Jump to content

Het Scripting Problemen Topic


Azer

Recommended Posts

Achter een if-statement hoort geen ';' te staan. Haal die dus allemaal weg.

hehe, beetje stom foutje :cab:

edit:

nu heb ik achter de code in OnGameModeInit() het volgende gezet:

id = dini_Int(istring, "carid");
	col1 = dini_Int(istring, "carcolor1");
	col2 = dini_Int(istring, "carcolor2");
	X = dini_Float(istring, "car1X");
	Y = dini_Float(istring, "car1Y");
	Z = dini_Float(istring, "car1Z");
	A = dini_Float(istring, "car1A");
	AddStaticVehicle(id, X, Y, Z, A, col1, col2);

	X = dini_Float(istring, "car2X");
	Y = dini_Float(istring, "car2Y");
	Z = dini_Float(istring, "car2Z");
	A = dini_Float(istring, "car2A");
	AddStaticVehicle(id, X, Y, Z, A, col1, col2);

	X = dini_Float(istring, "car3X");
	Y = dini_Float(istring, "car3Y");
	Z = dini_Float(istring, "car3Z");
	A = dini_Float(istring, "car3A");
	AddStaticVehicle(id, X, Y, Z, A, col1, col2);

Maar nu is mijn probleem dat de pickups niet meer werken!

Ze komen nog wel in de server, alleen als ik ze oppak gebeurt er niks...

De OnPlayerPickupPickup code is nogsteeds hetzelfde, maar zonder de ";" achter de if's natuurlijk ;)

Bewerkt: door goudewup
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 838
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sandra

    115

  • opacool6

    79

  • Big Boss

    57

  • Remi-X

    55

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo,

Ik heb 2 kleine probleempjes met me jobsysteem.

1. Ik gebruik nu een stukje script van Sandra die ik hier tegenkwam. Het gaat om een /broadcast systeem zodat newsreporters iets kunnen broadcasten. Nu heb ik er een stukje code bijgemaakt zodat je alleen kan broadcasten uit een Newsvan of een News Maverick:

if(strcmp(cmdtext, "/broadcast", true, 10)==0)
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_NEWS)
 	{
  		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "* This command is only for newsreporters.");
  		return 1;
   }
   new  VID=GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetVehicleModel(VID) == 582 || GetVehicleModel(VID) == 488)
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You have to be in a Newsvan/Newshelicopter to broadcast!");
       return 1;
   }
   new pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof (pname));
lbc[playerid] = GetTickCount();
new str[128];
format(str, 128, "Newsreporter %s: %s", pname,cmdhettext[11]);
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
	if(BlockBC[i]==0)
	{
		SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTBLUE, str);
	}
}
return 1;
}

Op een of andere manier werkt het stukje dat zorgt dat je alleen in een Newsvan/Heli kan broadcasten niet. Wat doe ik hier fout?

2.

Ik heb hier een stukje uit me /pay command:

	GivePlayerMoney(giveplayerid, cash);
				SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREY,"You have received %d dollar from a player!",cash);
       		    GivePlayerMoney(playerid, -cash);

Als ik /pay 0 500 doe komt er in beeld: You have received 65325221 from a player!. Hoe kan dit?

Als iemand voor deze problemen een oplossing weet, plz post!

Greetz,

sean5874

Link to comment
Delen op andere websites

1)

Je maakt een if-constructie, maar je zet de code van het commando zelf daarbuiten. Daardoor heeft je if-constructie geen effect op die code. Maak er -in deze volgorde- if - else if - else-constructie van.

2)

Gebruik in plaats van %d eens %i

Link to comment
Delen op andere websites

1.

// Gebruik dit:
if(GetVehicleModel(VID) != 582 && GetVehicleModel(VID) != 488)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You have to be in a Newsvan/Newshelicopter to broadcast!");
   return 1;
}

@VWO-er: Het return 1; stukje zorgt ervoor dat de code niet meer verder uitgevoerd wordt.

2.

SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREY,"You have received %d dollar from a player!",cash); // Dit kan niet. Ik snap ook niet hoe je hem wel kon compilen.

// Gebruik dus:
format(string, sizeof(string), "You have received %d dollar from a player!", cash);
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREY, string);

Link to comment
Delen op andere websites

// Gebruik dus:
format(string, sizeof(string), "You have received %d dollar from a player!", cash);
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREY, string);

Maak daarvan:

// Gebruik dus:
new string[128];
format(string, sizeof(string), "You have received %d dollar from a player!", cash);
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREY, string);

Bewerkt: door goudewup
Link to comment
Delen op andere websites

Achter een if-statement hoort geen ';' te staan. Haal die dus allemaal weg.

hehe, beetje stom foutje :cab:

edit:

nu heb ik achter de code in OnGameModeInit() het volgende gezet:

id = dini_Int(istring, "carid");
	col1 = dini_Int(istring, "carcolor1");
	col2 = dini_Int(istring, "carcolor2");
	X = dini_Float(istring, "car1X");
	Y = dini_Float(istring, "car1Y");
	Z = dini_Float(istring, "car1Z");
	A = dini_Float(istring, "car1A");
	AddStaticVehicle(id, X, Y, Z, A, col1, col2);

	X = dini_Float(istring, "car2X");
	Y = dini_Float(istring, "car2Y");
	Z = dini_Float(istring, "car2Z");
	A = dini_Float(istring, "car2A");
	AddStaticVehicle(id, X, Y, Z, A, col1, col2);

	X = dini_Float(istring, "car3X");
	Y = dini_Float(istring, "car3Y");
	Z = dini_Float(istring, "car3Z");
	A = dini_Float(istring, "car3A");
	AddStaticVehicle(id, X, Y, Z, A, col1, col2);

Maar nu is mijn probleem dat de pickups niet meer werken!

Ze komen nog wel in de server, alleen als ik ze oppak gebeurt er niks...

De OnPlayerPickupPickup code is nogsteeds hetzelfde, maar zonder de ";" achter de if's natuurlijk ;)

In mijn singature hieronder staat een tutorial over pickups, als je die even doorleest en daarna je eigen pickups eventjes bekijkt, kan je misschien het probleem vinden!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het probleem was dat ik AddStaticPickup gebruikte, maar nu heb ik nog weer een ander probleem, namelijk met 2 for-loops in 1 callback.

Mijn code is ongeveer zo opgebouwd:

#define FACTIONS 3

OnPlayerPickupPickup(playerid, pickupid)
{
  for(new i; i <= FACTIONS; i++))
  {
     if(pickupid == gFIntPickup[i])
     {
        //hier gebeurt een boel
     }
     else continue;
  }

for(new j; j <= FACTIONS; j++)
  {
     if(pickupid == gFPickup[i])
     {
        //hier gebeurt een boel
     }
     else continue;
  }
}

Maar het probleem is dat hij alleen de bovenste loop uitvoert...

Edit: op advies van de mensen van het sa:mp forum heb ik <= naar < verandert, en nu werkt het :)

Bewerkt: door goudewup
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het probleem was dat ik AddStaticPickup gebruikte, maar nu heb ik nog weer een ander probleem, namelijk met 2 for-loops in 1 callback.

Mijn code is ongeveer zo opgebouwd:

#define FACTIONS 3

OnPlayerPickupPickup(playerid, pickupid)
{
  for(new i; i <= FACTIONS; i++))
  {
     if(pickupid == gFIntPickup[i])
     {
        //hier gebeurt een boel
     }
     else continue;
  }

for(new j; j <= FACTIONS; j++)
  {
     if(pickupid == gFPickup[i])
     {
        //hier gebeurt een boel
     }
     else continue;
  }
}

Maar het probleem is dat hij alleen de bovenste loop uitvoert...

Klopt want in de bovenste doe je het goed

maar in de 2e maak je een loop met "j" en je checkt de pickup op "i"

for(new j; j <= FACTIONS; j++) >> if(pickupid == gFPickup[i])

verander dat en dna ist goed :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb 2 kleine probleempjes met me jobsysteem.

