L Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 hoe doe je dat? Hoe kan je zelf gta-filmpjes maken. En hoe kan je ook alweer voertuigen sneller maken. En is dit alleen mogelijk bij auto's? Alvast bedankt. >>> Door Bling: Dubbeltopic samengevoegd. <<< Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Over die filmpjes.. Lees dit: Klikz0rZ Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) Hoe kan je zelf gta-filmpjes maken. En hoe kan je ook alweer voertuigen sneller maken. En is dit alleen mogelijk bij auto's? Alvast bedankt. Een voertuig kun je sneller maken door de data te veranderen, dit kun je doen in de 'handling.cfg' ('C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'Data'). Het programma is te openen met kladblok, om het bestand dus te openen klik je er met je RMB (Right Mouse Button) op en kies je voor 'openen met kladblok'. Als je dat gedaan hebt, zoek je het voertuig op en pas je de snelheid aan onder 'N'. Tip: Gebruik [CTRL] + [F] om het voertuig te zoeken. De hele lijst doorscrollen is ook weer zo lastig.. Bewerkt: 29 september 2007 door -Matthijs- Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) Voor de beste kwaliteit heb je natuurlijk een PC versie van SA nodig en Fraps. Met Fraps kun je video's opnemen in San Andreas (en andere programma's) d.m.v. een sneltoets. Die sneltoets kun je zelf instellen. De nieuwste versie van Fraps is slechts een trial en je kan maximaal 30 seconden opnemen. Dit alles wel met geluid. Met de laatste volledige versie van Fraps kun je oneindig opnemen. Maar wel zonder geluid. Die versie kun je hier vinden. Voor meer info klik hier EDIT: Gast, waarom maak je twee topics aan? Bewerkt: 29 september 2007 door MartyCeha Reageren
L Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Hoe kan je zelf gta-filmpjes maken. En hoe kan je ook alweer voertuigen sneller maken. En is dit alleen mogelijk bij auto's? Alvast bedankt. Een voertuig kun je sneller maken door de data te veranderen, dit kun je doen in de 'handling.cfg' ('C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'Data'). Het programma is te openen met kladblok, om het bestand dus te openen klik je er met je RMB (Right Mouse Button) op en kies je voor 'openen met kladblok'. Als je dat gedaan hebt, zoek je het voertuig op en pas je de snelheid aan onder 'N'. Tip: Gebruik [CTRL] + [F] om het voertuig te zoeken. De hele lijst doorscrollen is ook weer zo lastig.. Dit klopt niet helemaal, kun je wat duidelijker zijn, want na rockstar games, zie ik geen data staan. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Hij bedoelt: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' denk ik Tevens kun je dit een doorlezen. Reageren
L Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 ok, bedankt allemaal. Nog één laatste vraag. Ik heb hem al eerder gevraagd, maar er werd niet op geantwoord: Kun je alleen auto's sneller maken, of ook boten, fietsen enz? Reageren
Donwell Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Elk voertuig kun je naar eigen wens sneller maken. Bekijk de handling.cfg maar eens, je ziet daar ook namen staan van motoren, boten, vliegtuigen etc. Je kunt volgens mij als maximum snelheid 300 km/h instellen. Ik weet dit echter niet zeker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.