Jump to content

Foutmelding SA:MP


reactiv

Recommended Posts

Als ik San Andreas online wil spelen, en ik connect naar een server, dan kom ik in het gewone menu zonder multiplayer en krijg ik de foutmelding : I can't determine your GTA version. SA-MP only supports GTA:SA v1.0 USA/EU

Betekent dit dat ik moet downgraden naar v1.0 ? Of is dit een ander probleem?

reactiv

Link to comment
Delen op andere websites

Downgraden hoeft niet. Ik heb het ook en ik V2, ik kan gewoon spelen. Heb je je cd er wel in? :schater: Of probeer nog eens te connecten, ik heb het soms, kwam ik net achter ik wist niet meer wat er stond maar ik druk dan op OK en dan connect ik opnieuw dan doet hij het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jij zegt is onmogelijk, visser. Je moet versie 1.0 hebben om SA:MP of MTA te spelen, kan niet anders. Download >deze patch< en installeer hem.

Ik heb ook de versie 1 files bijgevoegd. Download de .RAR file en pak deze uit. De 2 bestandjes die je hebt uitgepakt, plaats je in de map C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script. Delete de 2 bestandjes die je in de Script map vind, en plaats de twee die ik bij deze post heb gevoegd in de Script map.

Als je alles wat ik hierboven beschreven heb gedaan hebt, dan moet SA:MP werken. :)

Edit: Na het reanimeren van mijn internetverbinding is het toch nog gelukt het bestand te uploaden.

Versie_1_files.rar

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Wat jij zegt is onmogelijk, visser. Je moet versie 1.0 hebben om SA:MP of MTA te spelen, kan niet anders. Download >deze patch< en installeer hem.

Ik heb ook de versie 1 files bijgevoegd. Download de .RAR file en pak deze uit. De 2 bestandjes die je hebt uitgepakt, plaats je in de map C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script. Delete de 2 bestandjes die je in de Script map vind, en plaats de twee die ik bij deze post heb gevoegd in de Script map.

Als je alles wat ik hierboven beschreven heb gedaan hebt, dan moet SA:MP werken. :)

Edit: Na het reanimeren van mijn internetverbinding is het toch nog gelukt het bestand te uploaden.

Jaa heel erg bedankt nu heb ik hem aan de praat :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

ik heb hetzelfde ik download allebij maar niks noppes nada help me ff ok ik wil mp echt graag spelen en ik kan die link wel openen maar hij opent hem met microsoft word!!@??? :cry::cry::bonk:

wat krijgee we nou ik dowload de patch instaleer hem maar dan zegt hij nothing to do files already updated!

wtf!!@#$%^&* en nog speelt hij niet!!

Bewerkt: door lalalaman
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Wat jij zegt is onmogelijk, visser. Je moet versie 1.0 hebben om SA:MP of MTA te spelen, kan niet anders. Download >deze patch< en installeer hem.

Ik heb ook de versie 1 files bijgevoegd. Download de .RAR file en pak deze uit. De 2 bestandjes die je hebt uitgepakt, plaats je in de map C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script. Delete de 2 bestandjes die je in de Script map vind, en plaats de twee die ik bij deze post heb gevoegd in de Script map.

Als je alles wat ik hierboven beschreven heb gedaan hebt, dan moet SA:MP werken. :)

Edit: Na het reanimeren van mijn internetverbinding is het toch nog gelukt het bestand te uploaden.

Ik heb alles gedaan zoals je beschreef,, maar dan komt er op :'Please insert the original CD/DVD.'

En als ik dan de bijgevoegde files wil uitpakken zit er maar 1 in en komt er een foutmelding op dat er een onverwachte onderbreking is. Wat nu? o_o'

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 years later...

Wat jij zegt is onmogelijk, visser. Je moet versie 1.0 hebben om SA:MP of MTA te spelen, kan niet anders. Download >deze patch< en installeer hem.

Ik heb ook de versie 1 files bijgevoegd. Download de .RAR file en pak deze uit. De 2 bestandjes die je hebt uitgepakt, plaats je in de map C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script. Delete de 2 bestandjes die je in de Script map vind, en plaats de twee die ik bij deze post heb gevoegd in de Script map.

Als je alles wat ik hierboven beschreven heb gedaan hebt, dan moet SA:MP werken. smile3.gif

Edit: Na het reanimeren van mijn internetverbinding is het toch nog gelukt het bestand te uploaden.

als ik die patch wil downloaden kom ik op een site die heet littlewhitey.net ofso maar welk moet ik daarvan hebben? want er staan er een stuk of 10 xd Bewerkt: door Lucas_Rozanov
Link to comment
Delen op andere websites

Die website is offline, dus dat zijn een stel foute links die er puur voor advertentiedoeleinden staan. Hier kun je de goede patch vinden. Succes en veel plezier met de multiplayer!

>>> Door Big Boss: >:(<<<

>>> Door VWO-er: Ik zag je al kijken bij de downloads clown.gif<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Wat jij zegt is onmogelijk, visser. Je moet versie 1.0 hebben om SA:MP of MTA te spelen, kan niet anders. Download >deze patch< en installeer hem.

Ik heb ook de versie 1 files bijgevoegd. Download de .RAR file en pak deze uit. De 2 bestandjes die je hebt uitgepakt, plaats je in de map C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script. Delete de 2 bestandjes die je in de Script map vind, en plaats de twee die ik bij deze post heb gevoegd in de Script map.

Als je alles wat ik hierboven beschreven heb gedaan hebt, dan moet SA:MP werken. smile3.gif

Edit: Na het reanimeren van mijn internetverbinding is het toch nog gelukt het bestand te uploaden.

Ik kan er niet aan uit van > deze patch< als ik er op klik kom ik uit op Littlewhitney.net en daar kan ik nie verder er staat vanalles over gta maar ik snap er niks van help me aub?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...