Jump to content

Succes, welkom, welkom, welkom en welkom terug!


Lantyz

Recommended Posts

De laatste tijd zijn er flink wat gaten gevallen in het moderatieteam doordat enkele van onze geliefde (g)mods ons moesten verlaten. Gelukkig vermenigvuldigen crewleden zich als konijnen en hebben we de openstaande crewplekken weer naar behoren kunnen vullen.

Allereerst onze reeds bekende RonaldVC op Computer Talk. Ronald heeft uiteraard al laten zijn dat hij prima op zijn plek is als mod en zijn kennis op gebied van computers zal niemand ontgaan zijn. Succes, Ronald!

Vervolgens hebben we vanaf vandaag Froodooo op Games, waar hij als lid reeds vaak te vinden was en waar hij in onze ogen als mod zeker niet zal misstaan. Welkom, Froodooo!

Bij de weg, de arme jongen zit momenteel in een toetsweek, dus wees nog een beetje voorzichtig met hem. ;)

Achter deur nummer drie bevindt zich Mania-92, onze oude rot die al op GTAForum rondloopt sinds september '04. Mania's aanwezigheid op Lifestyle moet daar de gemoederen een beetje in toom houden, iets wat we graag aan hem overlaten. Welkom, Mania-92!

Uiteraard kunnen we het Mania-92 niet aandoen alleen een oogje op Lifestyle en Sheep te houden, dus zal hij bijgestaan worden door kersverse mod Ikkes. Welkom, Ikkes!

En als klap op de vuurpijl hebben we oude bekende Dizzee ook weer in een blauw jasje gehesen, zoals het hoort. Dizzee zal de fora over de Stories met zijn aanwezigheid verrijken, half om half met SummerBase (die VCS behoudt). Welkom terug, Dizzee!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    2

  • NandroDavids

    2

  • Rivel

    2

  • Mirrrr

    2

Ook van mij een meer dan warm welkom binnen de crew voor de "groentjes". Jullie lopen lang genoeg mee en het is leuk dat ook het moderator-vak er bij gaat horen :Y Succes Ronnie met je nieuwe taakje, komt helemaal goed en good old Dizzee: WB :tu: 5 nieuwe collega's......wow :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben ze nou écht 5 man nodig om 't opengevallen gat in de crew na mijn stoppen op te vullen? ^_^

Allemaal heel veel succes gewenst met jullie taken! Ik kan jullie geen welkom meer heten in de crew, maar kan wél zeggen dat ik er alle vertrouwen in heb dat 't Forum met jullie in de crew in goede handen zal zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben ze nou écht 5 man nodig om 't opengevallen gat in de crew na mijn stoppen op te vullen? ^_^

Ik dacht, laat ik er maar niet bijzetten dat NandroDavids vijf stoelen nodig had aan de ontbijttafel van de GTAForumcrew...

Link to comment
Delen op andere websites

Straks zien we door het blauw de moderators niet meer ( :cab: nou euhh ofzoiets). Allemaal :dans: gefeliciteerd (kom handen tekort) en veel plezier en succes met jullie nieuwe functies. :bier:

PS: Het wordt krap aan de ontbijttafel, stoelendans :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...