Groot-Duimpje Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 spel is niet mijn smaak , dus speel het ook niet Reageren
-eend- Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Heb ik... Dan probeer je toch een andere naam? Wat is de naam trouwens? Misschien is het gewoon veelgebruikt P.S. Zeg niet dat het Eend is... Dan zeg ik t niet Heb nu Tazeend ( Weet ik veel wat 't is ) Reageren
Mister.X Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 (bewerkt) Taz is die 'n van Loony Toons en Eend weet iedereen wel wat 't is! In welke wereld zit je? En jij,Steel dogg? Bewerkt: 30 september 2007 door Mister.X Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Taz is die 'n van Loony Toons en Eend weet iedereen wel wat 't is!In welke wereld zit je? En jij,Steel dogg? Elera Reageren
Mister.X Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Probeer is Antica. Heb net hierboven gepost hoe je die kunt vinden. Kunnen we samen eens gaan killen of hunten. Ik heb daar ook veel vrienden. Misschien krijg je goede spullen. Reageren
Mister.X Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Net level 6 gehaald. En heb een brass shield gevonden bij die minotaur's. hij heeft 16 defends. De beste in Rookgaard(introlevels) nog 2 levels en kan ik naar Mainland! ik wordt Knight! Reageren
gta-pilot Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 ik vind het eigelijk een slechte rip off runescape! ja ziet er nix van je snap het niet enz... en jee dat meer monsters je tergelijk kunne aanvlallen want dat kan in runescape ook! Reageren
Mister.X Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Dat is niet het enigste. Bij RS moet je steeds op de contactpersoon klikken om tegen hem te zeggen. Bij Tibia heb je een gewoon scherm. Je hebt meer Quest in Tibia. En bij RS kun je maar tot 99 een skill trainen bij Tibia kan je gewoon over de honderd. Het ziet er misschien niet zo goed uit. Maar RS is ook lelijk. Kei houterig. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 ja maar das toch ook niet leuk... dus jij kan je spieren zooooo door terainen dat ze een KM groot zijn (om te overdrijven) en je hoeft niet te klikken om te praten... Reageren
Mister.X Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Als je 't niet leuk vind ga dan hier niet posten. Je zit hier alleen te spammen. En ik snap die van die spier niet. Typ is ABN en geen MSN-taal Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Ik speelde het vroeger ik was lvl 43 ik vind het beter dan runescape maar nu speel ik flyff en Gunz heel soms Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Ik speelde het voor een paar dagen. Was best wel leuk voor z'n tijd, maar Runescape overtreft Tibia met alle kanten . 3D, meer spelers en de grotere, mooiere wereld Reageren
Mister.X Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 (bewerkt) Ik speelde het voor een paar dagen. Was best wel leuk voor z'n tijd, maar Runescape overtreft Tibia met alle kanten . 3D, meer spelers en de grotere, mooiere wereld Mooiere wereld? Heb je die kaart van RS gezien. Allemaal zwarte vakken waar niks is. Bij Tibia is 't temiste mooi afgewerkt. En veel groter. Daarom kun ook met een boot reizen. Om heel Tibia rond te zijn moet minstens 3 dagen over doen. Je hebt een ijsland. Een oerwoud. Een Woestijn. Net lvl 7 gehaald. En heb goede spullen die je gratis kun krijgen. Wereld: Antica Naam: Feelth Bewerkt: 3 oktober 2007 door Mister.X Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Als ik zo kijk, ben jij zowat de enige die hier post. Niet om jou topic af te kraken ofzo, maar ik vind dat niet echt handig Reageren
Mister.X Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Jij ben de genen die het zit aftekraken! Ik zei toch Speel je het spel niet, hier niet posten. Het is niet de bedoeling om het aftekraken. Jullie proberen het spel niet. Want je snap het niet. RS is gewoon waardeloos. Het is misschien 3D maar het ziet er niet uit. Pokemon is nog beter. Is ook geen 3D maar het is mooier omdat het met 3D niet uit ziet. Net lijken net poppetjes die aan touwtjes zit. RS zuigt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.