Jump to content

PSV uit de Beker

Groot-Duimpje

Recommended Posts

Geplaatst:
KNVB-Beker is niks waard. Bij de CL krijg je teminste nog geld!
De KNVB beker is wel zeker iets waard, vooral de supporters houd je er tevree mee ^_^
  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Groot-Duimpje

12

• Mister.X

6

• GekkieJ01

5

• Clowntje_93

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
Jullie ajax fans zijn echt zielig. Als ajax er uit was gezet dat had ik dat ook niet zo leuk gevonden. Want ik zie liever een goede strijd in de finale tussen ajax en psv als niet. ;)

Hoezo zijn we zielig? Ik zeg toch dat het nogal stom is van PSV? Als Ajax dit had gedaan was het ook stom geweest. Maar ik snap het, je moet even je agressie kwijt.

@ Mister.X: Dat zeg je nu, maar je bent toch wel blij als je club een prijs wint, en maakt niet uit welke. Al is CL wel een grotere prestatie dan de Johan Fruitschaal, je bent er toch wel blij om. :)

Bewerkt: door Clowntje_93
Geplaatst:
Nou heeft Ajax vrije baan en kan Ajax de Johan Fruitschaal :schater: winnen.

Die heeft Ajax al gewonnen hoor, een maand geleden van PSV. :schater:

Geplaatst:

Ja gossie daar waren ze ook heel blij mee in Amsterdam :7 Had je gezien hoe snel ze die schaal doorgaven? Ze waren 'm liever kwijt dan rijk.

Geplaatst:

Het was gewoon een domme fout kan elke club overkomen. De champions leaque levert ook al 30 miljoen op daar is vergeleken de knvb beker niks bij.

Geplaatst:
Het was gewoon een domme fout kan elke club overkomen. De champions leaque levert ook al 30 miljoen op daar is vergeleken de knvb beker niks bij.

nee , maar zo weet ik er nog wel een paar , tuurlijk moet je de Champions leqeu niet vergelijken met de KNVB beker vergelijken , sorry maar dat vind ik de domste vergelijking , we snappen natuurlijk wel dat je geen Miljoenen wilt , maar toch wel aardig wat , ook als je hebt gewonnen mag je zo en zo meedoen met de UefaCup als het goed is.

Geplaatst:
Maar wat is het nut van dit topic dan als iedereen een reactie geeft van PSV's schuld?

daar gaat 't toch juist over , over PSV :Y ?

Geplaatst:

Ik snap nog steeds niet waarom op dit topic geen :slotje: zit. Dit kan toch gewoon in 't KNVB-beker-topic. Ik ga toch ook geen topic maken over AZ uit de beker omdat ik niet voor AZ sta.

Geplaatst:

Ja maar dit is ( vind ik ) toch wel iets anders , ten eerste is dit niet de eerste keer dat dit gebeurt , ten tweede is het PSV , een topclub :Y

Geplaatst:

Wat is AZ dan. 'n Amateurclub? nee. Ajax heeft het ook wel eens meegemaakt. Toen was er ok geen topic over.

Geplaatst:
Wat is AZ dan. 'n Amateurclub? nee. Ajax heeft het ook wel eens meegemaakt. Toen was er ok geen topic over.

AZ is is een keer in de top gekomen , nou staan ze gewoon weer op de plaats waar ze horen ( 11de ) , Ajax goh , die heeft het ook eens gedaan , waarom daar geen topic over was , weet ik niet Groot-Duimpje was er toen nog niet ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...