kleren in Vice City waarbij er 2 paar sprekend op die van Scareface lijken,,,,nee dat lijkt me sterk als dat toeval is.Trouwens de hele game bevat Scareface kenmerken dus verbaast het me niks!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat zei je net ook al, maar ik vroeg wat voor overeenkomst jij in de pakken zag. Ik zie er helemaal niks geen overeenkomsten in zover als ik het bekijken kan. Als je dat even uit wilt leggen. Of komen ze allebei in Scarface voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze doen denken!!!!!! aan scareface maar inderdaad er zijn niet grote overeenkomsten behaleve de strepen en de soorten pakken,

Maar ik bedoel dat die pakken doen denken aan scareface omdat alles uit vice city dat wel doet.

Maar ja dat is wat ik ervan denk,,,,,,

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...