Jump to content

Het Scripting Problemen Topic


Recommended Posts

Geplaatst:

Haal die spatie eens een keer uit de naam van je menu. Dus niet Zombie Fight maar bijvoorbeeld ZombieFight of Zombie_Fight o.i.d.

  • Reacties 838
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sandra

    115

  • opacool6

    79

  • Big Boss

    57

  • Remi-X

    55

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Nopes werkt niet ;s

Even een vraagje...

Heb je veel grote scripts? Misschien wordt dit veroorzaakt door lagg.

Geplaatst:

ShowMenuForPlayer(nz, playerid);

verander dat naar

ShowMenuForPlayer(Zombie_Fight, playerid);

en...

SetPlayerHealth(playerid, -1);

Als iemand dood is hoef je hem toch niet nog doder te maken?

Geplaatst: (bewerkt)

Niet, dat bestand is denk ik voor MTA. (Maar ik weet het niet zeker vermist ik geen MTA heb. :puh:)

Bewerkt: door GTAguillaume
Geplaatst:

.map bestanden zijn inderdaad voor MTA, dat zijn zegmaar de objecten...

Als je alleen een .map bestand vind kan je die openen met kladblok en hier veranderen naar SA:MP CreateObject code. ;)

Geplaatst:

hoi allemaal,

ik heb een simpel vraagje eienlijk... Als ik een functie aan wil maken genaamt MakeBounty(playerid, money). Dit command zal dus een betaald bedrag op iemands hoofd zetten. maar wat moet ik hier dan voor zetten? stock, public (met forward natuurlijk), niets of iets anders? En kan iemand eens uitleg geven waneer ik wat moet gebruiken?

Dat was eigenlijk mijn vraag.

Gr. Kayle

Geplaatst:

Hallo Allemaal,

Ik heb ff een kort vraagje :puh:

Ik heb een script gemaakt om kleine voorwerpen als pickup ergens te plaatsen.

Pawno geeft geen errors maar wel 15 waarschuwingen.

Als ik ingame ga kijken of de pickup's er zijn liggen ze er niet.

Ik heb dit in mijn script staan:

    // Pickup's

AddStaticPickup(368, 2, 1, 215.8630, 1822.6216, 6.4141, 84.8188 , -1);               //Night Vision...
AddStaticPickup(370, 2, 0, 268.4650, 1884.0222, -30.0938, 189.8013, -1);             //Jetpack...

Het stukje script staat tussen:

 public OnGameModeInit()
{ 

En:

     printf("Total vehicles from files: %d",total_vehicles_from_files);

return 1;
} 

Doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd??? :puh:

Geplaatst:

Je hebt bij elke pickup 1 argument teveel (zie hieronder).

AddStaticPickup(model, type, Float:X, Float:Y, Float:Z, Virtualworld);

Het wordt dus:

       AddStaticPickup(368, 2, 215.8630, 1822.6216, 6.4141, 84.8188 , -1);               //Night Vision...
       AddStaticPickup(370, 2, 268.4650, 1884.0222, -30.0938, 189.8013, -1);             //Jetpack...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...