Trax Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Dit is het shirtje uit Scarface, ik denk dat het hierop gebaseerd is. In het begin had je ook zo'n soort Shirtje, en in Scarface had Al die ook. Bovendien begint het in Miami in Scarface in die straat, Vice City begint daar ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 De kleur is niet hetzelfde, maar de "opbouw" van het shirt wel, ze hebben allebei palmbomen, korte mouwen en bij de keel loopt het uit in een punt. Ok, deze komt dus ook uit Scarface. Nu moet MrKookie even zoeken of hij die outfit van de golfclub terug kan vinden, dan hebben we er nog één bij. Dan hebben we alleen nog het Bordeaux-rode trainingspak, het zwarte-trainingspak, het Havana-outfit, de Casual-outfit, en de Coverall-outfit. Voor de rest zijn ze allemaal bekend. Het cop-outfit weet je trouwens nooit of het een ontwerp van R* zelf is of dat het ook uit een één of andere film komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Het Havana-Outfit zóu ook uit Scarface kunnen zijn. Uit de eerste scene's, maar dat weet ik niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 Ja dat zou kunnen ja.. Maar Vice city heeft veel overeenkomsten met scarface, aleen dan net niet helemaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 Het golfpakje is het clichébeeld van Amerikaanse golfers. Ruitjes, trui met korte mouwen en een witte blouse eronder, veel rood en groen. Ongeveer het beeld wat we van Nederlandse universitaire ballen hebben. :lol: Kan best dat dit in Scarface ook voorkomt, maar dan doelen ze in die film ook op dat cliché. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 Zou wel kunnen, maar dan krijg je meteen de vraag: Waar is de kleding van de "echte" golfers dan vandaan gehaald? Het lijkt wel of compleet vice city op scarface berust. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Dat is ook zo, want het is gewoon een grote kopie uit scareface!! ook het verhaal dat Tommy steeds groter word in de Mafia wereld met een paar vrienden, maar ook sommige missies zijn scenes uit scareface, eigelijk is Vice City gewoon Scareface maar is dat goed verstopt in de game dat je er pas bij na gaat denken als je de game hebt uitgespeeld en iemand tegen je zegt van,,,,he je Scareface welk eens gezien? En dan gaan er dingen opvallen!! Je word eigenlijk een beetje bedrogen , maar het is wel om te lachen, want de complete game is gewoon een grote easter egg die niet de naam Vice City maar Scareface zou kunnen dragen. :lol: :rolleyes: :lol: <_< B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Dat is niet helemaal waar, in een ander topic werd gezegd dat er ook heel wat dingen uit Miami Vice kwamen zoals de undercover-politie met een sirene-cheetah en het hele winkelcentrum in Vice Point. Je kunt het beter één grote EasterEgg noemen omdat het bijna alles uit films is overgenomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Het havana pak lijkt mij niet, dat is gewoon een pak van een gang, lijkt me niet dat dat uit een film komt de hooftband van het havana pak doet me denken aan rambo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Als die er misschien op lijkt, zou je dan niet even een screen willen geven, misschien is die hoofdband van rambo afgeleidt en de rest weer uit een andere film. (we gaan het pak ontbinden in factoren :lol: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Ik vind het niet echt lijken hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Het zijn ook geen 'lijken' maar kleding-outfit's. Trouwens wat vind je niet echt lijken. Ik vind van bijna alle outfits die op een film leken in 'opbouw' er nog zeker op lijken. Die hoofdband van rambo een screen ervan dan wachten we nog op, maar dat zal misschien ook nog wel afgeleidt zijn van een film. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 (bewerkt) ik heb een screen gevonden maar hoe zet ik hem er op? :huh: :huh: :huh: als het goed is heb ik hem nu als avatar? weet het niet zeker? P.S ik heb de screen gevonden op deze site via google:http://www.3movie.com/poster/RamboII1-0.jpg B) als je goed kijkt kun je zien dat hij een rode hooftband heeft? Bewerkt: 11 januari 2005 door starwars cat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Nou ja, ik plaats em wel even, je kan de hoofdband wel héél moeilijk zien, maar misschien is die er wel vanaf geleidt. Of zou het complete Havana-outfit weer uit een andere film zijn afgeleidt en dat ze daar ook zo'n hoofdband hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 (bewerkt) thnx maar als vice city ook op miami vice is gebaseert komt de havanna outvit dan niet daar uit. :o :o :rolleyes: B) :lol: <_< :angry: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: Bewerkt: 16 januari 2005 door starwars cat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.