Sandra Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Hallo, ik heb even een vraagje,Ik ben bezig met maken van huizen, lukt allemaal opzich wel, alleen ik kan nergens coordinaten vinden + id's van de interiors om erin te zetten. Misschien dat iemand dat weet? bvd, groetjes Ymosky http://wiki.sa-mp.com/wiki/InteriorIDs @ OpaCool6: haal die regel online = 0; eens weg.
Ymosky Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 http://wiki.sa-mp.com/wiki/InteriorIDs Dank je
Ophion Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Nog nooit return false gebruikt.. En Yep, meteen al weer een fout else if(gTeam[playerid] == TEAM_ADMIN && IsPlayerAdmin(playerid == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You aren't admin, You can't use this"); return false; } fout: C:\Jeroen\pawnobackup2\gamemodes\SF.pwn(159) : error 001: expected token: ")", but found "{" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
Sandra Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Achter die bovenste regel moet nog een )
Ophion Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Omg, natuurlijk. Ach van fouten kun je leren ^-^
Sandra Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Omg, natuurlijk. Ach van fouten kun je leren ^-^ Precies
darthnoob Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 ik heb een zelf gemaakte server ik heb de gamemode penlv en ik heb een map gemaakt en die codes in een filterscript gedaan #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" Objects by : (your name)"); print("--------------------------------------\n"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print("\n----------------------------------"); print(" Objects by : (your name)"); print("----------------------------------\n"); } #endif new noob;//<<<<< heel belangrijk, hier kun je met de /open menu mee schuiven,anders krijg je wat errors public OnGameModeInit() { //Doe hier de objects zetten,dus dit : CreateObject(7033, 2272.629150, 1556.477295, 14.334084, 0.0000, 0.0000, 270.0000); noob = CreateObject(987, 2266.653564, 1555.642456, 9.778147, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(1684, 2288.141113, 1563.279297, 11.410189, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(1684, 2288.160889, 1559.268677, 11.410189, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(8614, 2288.395264, 1556.336060, 11.594602, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(1684, 2288.095459, 1567.356812, 11.384294, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(1684, 2288.087891, 1571.419678, 11.361755, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(3586, 2285.836426, 1567.121460, 16.452065, 0.0000, 0.0000, 180.0000); CreateObject(3596, 2260.839355, 1590.676392, 22.844210, 0.0000, 0.0000, 33.7500); CreateObject(3595, 2247.907959, 1570.413696, 22.812960, 0.0000, 0.0000, 78.7500); CreateObject(3597, 2281.662598, 1596.857666, 22.862959, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(16776, 2216.713867, 1566.894775, 11.571156, 0.0000, 0.0000, 303.7500); CreateObject(16782, 2289.439697, 1581.743286, 20.583775, 0.0000, 0.0000, 180.0000); CreateObject(14608, 2274.440674, 1584.098999, 21.661640, 0.0000, 0.0000, 157.5000); CreateObject(14608, 2262.095215, 1575.312012, 21.661640, 0.0000, 0.0000, 191.2500); CreateObject(1676, 2315.899902, 1545.727539, 11.401180, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(1676, 2315.894531, 1547.562988, 11.401179, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(9833, 2276.944580, 1563.507935, 22.593168, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(11547, 2303.980957, 1564.948364, 12.764969, 0.0000, 0.0000, 270.0000); //deze dingen //De eroad is de naam van het object // die gaat je strax ook gebruiken daaronder return 1; } public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[] ) { if (strcmp(cmdtext, "/open", true) == 0)//Dit is de command voor te openen { MoveObject(noob, 26.968424, -1696.756592, -1.890992, 247.4217);//kijk,eroad is hier de object dat beweegt return 1;//Heel belangrijk,anders ziet het script dit niet } if (strcmp(cmdtext, "/close", true) == 0)//Dit is het command om te dichten { MoveObject(noob, 26.968424, -1696.756592, -10.890992, 247.4217);//Kijk hier gaat die naar onder return 1;//de coordinaten moet je mar een beetje schatten : X.Y.Z.A(d8 ik) } return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } dit is het filterscript (niet op de coos letten die zijn nog niet goed) als ik de de server start dan werken alle commands uit penlv het niet todat ik /rcon unloadfs Lbase2 doe maar alle objectenladen perfect hoe kan dit ??????
quincy225 Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Dit hoort volgens mij niet in een FS dit moet je gewoon in je GM invoegen
Sandra Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 ik heb een zelf gemaakte server ik heb de gamemode penlv en ik heb een map gemaakt en die codes in een filterscript gedaan public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[] ) { if (strcmp(cmdtext, "/open", true) == 0) { MoveObject(noob, 26.968424, -1696.756592, -1.890992, 247.4217); return 1; } if (strcmp(cmdtext, "/close", true) == 0) { MoveObject(noob, 26.968424, -1696.756592, -10.890992, 247.4217); return 1; } return 1; } dit is het filterscript (niet op de coos letten die zijn nog niet goed) als ik de de server start dan werken alle commands uit penlv het niet todat ik /rcon unloadfs Lbase2 doe maar alle objectenladen perfect hoe kan dit ?????? Die laatste return 1; moet return 0; zijn.
Ophion Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Een vraagje, Hoe "set" ik een timer voor een andere player? Jailedplayerid en playerid Script: http://pastebin.com/f4d75c436 Groetjes Jeroen. PS, nu ik dit script toch heb gepost.. Klopt die float:x+2 ? Ik wil graag een auto laten spawnen +2 coordinaten van hem vandaan, Dus niet op de persoon zelf
Sandra Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Een vraagje, Hoe "set" ik een timer voor een andere player?Jailedplayerid en playerid SetTimerEx("NaamTimer", 10000, 1, "i", Jailedplayerid); public NaamTimer(Jailedplayerid) { //blabla } Als je bijvoorbeeld ook het id van de admin wilt 'doorpassen': SetTimerEx("NaamTimer", 10000, 1, "ii", Jailedplayerid, playerid); public NaamTimer(Jailedplayerid, playerid) { //blabla } PS, nu ik dit script toch heb gepost.. Klopt die float:x+2 ?Ik wil graag een auto laten spawnen +2 coordinaten van hem vandaan, Dus niet op de persoon zelf Nee, die Float: kan je dan weglaten. Je zet alleen 'Float:' ervoor bij het aanmaken van die variabele. Dus: car = CreateVehicle(523, x+2, y+2, z+2, 360.0, 0,1,90000);
JayKay Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) >>Dit bericht heb ik verplaatst naar >>dit<< topic.<< Bewerkt: 22 maart 2008 door ysohnul
opacool6 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 ff een vraagje (ja ik weet het alweer) hoe kan ik nou meer dan 150 spullen in me server krijgen zonder dat me server crasht ik heb xobjects al geprobeert maar het werkte niet ik zie in veel (stunt) servers dat ze ruim 1000 spullen hebben weet iemand hoe je dat voor elkaar krijgt ??????
Sandra Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 ff een vraagje (ja ik weet het alweer) hoe kan ik nou meer dan 150 spullen in me server krijgen zonder dat me server crasht ik heb xobjects al geprobeert maar het werkte nietik zie in veel (stunt) servers dat ze ruim 1000 spullen hebben weet iemand hoe je dat voor elkaar krijgt ?????? met xObjects....
Recommended Posts