Jump to content

.djanick Vs areZzo


.Djanick

Recommended Posts

Onderwerp: freestyle

Soort design: Signature

Size design: Max: 500x150

Render: ja

Animatie: nee

Premade: nee

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk!

extra: er moet een personage *render* in voorkomen, je mag dus ook een stock gebruiken

mijn design kom na de jouwe

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat deze battle verlengt zal worden, dus zal ik maar gaan raten.

.Djanick:

Ten eerste is het een hele mooie sig. Maar wat precieser:

Je hebt de render er mooi in verwerkt. Hij past ook goed bij het sfeertje.

Voor de rest heb je de lichtpunten links en rechts goed gedaan.

Voor de border geef ik ook een compliment, want hij is niet al te overheersend, maar het opvalt, staat hij mooi bij de sig.

Ik zie alleen 2 minpunten aan dit geheel:

Je hebt ergens Clipping mask gebruikt, waar de render uitkomt. Maar dit past niet bij je signature vind ik, en dat maakt het gelijk een stuk minder mooi.

Ten tweede heb je iets links hiervan een lichter puntje, maar die zit midden in een wat donkerder gedeelte. Dit past ook niet heel erg.

8.7/10

AreZzo:

Ik vind deze wat minder mooi gelukt. Dit is jammer, want je hebt veel betere gemaakt vind ik.

Eerst de positieve dingen:

De render is goed in je signature geplaatst.

Ten tweede vind ik het font ook zeer mooi bij het plaatje passen.

De C4D's aan de zijkanten vind ik ook mooi, maar het past niet echt bij de render vind ik.

Wat ik ook niet heel erg vind passen is dat de C4D's over de render heengaan.

De border is voor de rest oke.

6.9/10

Mijn stem gaat hierbij dus duidelijk naar... .Djanick! :dans:

EDIT: @ .Levi. : Ik dacht dat dit automatisch ging, en dus dat ik nog kan stemmen. Ik zal er in het vervolg beter op letten.

Bewerkt: door Twankala
Link to comment
Delen op andere websites

Voortaan liever een pb sturen voor verlenging en Twankala gelieve voortaan niet stemmen als een battle niet verlengd is.

Bij deze verleng ik jullie battle t/m 27 september aangezien er eigenlijk helemaal niet is gestemd.

Mijn stem gaat naar .Djanick.

Het hele sfeertje in je signature klopt, de kleuren en belichting. Alleen helaas vind ik de kwaliteit van je effecten niet zo mooi. Je render daarintegen is wel scherp en ziet er goed uit maar helaas past dat dan niet echt zo goed bij de achtergrond. Ik had je render graag ingeblend gezien met de achtergrond. Probeer wat effecten over je render heen te gooien, niet te overdreven maar een mooie glans of belichting. Een zachte ronde brush (wit) met een wat lage opacity op bepaalde plekken zou het wel goed doen denk ik. Probeer ook wat aandacht aan je tekst te besteden het is nu iets te standaard. Overigens denk ik dat je beter een zwarte 1px border kan doen, dan komt je signature wat beter naarvoren. Naast al deze tips is het wel een hele goede signature die zeker niet slecht is.

areZzo, je effecten zijn zo slecht nog niet, alleen vind ik het jammer dat het door de gezicht van de man gaat. Ik weet niet of het de bedoeling was om in te blenden, maar zo ja dan zou ik de render zelf (cut-out) niet doorzichting maken maar er eerder overheen brushen. Je tekst zul je wat duidelijker moeten maken, het is namelijk niet heel goed te lezen zo. Je tekst horizontaal in een duidelijk lettertype en een passende kleur zou beter staan denk ik.

Succes nog!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...