1. Ik gebruik nu een stukje script van Sandra die ik hier tegenkwam. Het gaat om een /broadcast systeem zodat newsreporters iets kunnen broadcasten. Nu heb ik er een stukje code bijgemaakt zodat je alleen kan broadcasten uit een Newsvan of een News Maverick:

if(strcmp(cmdtext, "/broadcast", true, 10)==0){        if(gTeam[playerid] != TEAM_NEWS)        {                SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "* This command is only for newsreporters.");                return 1;    }    new  VID=GetPlayerVehicleID(playerid);        if(GetVehicleModel(VID) == 582 || GetVehicleModel(VID) == 488)    {        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You have to be in a Newsvan/Newshelicopter to broadcast!");        return 1;    }    new pname[MAX_PLAYER_NAME];        GetPlayerName(playerid, pname, sizeof (pname));        lbc[playerid] = GetTickCount();        new str[128];        format(str, 128, "Newsreporter %s: %s", pname,cmdhettext[11]);        for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)        {                if(BlockBC[i]==0)                {                        SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTBLUE, str);                }       }        return 1;        }

Nu heb ik een nieuw probleem. Om nou telkens het woord '/broadcast' in te typen voor elke regel is wel een beetje lang, dus wou ik dit afkorten tot /bc. Maar als ik dit wijzig en daarna probeer, geeft mijn server een UNKNOWN COMMAND aan. Wat moet ik doen om dit werkend te maken?. Bewerkt: door sean5874
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Nieuw probleempje:

Dit stukje script kan de player gebruiken als hij een biertje wil drinken :bier:

Het is de bedoeling dat de player bier koopt in een 24/7. Daarna wordt in de accountfile de variable 'beer' op 1 gezet,

en als de player '/beer' gebruikt om dronken te worden, weer op 0 gezet. Alleen heb ik wat problemen met het dini-stuk, 'beer'wordt namelijk niet op 1 gezet waardoor je altijd opnieuw dit commnand kan gebruiken. Hier is mijn stukje code:

if(strcmp(cmdtext, "/beer", true) == 0)
{
    new pname[MAX_PLAYER_NAME];
	GetPlayerName(playerid, pname, sizeof (pname));
 	if(dini_Get(udb_encode(playername), "beer") == 1)
       {
		SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER);
           dini_IntSet(udb_encode(playername), "beer", 0);
	    return 1;
	}
		else
	{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,"You don't own beer!");
		return 1;
	}}

Wat is hier fout aan?

sean5874

Link to comment
Delen op andere websites

Om een integer uit een bestand te lezen moet je dini_Int gebruiken. Jij gebruikt dini_Get. Hier staat een tutorial over Dini.

EDIT: Ik zie nu ook dat je wat variables door de war haalt. De spelernaam wordt opgeslagen in pname en jij gebruikt playername voor alle acties.

if(strcmp(cmdtext, "/beer", true) == 0)
{
new pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
if(dini_Int(udb_encode(pname), "beer") == 1)
       {
	SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER);
	dini_IntSet(udb_encode(pname), "beer", 0);
	return 1;
}
else
{
	SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,"You don't own beer!");
	return 1;
}
}

Bewerkt: door Wanted
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem ik ben al een tijdje bezig met een zombie script.

In het begin werkte hij maar je kon Overal /zombie /soldier Dus je kon dan overal zeg maar geteleporteerd worden naar de zombie map,

Wat ik heb gedaan is een icon bij het Dragon Four Casino gezet, dat je daar heen loopt en dan een menutje krijgt.

Daarnaast heb ik een map gemaakt voor me zombie vs Soldiers.

Maar als ik hem uploade bij me serverffs account ik add hem in filterscripts. en start de server.

Krijg ik niks aan de loop.

ik heb een command /nazizombies DOET het niet.

ik zie ook totaal geen pickup.

