Baffie Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 Ok, dan komen deze 2 pakken uit scarface, dat pak uit de Malibu uit Jason Friday 13, nu hebben we nog het pak van de SpandExpress, maar dat zal wel geen link tot een film hebben, we hebben nog het golfpakje, de straatkleding die tommy vanaf het begin aan heeft, de kleren van de cubanen, het trainingspak en het racepak. Heeft één van deze ook nog een link tot een film uit de jaren '80. Ik wil ze anders wel even allemaal plaatsen, hoef je niet telkens VC op te starten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 ben benieuwd of die andere pakken ook een link heeft met een film of iets dergelijks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 3 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 Ik ben ook wel benieuwd, maar ik heb al mijn best gedaan. Maar ik zal nog eens op het net kijken voor films. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 Ok, hier heb ik ze allemaal, ook de 3 die we al hadden, maar misschien zijn er nog een paar die ook wel bekend voor kunnen komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 Het "Frankie" pak zal wel geen relatie tot een film hebben omdat daar iets opstaat over Vice City zelf, het "Bank Job" pak kwam uit de film JASON Friday 13, het "Mr. Vercetti" en het "Soiree" outfit uit de film Scarface. Dan hebben we er dus eigenlijk 4 gehad. Dan hebben we nog de volgende outfits Het politiepak "Cop" Het verhuizerspak "Coverall" Het Cubanenpak "Havana" Het Trainingspak "Tracksuit" Het Racepak "Tracksuit" Het vrijetijdspak "Casual" Het golfpak "Country Club" Het gewone pak "Street" Zijn er van deze nog outfit's waar iemand van weet/denkt/vermoedt dat ze uit een film komen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 3 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 Tja,,,,het lijken mij erg normale outfits op die van Jason na. mischien het havana pak?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 Ik moet die film toch eens maar moeten huren. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 Het havana pak lijkt mij niet, dat is gewoon een pak van een gang, lijkt me niet dat dat uit een film komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Het havana pak lijkt mij niet, dat is gewoon een pak van een gang, lijkt me niet dat dat uit een film komt Inderdaad dat is gewoon een ontwerp van R* zelf,,,,. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Je kunt het natuurlijk niet zeker weten, het kan ook dat de Cubaanse gang afgeleidt is van een één of andere Aziatische film uit de jaren '80. Zo'n zwaardfilm, moet je eens kijken op internet, als ik er tijd voor heb zal ik het zelf anders ook wel even doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2005 Je zou eens Haloween kunnen huren of Friday13 deel 5 bijv in de videotheek,dan weet je het, mooie films trouwens!!Ik heb een grote collectie horrorfilms?? Jason Michael Myers Nu kun je vergelijken. (trouwens Michael lijkt er op maar het pak komt van jason) Wrong Het automonteur pak komt van Michael Myers(Eerste Film zie je het zelf) De masker van Jason Voorhees. Postaldude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2005 Het shirtje met die palmbomen komt ook uit Scarface. Dat zie je in het begin, als ze op Miami Beach zijn, voor een scene. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Weet ik gelijk van wie dat pak is! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Het politie pakje is gewoon een standaard Politie Outfit... En ik weet toch zeker dat ik die Country Club pakje ook een keer ergens heb gezien... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 (bewerkt) Het shirtje met die palmbomen komt ook uit Scarface.Dat zie je in het begin, als ze op Miami Beach zijn, voor een scene. Kan je niet even een beeld uit die film geven dat ze dat pakje aanhebben. Kunnen we vergelijken! Ik heb trouwens nog wat ontdekt wat misschien nog niet bekend was. De link tussen Cubanen en Little Havana zit misschien hierin. Ik was op internet naar dat Havana outfit aan het zoeken en toen kwam ik de volgende beschrijving van de film Lista de Espera In het busstation van een klein Cubaans dorpje wachten passagiers op de aankomst van een bus richting Havanna. Als blijkt dat de bus defect is, besluiten de passagiers zelf de bus te repareren. Ik weet niet of dit al bekend was, maar het viel mij wel op. Bewerkt: 7 januari 2005 door Baffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.