Jump to content

platteland; boerenbedrijf


Dexist

Recommended Posts

hoi zou er in gta IV zoiets zitten als een boerenbedrijf(woon zelf op een boerderij) dat je echt moet werken voor/als een boer, dus grasmaaien, koeien, etc lijkt me wel grappig als een zij missie of zo?

Link to comment
Delen op andere websites

nee ik weet wel zeker van niet want het speelt alleen af in de bebouwde kom van new york. verder is dit daarom een nutteloos topic, naar mijn idee.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Koetjes melken, mest scheppen, ploegen ..

Nee dat lijkt me nou toevallig niet iets voor Grand Theft Auto.. :7

Ik denk dat je beter opzoek kunt gaan naar een Boerderij Tycoon spel. als je op een boerderij woont kan ik me niet voorstellen dat je in een spel ook nog is koeien wil gaan melken, zal wel aan mij liggen

Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft zelf aangegeven dat Liberty City geen open gebieden [zoals bijv. de woestijn bij Las Venturas en , daar heb je hem, het platteland boven Los Santos] te gebruiken. Dus helaas voor jou geen boerderijen.

Trouwens: als het digitaal koeien melken je zo leuk lijkt, maak je er toch een mod voor?

Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft zelf aangegeven dat Liberty City geen open gebieden [zoals bijv. de woestijn bij Las Venturas en , daar heb je hem, het platteland boven Los Santos] te gebruiken. Dus helaas voor jou geen boerderijen.

Trouwens: als het digitaal koeien melken je zo leuk lijkt, maak je er toch een mod voor?

haha leuke mod :puh: koeien in liberty city rond laten lopen met een koeienmelk minigame..

nehh :puh:

geen platteland in gta 4, dus geen boederijen. en je kan geen bedrijven kopen en runnen in gta 4 dus dit hele idee kan niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan je beter in wensen en verlangings topic zetten.NY is een stad,dus ik denk geen boerderijen.Misschien wel op het platteland in NJ.Dat je dan koeien moet jatten bij een andre boer,en dan cash ervoor krijgen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...