En geen menutje tervoorschijn komen

PLEASSE PLEASEE HELPE ME!

#include <a_samp>
#include <MidoStream>

#if defined FILTERSCRIPT

#define COLOR_BLUE 0x0000BBAA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_OLIVE 0x808000AA
new nz;
new Menu:Zombie Fight;
public OnFilterScriptInit()
{
print("\n--------------------------------------");
print("  NAZI ZOMBIES MAP AND FS BY Rambo And Mkb122   ");
print("--------------------------------------\n");

// Sanderth Zombie Map sanderth versie
CreateObject(17864, 823.767090, -2424.869629, 0.587698, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(17864, 823.812866, -2393.812012, 0.592476, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(17864, 784.014343, -2393.518066, 0.722709, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(17864, 783.866089, -2424.212891, 0.646885, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(17864, 784.288940, -2362.077393, 1.108299, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(17864, 823.614502, -2362.386475, 1.137166, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(17864, 744.633423, -2361.796631, 0.913556, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(17864, 744.330811, -2393.299316, 0.538104, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(17864, 744.201477, -2423.727783, 0.918445, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 777.499390, -2394.927734, 0.902065, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 790.625000, -2387.322266, 0.934124, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 791.471741, -2397.876953, 0.572769, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 770.754639, -2401.014160, 1.604027, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 773.356689, -2369.093994, 1.022385, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 797.024414, -2373.985840, 0.939320, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 785.667358, -2407.182373, 0.962620, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 779.803101, -2420.081055, 0.593575, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 774.757507, -2409.489990, 0.938736, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 763.007080, -2400.807373, 0.469027, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 758.515015, -2381.648926, 0.769057, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 771.702209, -2380.521973, 1.003975, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 762.485718, -2390.429688, 0.626997, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 778.667542, -2383.488525, 0.922867, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 779.424438, -2368.189209, 1.061074, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 764.352844, -2362.915527, 1.150402, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 749.994324, -2370.507080, 0.761754, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 748.503235, -2384.420898, 0.747275, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 752.342529, -2393.264404, 0.613066, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 754.640747, -2402.509277, 0.383620, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 757.307678, -2408.858154, 1.226841, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 762.862549, -2414.678467, 1.105434, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 767.300171, -2416.590332, 0.794918, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 774.060913, -2430.003174, 0.613415, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 791.835754, -2429.093994, 0.485523, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 801.495728, -2422.369629, 0.719490, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 783.790894, -2435.087158, 0.483456, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 806.662170, -2411.997559, 0.831880, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 806.133179, -2386.098145, 0.742184, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 803.955688, -2393.066650, 0.773227, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 805.593567, -2399.111328, 0.546582, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 815.821167, -2385.526123, 0.634403, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 818.502014, -2401.155762, 0.492565, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 815.815735, -2415.625000, 0.680330, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 819.543457, -2424.977295, 0.555712, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 836.597351, -2407.091064, 0.416134, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 824.023987, -2404.842041, 0.428211, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 826.858032, -2387.897461, 0.729935, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 834.678406, -2384.159912, 0.882546, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 808.380371, -2366.564453, 1.079175, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 814.699280, -2373.240967, 0.973847, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 810.762329, -2350.969727, 1.376967, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 762.400452, -2430.843262, 0.877516, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 757.217773, -2421.863281, 1.018900, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 750.197876, -2413.761230, 1.158749, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 740.518921, -2407.209473, 1.228304, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 742.838257, -2383.313965, 0.751395, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 742.437378, -2360.831787, 0.745580, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 741.244019, -2394.930420, 0.423508, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 734.982849, -2382.188721, 0.684683, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 727.949829, -2357.353271, 1.003367, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 741.058228, -2371.565674, 0.756070, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 736.701782, -2389.491699, 0.737759, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 736.353210, -2393.361084, 0.680735, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 759.572449, -2395.120605, 0.526228, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 766.557800, -2395.994385, 0.713985, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 767.477722, -2407.410645, 0.963045, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 756.313171, -2386.128174, 0.796759, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 789.716492, -2358.449707, 1.277607, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 788.694397, -2350.935547, 1.356453, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 785.269836, -2359.680664, 1.110594, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 776.842834, -2358.127930, 1.278284, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 786.804321, -2369.071533, 0.950772, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 799.935120, -2359.059814, 1.190605, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 749.828735, -2358.765625, 1.053138, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 752.554443, -2353.038818, 1.128734, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(747, 755.887146, -2358.934570, 1.481271, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(747, 