Jump to content

PSV uit de Beker


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Dag Leden!

Psv is uit de Beker nadat ze een geschorste speler Manuel de Costa toch hadden laten spelen tegen Jong Heerenveen , ze hadden wel met 3-0 gewonnen.

Een enorme blunder , dit is niet goed te praten zo zij algemeen directeur Jan Reker. De KNVB beker is een mooie prijs die PSV graag wilt winnen , hier is het laatste woord nog niet over gezegd.

De Costa kreeg vorig seizoen twee gele kaarten , samen goed voor 1 duel schorsing. Volgens de KNVB Reglementen Heeft PSV de wedstrijd nu verloren en gaat Jong Heerenveen nu door.

Zelf vind ik het gewoon dom dat PSV dit doet , ze wisten het heus wel denk ik zelf , maar mij maakt het niks uit vind het alleen maar goed voor ze :D!

Bron: teletekst ( 803 )

Bewerkt: door Groot-Duimpje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    12

  • Mister.X

    6

  • GekkieJ01

    5

  • Clowntje_93

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Misschien een overbodige reactie maar eigen schuld ,dikken bult. :schater:

Trouwens is dit topic niet een overbodig topic aangezien je dit ook gewoon kon posten in het andere topic?

Je hebt gelijk, ik zag dit topic eerder dan 't andere. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Tja gewoon een administrative kutfout. Wel sneu opzich maarja...Koeman kan hier niet veel aan doen, hij houd echt niet alle kaarten van de spelers bij.

moet ie dus eigenlijk wel doen , de kaarten bijhouden. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gehoord ja...

Ik vind dit echt een hele grote blunder van PSV.

Het is niet alleen dat ze uit de beker zijn, maar ze verliezen ook nog miljoenen euro's.

Ik heb alleen wel gehoord dat dit voorval de 5e keer is bij PSV. Dus het is nog lang niet de eerste keer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gehoord ja...

Ik vind dit echt een hele grote blunder van PSV.

Het is niet alleen dat ze uit de beker zijn, maar ze verliezen ook nog miljoenen euro's.

Ik heb alleen wel gehoord dat dit voorval de 5e keer is bij PSV. Dus het is nog lang niet de eerste keer.

miljoenen denk ik ook niet , het is alleen jammer , en ja het is al de ongeveer de 5de keer dat dit gebeurt. toeval? , ik denk het niet . :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gehoord ja...

Ik vind dit echt een hele grote blunder van PSV.

Het is niet alleen dat ze uit de beker zijn, maar ze verliezen ook nog miljoenen euro's.

Ik heb alleen wel gehoord dat dit voorval de 5e keer is bij PSV. Dus het is nog lang niet de eerste keer.

miljoenen denk ik ook niet , het is alleen jammer , en ja het is al de ongeveer de 5de keer dat dit gebeurt. toeval? , ik denk het niet . :Y

Ik denk dat ze wel miljoenen verliezen.

Ze komen vaak wel in de halve finale of finale ofzo.

Als ze de beker hebben gewonnen, dan ga je toch nog een ander toernooi spelen. Europacup 2 of de Supercup ofzo? Ik weet het niet precies, maar daar verdien je iniedergeval ook heel veel geld aan.

Dus als ze de beker goed hadden gespeeld en hadden gewonnen, zouden ze denk ik wel een paar miljoen kwijt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gehoord ja...

Ik vind dit echt een hele grote blunder van PSV.

Het is niet alleen dat ze uit de beker zijn, maar ze verliezen ook nog miljoenen euro's.

Ik heb alleen wel gehoord dat dit voorval de 5e keer is bij PSV. Dus het is nog lang niet de eerste keer.

miljoenen denk ik ook niet , het is alleen jammer , en ja het is al de ongeveer de 5de keer dat dit gebeurt. toeval? , ik denk het niet . :Y

Ik denk dat ze wel miljoenen verliezen.

Ze komen vaak wel in de halve finale of finale ofzo.

Als ze de beker hebben gewonnen, dan ga je toch nog een ander toernooi spelen. Europacup 2 of de Supercup ofzo? Ik weet het niet precies, maar daar verdien je iniedergeval ook heel veel geld aan.

Dus als ze de beker goed hadden gespeeld en hadden gewonnen, zouden ze denk ik wel een paar miljoen kwijt zijn.

hoeveel miljoen zou het dan zijn , ik denk namelijk niet zo heelveel , het is gewoon een Toernooitje van Nederland.

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie ajax fans zijn echt zielig. Als ajax er uit was gezet dat had ik dat ook niet zo leuk gevonden. Want ik zie liever een goede strijd in de finale tussen ajax en psv als niet. ;)

Me zo iemand kun je teminste praten want die zegt niet steeds dat Ajax de beste is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...