Basssss Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) Misschien hoort het hier niet thuis, maar ik zoek het object-ID van Salvatore's papegaai Tony. Iemand enig idee?Alvast bedankt. Edit: Dan bedoel ik deze: [Plaatje papegaai] als die beweegt in de cutscene, dan is het geen object maar een actor, en die kan je niet neerzetten. Als iets beweegt is het nog niet gelijk een actor, denk maar aan de Candy Suxxx en Avery Carrington borden in Las Venturas. Heeft niemand verder enig idee wat de ID is? Of weet misschien iemand hoe ik de ID kan achterhalen? Bewerkt: 8 februari 2009 door Basssss
Big Boss Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) Ik zal zo even in de map editor zoeken. EDIT: Ik kan hem zo direct niet vinden. Ik heb gezocht op parrot, casino, mafcas, salvatore, etc ... maar geen resultaat. Ik heb wel een eland hoofd gevonden, mocht je geïnteresseerd zijn. Id 1736 Bewerkt: 8 februari 2009 door Big Boss
Ziggke Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 (bewerkt) EDIT: Nvm. Probleem opgelost Bewerkt: 9 februari 2009 door Ziggke
keessie Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 misschien een domme vraag maar ik heb net een eigen servertje en nu wil ik een filterscript erin zetten dus ik zet de bestanden in de map filterscipt en scriptfiles maar nu moet ik wat veranderen in a_samp(in de map pawno/include) waar kan ik zien wat ik moet toevoegen in a_samp? ik kan hem ook gewoon vervangen maar dan doet een ander filterscript het tog niet meer? grz Ron
Big Boss Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Als je het filterscript in de map 'filterscripts' hebt gezet, open je de server.cfg met kladblok. Daar vind je zo'n regel: filterscripts adminspec vactions Daar achter zet je gewoon de exacte naam van je nieuwe filterscript. Sla op en klaar.
keessie Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Als je het filterscript in de map 'filterscripts' hebt gezet, open je de server.cfg met kladblok. Daar vind je zo'n regel: filterscripts adminspec vactions Daar achter zet je gewoon de exacte naam van je nieuwe filterscript. Sla op en klaar. ja dat weet ik maar ik bedoel a_samp in de include map in pawno als ik een filterscript download zit die erbij maar a_samp heb ik al nodig voor een ander wat moet ik dan uit A_samp van de download kopieren naar degene die er al in staat grz
Big Boss Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 a_samp.inc zit standaard bij de server ... Ik zie niet in waarom je die zou moeten vervangen of zo?
keessie Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 bijvoorbeeld deze: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=61588.0 grz
Sandra Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Met a_samp hoef je helemaal niks te doen hoor. Lees goed de instructies door.
$NeoSyp$ Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Ik zal zo even in de map editor zoeken. EDIT: Ik kan hem zo direct niet vinden. Ik heb gezocht op parrot, casino, mafcas, salvatore, etc ... maar geen resultaat. Ik heb wel een eland hoofd gevonden, mocht je geïnteresseerd zijn. Id 1736 Hij is in ieder geval niet te zien in MED, als je het interior bekijkt zie je gewoon een kamer zonder papagaai.. Ik heb nog even op het sa-mp forum gezocht, maar daar kan ik niets vinden als ik zoek op 'parrot'.. Misschien een ander woord voor papagaai? In ieder geval lijkt het me een goed idee als iemand die scm kent in de main kijkt, dan kan er gekeken worden hoe de papagaai wordt gespawnd.. Want ik denk toch dat het inderdaad een actor is.. Met vriendelijke groeten, NeoSyp
David22 Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) Ik zal zo even in de map editor zoeken. EDIT: Ik kan hem zo direct niet vinden. Ik heb gezocht op parrot, casino, mafcas, salvatore, etc ... maar geen resultaat. Ik heb wel een eland hoofd gevonden, mocht je geïnteresseerd zijn. Id 1736 Hij is in ieder geval niet te zien in MED, als je het interior bekijkt zie je gewoon een kamer zonder papagaai.. Ik heb nog even op het sa-mp forum gezocht, maar daar kan ik niets vinden als ik zoek op 'parrot'.. Misschien een ander woord voor papagaai? In ieder geval lijkt het me een goed idee als iemand die scm kent in de main kijkt, dan kan er gekeken worden hoe de papagaai wordt gespawnd.. Want ik denk toch dat het inderdaad een actor is.. Met vriendelijke groeten, NeoSyp De papagaai komt voor in de cutscene "cas_5a". Als je deze cutscene uit GTA San Andreas/anim/cuts.img haalt, zie je dat hij de volgende models laad: model 1, cskentpaul, cskentpaul 1, csmaccer, csmaccer 1, csmafchair, csmafchair 1, csmafcouch, csmafcouch 1, csmafgoon1_maffa, csmafgoon1_maffa 1, csplay, csplay 1, csrosenberg, csrosenberg 1, cstony_x, cstony_x 1, csparrotperch, csparrotperch end Deze een na laatste verwijst naar cstony_x.dff en cstony_x.txd. Deze staan echter niet in /models/gta3.img, maar in /models/cutscene.img. Ik heb dit .dff bestand even bekeken met 3ds max, en het is inderdaad de papagaai. Maar omdat hij niet in gta3.img staat, denk ik dat je hem niet in SA-MP kan gebruiken. Misschien kan iemand met wat meer verstand van de models die SA-MP gebruik hier wat opheldering over geven. Edit: Als ik kijk waar het model allemaal uit bestaat, zie ik dat hij ook 'botten' heeft. Daarom denk ik dat Tony een actor is, omdat ik nog nooit zoiets heb gezien bij andere models. Maar ik zou er natuurlijk ook naast kunnen zitten. Bewerkt: 15 februari 2009 door David22
Big Boss Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) Er zitten ook bewegende voorwerpen in de gta3.img hoor. Denk maar een de bewegende en flikkerende borden in Las Venturas. Maar als ik de papegaai niet kan vinden in MEd, wil dat zeggen dat hij geen model id heeft, en dus inderdaad een actor is. Bewerkt: 15 februari 2009 door Big Boss
Remi-X Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) Laat maar.. Was de server vergeten te herstarten Bewerkt: 16 februari 2009 door Remi-X
Thinkie Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Er zitten ook bewegende voorwerpen in de gta3.img hoor. Denk maar een de bewegende en flikkerende borden in Las Venturas.Maar als ik de papegaai niet kan vinden in MEd, wil dat zeggen dat hij geen model id heeft, en dus inderdaad een actor is. die voorwerpen bewegen niet, ze hebben een geanimeerde texture, ze bewegen zelf niet.
Remi-X Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Er zitten ook bewegende voorwerpen in de gta3.img hoor. Denk maar een de bewegende en flikkerende borden in Las Venturas.Maar als ik de papegaai niet kan vinden in MEd, wil dat zeggen dat hij geen model id heeft, en dus inderdaad een actor is. die voorwerpen bewegen niet, ze hebben een geanimeerde texture, ze bewegen zelf niet. En de roltrappen dan?
Recommended Posts