758.975891, -2375.991211, 1.056190, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(747, 772.008606, -2371.393799, 1.277140, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(747, 777.124390, -2352.773438, 1.551760, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(747, 766.526367, -2359.385986, 1.508562, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(747, 791.185486, -2364.358643, 1.372473, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(747, 794.168213, -2380.796875, 1.312883, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(747, 806.061035, -2374.068848, 1.307179, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(747, 813.414856, -2359.814453, 1.600381, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(747, 787.378235, -2390.733398, 1.136998, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(747, 776.171875, -2403.082764, 0.890216, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(747, 792.717590, -2408.699219, 1.269105, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(747, 783.141846, -2416.605225, 1.133453, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(747, 810.639099, -2421.360107, 1.000136, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(747, 806.310425, -2402.753418, 0.805482, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(747, 792.116028, -2401.419922, 0.892625, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(747, 795.982727, -2388.505615, 1.266892, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(747, 817.630127, -2375.491455, 1.285653, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(747, 812.424683, -2387.262695, 1.100976, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(747, 828.685547, -2411.842041, 1.181388, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(749, 784.567200, -2379.571533, 1.488018, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(749, 768.934814, -2432.310059, 0.991405, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(749, 819.342346, -2410.917236, 1.347139, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(749, 828.649597, -2392.386475, 1.125462, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(749, 816.169678, -2367.204346, 1.418371, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(816, 778.110046, -2411.703857, 1.114892, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(816, 767.346313, -2409.893555, 1.097489, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(816, 802.201294, -2407.348389, 1.137843, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(816, 797.993774, -2393.490967, 0.933396, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(816, 806.563293, -2380.137451, 1.031272, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(816, 792.034058, -2372.618652, 1.126584, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(816, 793.706543, -2359.714600, 1.489822, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(816, 780.545593, -2374.191895, 1.118131, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(816, 783.994141, -2383.864990, 1.113843, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(816, 792.487366, -2379.697754, 1.731374, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(816, 759.228027, -2373.780762, 0.924089, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(816, 771.511047, -2371.295898, 1.774176, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(816, 765.823608, -2359.313477, 1.961446, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(816, 757.605835, -2359.603027, 1.213175, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(816, 761.195068, -2384.061279, 0.908003, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(816, 738.230042, -2374.757568, 0.918841, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(647, 808.789001, -2352.040283, 3.127314, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(647, 811.983582, -2360.349365, 2.998232, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(647, 790.282288, -2349.194092, 3.141193, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(647, 778.280640, -2351.937012, 3.073287, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(647, 773.043457, -2378.587891, 2.777150, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(647, 755.746948, -2357.411377, 4.557671, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(647, 763.402649, -2358.008057, 2.781799, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(647, 759.232361, -2373.891846, 3.203639, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(647, 727.453430, -2355.248779, 2.925316, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(647, 741.637390, -2358.727295, 3.089775, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(647, 740.541687, -2369.461182, 2.690731, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(647, 759.262573, -2389.732178, 2.385458, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(647, 766.553223, -2393.816895, 2.513350, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(647, 753.598450, -2400.404785, 3.808594, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(647, 747.678406, -2407.120605, 2.123605, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(647, 755.924622, -2377.116943, 2.608864, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(647, 748.088562, -2367.894043, 2.517282, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(647, 740.073059, -2380.778076, 2.563008, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(18267, 829.609436, -2358.854004, 2.616016, 0.0000, 0.0000, 202.7230);//huisje zombie
CreateObject(620, 838.881531, -2351.219238, 1.363583, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 841.276917, -2358.997314, 1.234311, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 838.328674, -2374.210938, 0.968636, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 836.830750, -2389.416016, 0.749771, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 826.841858, -2422.400879, 0.658811, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 834.482605, -2425.877441, 0.676836, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 838.228882, -2405.606445, 0.424107, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 825.847534, -2404.033691, 0.432556, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 781.123230, -2423.910400, 0.460846, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 790.278503, -2416.021240, 0.848828, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 785.064697, -2397.075928, 0.551755, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 821.861389, -2429.278809, 0.438541, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 834.505981, -2431.679199, 0.429448, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(620, 831.549133, -2417.061768, 0.808939, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(5005, 770.793030, -2440.127930, 3.593767, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(5005, 724.783813, -2400.552734, 3.895321, 0.0000, 0.0000, 89.3814);
CreateObject(5005, 767.015747, -2345.515381, 4.704197, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(5005, 843.553833, -2381.538086, 3.715006, 0.0000, 0.0000, 90.2409);
CreateObject(18259, 735.573303, -2429.872070, 3.425881, 0.0000, 0.0000, 196.7070);// huisje Soldiers
nz = CreatePickup(1239, 1, 2019.9272,1007.8799,10.8203, -1);

