=MC=Tjeerd Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 hallo ik heb mijn eigen Gserver-100 Mbit mta server maar ik heb nouw alleen standaard scrit's dus geen !ch ect. mijn vraag is hoe maak ik die nouw :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 eej, kijk hier es na.. Scripts aanmaken zo niet.. moet je maar ff pm naar mij sturen.... of neem contact op met Furiouz die heeft er vet veel verstand van groeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 of neem contact op met Furiouz die heeft er vet veel verstand van Dat valt op zich wel mee... :huh: Anyway... Meeste scripts voor MTA worden gecodeerd met mIRC... Meer hulp daarvoor kun je vinden @ mtavc.com forums. Is te lang, te moeilijk en teveel om in 1 keer hier uit te leggen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 ja Theerd hoe je ze erin moet zetten vind je hier: Scripts Info en anders wat Furiouz zei op www.mtavc.com suc6 groeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
=MC=Tjeerd Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 ben er niet veel wijzer van geworden die eerste van gtaforums had ik al gebruikt om de script's te laten werken die van www.mtavc.com werd ik ook niet veel wijzer van want ik wil gewoon mijn eigen script's kunnen maken specaale dus want !ch zit niet bij de standaard script's en zo heb je er nog meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 oh uhm... daar week nie zoveel van maarja misschien kun je het ook wel met Aeron zelf doen...? dan weet ik het ook nie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
=MC=Tjeerd Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 oh uhm...daar week nie zoveel van maarja misschien kun je het ook wel met Aeron zelf doen...? dan weet ik het ook nie nouw ja mischien heb je er iets aan dat Furi0uz in mta zij dat ik iets met kladblok moest doen en dan in mirc moest zette maar ik snap niet echt hoe :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 http://home.deds.nl/~aeron/ misschien heb je hier iets aan..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 die van www.mtavc.com werd ik ook niet veel wijzer van want ik wil gewoon mijn eigen script's kunnen maken specaale dus want !ch zit niet bij de standaard script's en zo heb je er nog meer mIRC scripten leer je niet in een paar dagen... http://forums.mtavc.com en dan naar Add-ons, MTA:MA Scripting... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
=MC=Tjeerd Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 (bewerkt) die van www.mtavc.com werd ik ook niet veel wijzer van want ik wil gewoon mijn eigen script's kunnen maken specaale dus want !ch zit niet bij de standaard script's en zo heb je er nog meer mIRC scripten leer je niet in een paar dagen... http://forums.mtavc.com en dan naar Add-ons, MTA:MA Scripting... ja dat heb ik gemerkt beetje te ingewikkeld voor mij :blink: :o :lol: dus kan iemand mij niet gewoon die script's stueren :unsure: gewoon naar tjeerdf1 (at) hotmail DOT com dit werkt zo te zien niet echt ik hoop dat jullie er uit komen Bewerkt: 31 december 2004 door =MC=Tjeerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
=MC=Tjeerd Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 kunnen jullie die echt niet stueren nauw ja zeg ik wil alleen !resetstat !ch das tog niet zo erg ?? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 kunnen jullie die echt niet stueren nauw ja zeg ik wil alleen !resetstat !ch das tog niet zo erg ?? :unsure: Kan je de !ch script dan miss ook naar mij sture als je hem hebt, die wil ik ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 je moet een pakketje scripts downloaden! Je moet gwoon downloaden Tjeerd en niet dubbelposten graag! en !ch kun je niet zomaar sturen groeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 je moet een pakketje scripts downloaden!Je moet gwoon downloaden Tjeerd en niet dubbelposten graag! en !ch kun je niet zomaar sturen groeten Miss via msn ofzo dan maar het kan wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 eej, Je download pakketjes... je kunt niet zomaar commands naar elkaar sturen... dat is onmogelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.