Jump to content

Kleding uit GTA VC

STASKO

Recommended Posts

Dit is het shirtje uit Scarface, ik denk dat het hierop gebaseerd is.

In het begin had je ook zo'n soort Shirtje, en in Scarface had Al die ook.

Bovendien begint het in Miami in Scarface in die straat, Vice City begint daar ook.

scarface.jpg

Delen op andere websites

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

18

• STASKO

11

• Trax

3

• LXZ-76

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

De kleur is niet hetzelfde, maar de "opbouw" van het shirt wel, ze hebben allebei palmbomen, korte mouwen en bij de keel loopt het uit in een punt. Ok, deze komt dus ook uit Scarface. Nu moet MrKookie even zoeken of hij die outfit van de golfclub terug kan vinden, dan hebben we er nog één bij. Dan hebben we alleen nog het Bordeaux-rode trainingspak, het zwarte-trainingspak, het Havana-outfit, de Casual-outfit, en de Coverall-outfit. Voor de rest zijn ze allemaal bekend. Het cop-outfit weet je trouwens nooit of het een ontwerp van R* zelf is of dat het ook uit een één of andere film komt.

Delen op andere websites

Het golfpakje is het clichébeeld van Amerikaanse golfers. Ruitjes, trui met korte mouwen en een witte blouse eronder, veel rood en groen. Ongeveer het beeld wat we van Nederlandse universitaire ballen hebben. :lol:

Kan best dat dit in Scarface ook voorkomt, maar dan doelen ze in die film ook op dat cliché.

Delen op andere websites

Dat is ook zo, want het is gewoon een grote kopie uit scareface!! ook het verhaal dat Tommy steeds groter word in de Mafia wereld met een paar vrienden, maar ook sommige missies zijn scenes uit scareface, eigelijk is Vice City gewoon Scareface maar is dat goed verstopt in de game dat je er pas bij na gaat denken als je de game hebt uitgespeeld en iemand tegen je zegt van,,,,he je Scareface welk eens gezien? En dan gaan er dingen opvallen!! Je word eigenlijk een beetje bedrogen , maar het is wel om te lachen, want de complete game is gewoon een grote easter egg die niet de naam Vice City maar Scareface zou kunnen dragen.

:lol: :rolleyes: :D :lol: <_< B) :puh::D

Delen op andere websites

Dat is niet helemaal waar, in een ander topic werd gezegd dat er ook heel wat dingen uit Miami Vice kwamen zoals de undercover-politie met een sirene-cheetah en het hele winkelcentrum in Vice Point. Je kunt het beter één grote EasterEgg noemen omdat het bijna alles uit films is overgenomen.

Delen op andere websites

Het zijn ook geen 'lijken' maar kleding-outfit's. Trouwens wat vind je niet echt lijken. Ik vind van bijna alle outfits die op een film leken in 'opbouw' er nog zeker op lijken. Die hoofdband van rambo een screen ervan dan wachten we nog op, maar dat zal misschien ook nog wel afgeleidt zijn van een film.

Delen op andere websites

ik heb een screen gevonden maar hoe zet ik hem er op? :huh: :huh: :huh:

als het goed is heb ik hem nu als avatar? weet het niet zeker?

P.S

ik heb de screen gevonden op deze site via google:http://www.3movie.com/poster/RamboII1-0.jpg B)

als je goed kijkt kun je zien dat hij een rode hooftband heeft?

Bewerkt: door starwars cat
Delen op andere websites

Nou ja, ik plaats em wel even, je kan de hoofdband wel héél moeilijk zien, maar misschien is die er wel vanaf geleidt.

RamboII1-0.jpg

Of zou het complete Havana-outfit weer uit een andere film zijn afgeleidt en dat ze daar ook zo'n hoofdband hebben?

Delen op andere websites

thnx maar als vice city ook op miami vice is gebaseert komt de havanna outvit dan niet daar uit. :D:D:D :o :o :rolleyes: B) :puh::D :lol: <_< :( :angry: :) :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:

Bewerkt: door starwars cat
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...