Big Boss Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Haal die spatie eens een keer uit de naam van je menu. Dus niet Zombie Fight maar bijvoorbeeld ZombieFight of Zombie_Fight o.i.d.
sean5874 Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Nopes werkt niet ;s Even een vraagje... Heb je veel grote scripts? Misschien wordt dit veroorzaakt door lagg.
GTAguillaume Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 ShowMenuForPlayer(nz, playerid); verander dat naar ShowMenuForPlayer(Zombie_Fight, playerid); en... SetPlayerHealth(playerid, -1); Als iemand dood is hoef je hem toch niet nog doder te maken?
bledkilly Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Ik loop vast, waar moet je die text onder plaatsen?? Klik hier!
GTAguillaume Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Ik loop vast, waar moet je die text onder plaatsen?? Klik hier! In OnGameModeInit natuurlijk...
bledkilly Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 er zit ook een bestandje bij genaamd : park.map Waar moet ik die plaatsen?
GTAguillaume Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 (bewerkt) Niet, dat bestand is denk ik voor MTA. (Maar ik weet het niet zeker vermist ik geen MTA heb. ) Bewerkt: 25 februari 2010 door GTAguillaume
goudewup Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 .map bestanden zijn inderdaad voor MTA, dat zijn zegmaar de objecten... Als je alleen een .map bestand vind kan je die openen met kladblok en hier veranderen naar SA:MP CreateObject code.
kayle Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 hoi allemaal, ik heb een simpel vraagje eienlijk... Als ik een functie aan wil maken genaamt MakeBounty(playerid, money). Dit command zal dus een betaald bedrag op iemands hoofd zetten. maar wat moet ik hier dan voor zetten? stock, public (met forward natuurlijk), niets of iets anders? En kan iemand eens uitleg geven waneer ik wat moet gebruiken? Dat was eigenlijk mijn vraag. Gr. Kayle
.Timothy Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Even rondkijken op de SA-mp Wiki doet wonderen: pagina over public, stock, forward e.d.
kayle Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Even rondkijken op de SA-mp Wiki doet wonderen: pagina over public, stock, forward e.d. Oke, dankje. Als ik het goed heb moet ik er niks voorzetten? zoals bij file2.pwn word voorgedaan? Gr. Kayle
Sjorszzz Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Hallo Allemaal, Ik heb ff een kort vraagje Ik heb een script gemaakt om kleine voorwerpen als pickup ergens te plaatsen. Pawno geeft geen errors maar wel 15 waarschuwingen. Als ik ingame ga kijken of de pickup's er zijn liggen ze er niet. Ik heb dit in mijn script staan: // Pickup's AddStaticPickup(368, 2, 1, 215.8630, 1822.6216, 6.4141, 84.8188 , -1); //Night Vision... AddStaticPickup(370, 2, 0, 268.4650, 1884.0222, -30.0938, 189.8013, -1); //Jetpack... Het stukje script staat tussen: public OnGameModeInit() { En: printf("Total vehicles from files: %d",total_vehicles_from_files); return 1; } Doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd???
Wanted Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Je hebt bij elke pickup 1 argument teveel (zie hieronder). AddStaticPickup(model, type, Float:X, Float:Y, Float:Z, Virtualworld); Het wordt dus: AddStaticPickup(368, 2, 215.8630, 1822.6216, 6.4141, 84.8188 , -1); //Night Vision... AddStaticPickup(370, 2, 268.4650, 1884.0222, -30.0938, 189.8013, -1); //Jetpack...
Recommended Posts