JayKay Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Weet iemand toevallig het ID van de spijkermat (die agenten op de grond leggen om de banden te verknallen)?
Sandra Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 1593 - stinger Let wel op, dat deze spijkermatten niet echt je banden lek maken. Ze werken alleen in singelplayer
Basssss Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Er zitten ook bewegende voorwerpen in de gta3.img hoor. Denk maar een de bewegende en flikkerende borden in Las Venturas.Maar als ik de papegaai niet kan vinden in MEd, wil dat zeggen dat hij geen model id heeft, en dus inderdaad een actor is. die voorwerpen bewegen niet, ze hebben een geanimeerde texture, ze bewegen zelf niet. En de roltrappen dan? Kan dan niemand achterhalen of mij vertellen hoe ik kan achterhalen wat de ID van Tony is?
Big Boss Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 We zeggen toch dat dat een actor is. O_O Kun je niet verkrijgen.
_Night-Men_ Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 als ik pawno opstart en druk op new, komt er niks te staan. ik heb eerder een script gemaakt maar die is mislukt.
Remi-X Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 als ik pawno opstart en druk op new, komt er niks te staan. ik heb eerder een script gemaakt maar die is mislukt. Kijk eens in de pawno map en kijk of je new.pwn ziet staan. Zo ja, open hem eens en kijk wat erin staat. Als hij leeg is is het dus normaal dat je nieuwe script leeg is. Als er wel veel in staat kan het het volgende zijn: -Op Vista MOET je pawno uitvoeren als administrator. Anders compiled het niet goed, en kan je ook geen nieuw script starten. -Gewoon een error in pawno, nogal onwaarschijnlijk, maar zou kunnen. Download pawno eens opnieuw en probeer het nogmaals.
Basssss Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 We zeggen toch dat dat een actor is. O_O Kun je niet verkrijgen. Bah...
Crusher!! Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 ff iets anders wie kan me uitleggen wat == = =< >= >< ++ enzo betekenen (sommigen kunnen foutzijn) wie o wie???
Sandra Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 (bewerkt) Om de operators duidelijker te laten overkomen, heb ik een rekenvoorbeeld er aan toegevoegd. Hierbij maak ik gebruik van de variabelen A, B en C Laten we afspreken dat A een waarde heeft van 5 en B heeft een waarde van 2 Operator Uitleg Voorbeeld Rekensom Uitkomst == Als A gelijk is aan B if(A==B) negatief != Als A niet gelijk is aan B if(A!=B) positief < Als A kleiner is dan B if(A<B) negatief > Als A groter is dan B if(A>B) positief <= Als A kleiner dan of gelijk is aan B if(A<=B) negatief >= Als A groter dan of gelijk is aan B if(A>=B) positief + C is A opgeteld met B C = A + B; C = 7 - C is A afgetrokken met B C = A - B; C = 3 * C is A vermenigvuldigd met B C = A*B; C = 10 / is A gedeeld door B C = A/B; C = 2.5 += B wordt bij A opgeteld A+=B A = 7 -= B wordt van A afgetrokken A-=B A = 3 *= A wordt met B vermenigvuldigd A*=B; A = 10 /= A wordt gedeeld door B A/=B; A = 2.5 ++ Er word '1' bij A opgeteld A++; A = 6 -- Er word '1' van A afgetrokken A--; A = 4 && Als A gelijk is aan 5 én B is gelijk aan 3) if(A==5 && B==3 negatief || Als A gelijk is aan 5 of B is gelijk aan 3) if(A==5 || B == 3) positief Er zijn er nog wel meer, maar daarvan weet ik niet wat ze doen/betekenen. Bewerkt: 4 maart 2009 door =>Sandra<=
Crusher!! Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) wtf.. sandra klopt het dat je dan bij if (hoi[playerid] == 1) dat == negatief is of is dat weer anders EDIT: misschien had je dr beter 'havo only' dr bij kunnen zetten, Bewerkt: 4 maart 2009 door GTA_GAMER_JD
Sandra Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Nee nee, de uitkomst van die rekensom/vergelijking. Boven die tabel heb ik als voorbeeld gezet dat A = 5 en B = 2 Dus if(A == B) wordt negatief, omdat A niet dezelfde waarde heeft als B Schematische uitleg: if(A == B) { //posief } else { //negatief } Bewerkt: 4 maart 2009 door =>Sandra<=
Crusher!! Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 if(A == B) { //posief } else { //negatief } aah zo zit dat, ik zat al helemaal moelijk te denken , maaruh bedankt he sandra!, snap ik dit ook
Remi-X Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Niet dat het erg veel uitmaakt, want het script werkt gewoon, maar toch wil ik het even weten. Op deze regels krijg ik een Warning: Tag Mismatch, terwijl ik het volgens mij toch echt goed heb? GetVehicleZAngle(currentveh, angle); SetVehicleZAngle(currentveh, angle); Op deze command: if(strcmp(cmdtext, "/flip", true) == 0) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 1) { new currentveh; new float:angle; currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleZAngle(currentveh, angle); SetVehicleZAngle(currentveh, angle); SendClientMessage(playerid, GREEN, "Your car is flipped"); } else { SendClientMessage(playerid, RED, "You're not in a vehicle!"); } return 1; } Ook in het lijstje rechts, als ik klik op Set en Get-VehicleZAngle, krijg ik ook te zien dat ik VehicleID en Float:angle moet gebruiken, en die staan er
Big Boss Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 new float:angle; Float moet met hoofdletter.
Recommended Posts