opacool6 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Hallo, Ik heb een nare gewoonte gevonden in mijn Pawno. Zodra ik deze regel gebruik: new Float:cX,FLoat:cY,Float:cZ; GetVehiclePos(OldCar[playerid],cX,cY,cZ); geeft Pawno het volgende commentaar: warning 213: tag mismatch en het rare is nog wel dat het wel gewoon werkt als ik het ondanks de warning toch gebruik weet iemand hier een oplossing op?? Alvast bedankt!!
Remi-X Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Dan definieer je OldCar waarschijnlijk enkel met "new OldCar;" en niet met "new OldCar[MAX_PLAYERS];".
opacool6 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Dan definieer je OldCar waarschijnlijk enkel met "new OldCar;" en niet met "new OldCar[MAX_PLAYERS];". Nee dat is niet het probleem ik heb OldCar al met Oldcar[MAX_PLAYERS]; gedefinieerd Dus wat kan het dan zijn?
Big Boss Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 Ik weet niet of je dat stukje script hier nu gewoon getypt hebt of gekopieerd hebt, maar je hebt een typfout gemaakt: FLoat:cY Daar kan het aan liggen.
opacool6 Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Geplaatst: 23 november 2009 Ik weet niet of je dat stukje script hier nu gewoon getypt hebt of gekopieerd hebt, maar je hebt een typfout gemaakt: FLoat:cY Daar kan het aan liggen. Heeey ja Dat was het probleem dankje wel!
opacool6 Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 Hallo, Het is weer zo ver, nog een probleem Zodra er iemand dood gaat, gaat alleen de health op nul en ziet iemand anders je als een dode. Terwijl je dan nog gewoon door kan lopen zonder health dit werkt veel van mijn systemen tegen Zou iemand me misschien kunnen helpen? Alvast bedankt!
Remi-X Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 Ik begrijp je niet helemaal. Je gaat dood, maar je kan wel nog gewoon met je eigen poppetje lopen?
opacool6 Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 Ik begrijp je niet helemaal. Je gaat dood, maar je kan wel nog gewoon met je eigen poppetje lopen? Ja het mannetje blijft voor mij gewoon lopen. maar iemand anders ziet mij als een dood lijk stil liggen. Door dit hele gedoe spawnen de spelers niet opnieuw en blijven ze in hun "doden wereldje" rondlopen.
Big Boss Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Lijkt me een of andere vage bug ... Zou ik je OnPlayerDeath eens mogen zien?
opacool6 Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 (bewerkt) Lijkt me een of andere vage bug ... Zou ik je OnPlayerDeath eens mogen zien? daar is hij: (hij zet wat tabs verkeerd neer maar dat doet er nu even niet toe) public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { TextDrawHideForPlayer(playerid,txtTimeDisp); if(gPlayerUsingLoopingAnim[playerid]) { gPlayerUsingLoopingAnim[playerid] = 0; TextDrawHideForPlayer(playerid,txtAnimHelper); } if(ChangeSkin[playerid] == 0) { GameTextForPlayer(playerid,"~r~Y~h~o~h~u ~y~D~h~i~h~e~h~d",4000,6); } if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) { SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason); } else { if(Kill[playerid] == 0) { SendDeathMessage(killerid,playerid,reason); PlayerInfo[killerid][pKills] += 1; GivePlayerMoney(killerid,GetPlayerMoney(playerid)); PlayerInfo[killerid][pCash] = GetPlayerMoney(killerid); SetPlayerScore(killerid, GetPlayerMoney(killerid)); } } if(ChangeSkin[playerid] == 0) { ResetPlayerMoney(playerid); } SetPlayerHealth(playerid,-5); PlayerInfo[playerid][pCash] = GetPlayerMoney(playerid); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerMoney(playerid)); return 1; } Het gebeurd steeds minder de laatste tijd, ik denk dat het een soort van lagg ofzo is. Bewerkt: 10 december 2009 door opacool6
Remi-X Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Ik zi dan geen probleem, maar wat zeker niet nodig is is het volgende in OnPlayerDeath: SetPlayerHealth(playerid,-5); Want als je dood bent hoef je toch niet nog doder gemaakt te worden? xD
opacool6 Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 (bewerkt) Ik zi dan geen probleem, maar wat zeker niet nodig is is het volgende in OnPlayerDeath: SetPlayerHealth(playerid,-5); Want als je dood bent hoef je toch niet nog doder gemaakt te worden? xD ja ik had dat een tijdje gelden gebruikt als oplossing voor het probleem wat ik nu weer heb maar het heeft dus niet gewerkt Bewerkt: 13 december 2009 door opacool6
GTAguillaume Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Als ik ook iets zou mogen vragen. : d Hoe kan ik een tekst/string achter een andere string krijgen?
Wanted Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 (bewerkt) Als ik ook iets zou mogen vragen. : d Hoe kan ik een tekst/string achter een andere string krijgen? Via een 'format' als ik je goed begrijp. format(outputstring, sizeof(outputstring), "%s %s", string1, string2); Bij deze code voegt hij dus de inhoud van string2 achter string1 (gescheiden door een spatie), en plaatst hij de uitkomst in outputstring. MVG, Wanted Bewerkt: 18 december 2009 door Wanted
GTAguillaume Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 (bewerkt) Als ik ook iets zou mogen vragen. : d Hoe kan ik een tekst/string achter een andere string krijgen? Via een 'format' als ik je goed begrijp. format(outputstring, sizeof(outputstring), "%s %s", string1, string2); Bij deze code voegt hij dus de inhoud van string2 achter string1 (gescheiden door een spatie), en plaatst hij de uitkomst in outputstring. MVG, Wanted EDIT: Opgelost Bewerkt: 20 december 2009 door GTAguillaume
Recommended Posts