Groot-Duimpje Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) Dag Leden! Psv is uit de Beker nadat ze een geschorste speler Manuel de Costa toch hadden laten spelen tegen Jong Heerenveen , ze hadden wel met 3-0 gewonnen. Een enorme blunder , dit is niet goed te praten zo zij algemeen directeur Jan Reker. De KNVB beker is een mooie prijs die PSV graag wilt winnen , hier is het laatste woord nog niet over gezegd. De Costa kreeg vorig seizoen twee gele kaarten , samen goed voor 1 duel schorsing. Volgens de KNVB Reglementen Heeft PSV de wedstrijd nu verloren en gaat Jong Heerenveen nu door. Zelf vind ik het gewoon dom dat PSV dit doet , ze wisten het heus wel denk ik zelf , maar mij maakt het niks uit vind het alleen maar goed voor ze ! Bron: teletekst ( 803 ) Bewerkt: 27 september 2007 door Groot-Duimpje Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Ik geef je gelijk, het was niet zo'n slimme actie van Koeman. Maar ja, des te meer kans voor Ajax!! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Ik geef je gelijk, het was niet zo'n slimme actie van Koeman. Maar ja, des te meer kans voor Ajax!! Inderdaad , Koeman vind ik er wel nu zo'n typ voor ! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Misschien een overbodige reactie maar eigen schuld ,dikken bult. Trouwens is dit topic niet een overbodig topic aangezien je dit ook gewoon kon posten in het andere topic? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Misschien een overbodige reactie maar eigen schuld ,dikken bult. Trouwens is dit topic niet een overbodig topic aangezien je dit ook gewoon kon posten in het andere topic? Je hebt gelijk, ik zag dit topic eerder dan 't andere. Reageren
RobertSA Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Tja gewoon een administrative kutfout. Wel sneu opzich maarja...Koeman kan hier niet veel aan doen, hij houd echt niet alle kaarten van de spelers bij. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Tja gewoon een administrative kutfout. Wel sneu opzich maarja...Koeman kan hier niet veel aan doen, hij houd echt niet alle kaarten van de spelers bij. moet ie dus eigenlijk wel doen , de kaarten bijhouden. Reageren
Twankala Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Ik heb het gehoord ja... Ik vind dit echt een hele grote blunder van PSV. Het is niet alleen dat ze uit de beker zijn, maar ze verliezen ook nog miljoenen euro's. Ik heb alleen wel gehoord dat dit voorval de 5e keer is bij PSV. Dus het is nog lang niet de eerste keer. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Ik heb het gehoord ja...Ik vind dit echt een hele grote blunder van PSV. Het is niet alleen dat ze uit de beker zijn, maar ze verliezen ook nog miljoenen euro's. Ik heb alleen wel gehoord dat dit voorval de 5e keer is bij PSV. Dus het is nog lang niet de eerste keer. miljoenen denk ik ook niet , het is alleen jammer , en ja het is al de ongeveer de 5de keer dat dit gebeurt. toeval? , ik denk het niet . Reageren
Mister.X Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Tjaa ik wist altijd dat Koeman niet goed was. 'n Ajacied he Reageren
Twankala Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Ik heb het gehoord ja...Ik vind dit echt een hele grote blunder van PSV. Het is niet alleen dat ze uit de beker zijn, maar ze verliezen ook nog miljoenen euro's. Ik heb alleen wel gehoord dat dit voorval de 5e keer is bij PSV. Dus het is nog lang niet de eerste keer. miljoenen denk ik ook niet , het is alleen jammer , en ja het is al de ongeveer de 5de keer dat dit gebeurt. toeval? , ik denk het niet . Ik denk dat ze wel miljoenen verliezen. Ze komen vaak wel in de halve finale of finale ofzo. Als ze de beker hebben gewonnen, dan ga je toch nog een ander toernooi spelen. Europacup 2 of de Supercup ofzo? Ik weet het niet precies, maar daar verdien je iniedergeval ook heel veel geld aan. Dus als ze de beker goed hadden gespeeld en hadden gewonnen, zouden ze denk ik wel een paar miljoen kwijt zijn. Reageren
Black Force Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 tja jammer voor psv, maar ja, voetbal interesseert me toch niet zo, Dus het boeit me eigelijk helemaal geen fluit Greetz, Black Force Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Ik heb het gehoord ja...Ik vind dit echt een hele grote blunder van PSV. Het is niet alleen dat ze uit de beker zijn, maar ze verliezen ook nog miljoenen euro's. Ik heb alleen wel gehoord dat dit voorval de 5e keer is bij PSV. Dus het is nog lang niet de eerste keer. miljoenen denk ik ook niet , het is alleen jammer , en ja het is al de ongeveer de 5de keer dat dit gebeurt. toeval? , ik denk het niet . Ik denk dat ze wel miljoenen verliezen. Ze komen vaak wel in de halve finale of finale ofzo. Als ze de beker hebben gewonnen, dan ga je toch nog een ander toernooi spelen. Europacup 2 of de Supercup ofzo? Ik weet het niet precies, maar daar verdien je iniedergeval ook heel veel geld aan. Dus als ze de beker goed hadden gespeeld en hadden gewonnen, zouden ze denk ik wel een paar miljoen kwijt zijn. hoeveel miljoen zou het dan zijn , ik denk namelijk niet zo heelveel , het is gewoon een Toernooitje van Nederland. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Jullie ajax fans zijn echt zielig. Als ajax er uit was gezet dat had ik dat ook niet zo leuk gevonden. Want ik zie liever een goede strijd in de finale tussen ajax en psv als niet. Reageren
Mister.X Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Jullie ajax fans zijn echt zielig. Als ajax er uit was gezet dat had ik dat ook niet zo leuk gevonden. Want ik zie liever een goede strijd in de finale tussen ajax en psv als niet. Me zo iemand kun je teminste praten want die zegt niet steeds dat Ajax de beste is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.