Jump to content

PSV uit de Beker


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Natuurlijk heb ik ook liever een spannende wedstrijd , en het is nu gewoon toevallig dat PSV het is , maar al was De Graafschap het dan vond ik het ook raar dat ze dat hadden gedaan , het is nu gewoon toevallig zo dat PSV is , al hebben ze dit al 5x eerder geflikt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    12

  • Mister.X

    6

  • GekkieJ01

    5

  • Clowntje_93

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb het gehoord ja...

Ik vind dit echt een hele grote blunder van PSV.

Het is niet alleen dat ze uit de beker zijn, maar ze verliezen ook nog miljoenen euro's.

Ik heb alleen wel gehoord dat dit voorval de 5e keer is bij PSV. Dus het is nog lang niet de eerste keer.

miljoenen denk ik ook niet , het is alleen jammer , en ja het is al de ongeveer de 5de keer dat dit gebeurt. toeval? , ik denk het niet . :Y

Ik denk dat ze wel miljoenen verliezen.

Ze komen vaak wel in de halve finale of finale ofzo.

Als ze de beker hebben gewonnen, dan ga je toch nog een ander toernooi spelen. Europacup 2 of de Supercup ofzo? Ik weet het niet precies, maar daar verdien je iniedergeval ook heel veel geld aan.

Dus als ze de beker goed hadden gespeeld en hadden gewonnen, zouden ze denk ik wel een paar miljoen kwijt zijn.

hoeveel miljoen zou het dan zijn , ik denk namelijk niet zo heelveel , het is gewoon een Toernooitje van Nederland.

Ik weet niet precies hoeveel het zou zijn, maar stel het is 2 miljoen. Dan is het toch 2 MILJOEN!!!

En als je de beker wint mag je volgens mij nog een europees toernooi spelen, maar dat weet ik niet zeker.

Ik stel voor er over op te houden, want het maakt in principe allemaal niet zoveel uit.

Ontopic: Ik houd altijd van wedstrijden waarbij lekker veel pit in zit. Ik heb veel liever, als Ajacied, dat Feyenoord wint, met een goed potje voetbal, dan Ajax met een slecht potje voetbal.

Nouja, het ligt er natuurlijk ook aan wat voor soort wedstrijd :puh:

Bewerkt: door Twankala
Link to comment
Delen op andere websites

Het is jammer voor PSV dat ze er op zo'n lullige manier uitliggen. Dat kost een hoop geld en scheelt de voetballiefhebber een paar leuke wedstrijden. En op zich gun ik de beste altijd de beker, en als dat PSV had moeten zijn: prima.....(al blijf ik natuurlijk Amsterdammer). In ieder geval, we hebben een vacature in Eindhoven :D

post-19301-1190973111_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

:schater:

Ikzelf ben voor Ajax, en het kan me dus niet echt schelen of PSV eruit is gezet of niet. Maar wat ik wel vind, is dat jullie niet de schuld bij Koeman moeten leggen. Daar hebben ze allemaal mensen voor die dat uitzoeken. Maar wat ik me afvraag, die gozer zelf, die De Costa, die wist dat zelf heus wel. Waarom heeft die er dan niets van gezegd? Ik vind dat we eerder de schuld moeten zoeken bij hem, als bij Koeman. Want Koeman zou het dan bij moeten houden voor 20 spelers, hij alleen voor zichzelf. Diep triest...

Neemt niet weg dat ik het jammer vind voor de PSV fans, die hadden veel meer verdiend als dit :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het, zoals Dutchy zei het enorm triest voor PSV dat ze eruit liggen. Echter vind het nogal triest waarom Ajax en PSV zulke makkelijke tegenstanders krijgen (amateurs/jonge elftallen)

Maar mijn hart blijft bij Feyenoord en meer kans voor een ander team

Link to comment
Delen op andere websites

Als de eredivisie clubs in het begin al tegen elkaar moeten dan is de finale dalijk Ajax - Kozakken boys :N

En de schuld bij Da Costa leggen is een beetje raar want waarom zou hij moeten onthouden dat hij vorig seizoen twee kaarten heeft gekregen? De KNVB heeft het bijgehouden en aan PSV verteld dat Da Costa niet mag spelen. De persoon die dit bericht heeft ontvangen is dus de grote schuldige maar Reker heeft al gezegt dat niet te achterhalen is waar het fout is gegaan. Maar ik denk dat ze nu beter oppassen daar (hoop ik).

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, die regels zijn in iedere competitie anders hoor. Je kunt niet van Da Costa verlangen dat hij zich direct meester maakt van alle KNVB-addertjes-onder-het-gras.

En de loting is nu al minder gestuurd dacht ik.. zo'n wedstrijd als Feyenoord - Utrecht is al een echte topper zo vroeg in het bekerseizoen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als de eredivisie clubs in het begin al tegen elkaar moeten dan is de finale dalijk Ajax - Kozakken boys :N

En de schuld bij Da Costa leggen is een beetje raar want waarom zou hij moeten onthouden dat hij vorig seizoen twee kaarten heeft gekregen? De KNVB heeft het bijgehouden en aan PSV verteld dat Da Costa niet mag spelen. De persoon die dit bericht heeft ontvangen is dus de grote schuldige maar Reker heeft al gezegt dat niet te achterhalen is waar het fout is gegaan. Maar ik denk dat ze nu beter oppassen daar (hoop ik).

ik vind dat het niet raar is om Costa de schuld te geven , hij kan het best weten hoor , :Y

Link to comment
Delen op andere websites

hij kan het wel weten maar hij heeft niet de verantwoordelijkheid om te zeggen dat hij niet mee mag spelen. Als hij die wedstrijd nou vorige week heeft gespeeld waarin hij is geschorst... Maar vorig seizoen is best lang, zou ik ook vergeten :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...