Zombie Fight = CreateMenu("Zombie Fight", 1, 50.0,180.0,200.0, 200.0);

AddMenuItem(Zombie Fight, 0, "Join the Soldiers !");
AddMenuItem(Zombie Fight, 1, "Join the Zombies !");
AddMenuItem(Zombie Fight, 2, "exit");
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
   new Menu:current;
   current = GetPlayerMenu(playerid);
   if(current == Zombie Fight)
   {
       switch(row)
       {
           case 0:{
           ResetPlayerWeapons(playerid);
     		SetPlayerInterior(playerid, 0);
  		SetPlayerPos(playerid,735.573303, -2429.872070, 3.425881);
     		SendClientMessage(playerid,0x0000BBAA, "Kill Them all! Kill all Zombies!!");
     		SendClientMessage(playerid,0x808000AA, "type /leavenz");
     		GivePlayerWeapon(playerid,33, 1000);
     		GivePlayerWeapon(playerid,29, 1000);
     		SetPlayerSkin( playerid, 287 );
     		TogglePlayerControllable(playerid, 1);
           }
           case 1:{
           ResetPlayerWeapons(playerid);
     		SetPlayerInterior(playerid, 0);
  		SetPlayerPos(playerid,829.609436, -2358.854004, 2.616016);
     		SendClientMessage(playerid,0x808000AA, "Kill all the soldiers!");
     		SendClientMessage(playerid,0x808000AA, "type /leavenz");
     		GivePlayerWeapon(playerid, 9, 1);
     		GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
     		SetPlayerSkin( playerid, 32 );
     		TogglePlayerControllable(playerid, 1);
           }
           case 2:{
           HideMenuForPlayer(Zombie Fight, playerid);
           TogglePlayerControllable(playerid, 1);
           }
       }
   }
   return 1;
}

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == nz)
{
ShowMenuForPlayer(nz, playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp("/NaziZombies", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, "-----------Nazi Zombie Help-----------");
 	SendClientMessage(playerid, 0x0000BBAA, "Go to the four dragon casino and walk trough the icon.");
 	SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, "* Map And FS By Mkb122 *");
SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, "-----------Nazi Zombie Help-----------");
   return 1;
}

   if (strcmp("/leavenz", cmdtext, true, 10) == 0)
{
  SetPlayerPos(playerid, 2022.2623,1007.6662,10.8203);
     ResetPlayerWeapons(playerid);
     SetPlayerInterior(playerid, 0);
  SetPlayerHealth(playerid, -1);
  SendClientMessage(playerid, 0x0000BBAA, "You leaved Nazi Zombies, U will be respawned ");
}
   return 0;
}
#endif

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...