Gtaboy107 Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Nu Mania-92 mod is, moet ik maar oppassen met hem pesten! Maar ontopic: Van harte Froodooo, Ikkes, Ronald, Mania, en Dizzee! Ik ken de meesten wel van MSN, maar met Froodooo, Ikkes en Mania praat ik het meest. Nou jongens, succes! Reageren
Mister.X Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Wow. dat zijn er veel ineens! Hebben jullie wel verdient! Gefeliciteerd! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Nu Mania-92 mod is, moet ik maar oppassen met hem pesten! Inderdaad, als feyenoord verloren heeft, wat overigens bijna nooit voorkomt (in tegenstelling tot ajax), dan moet je oppassen met je ajax praatjes. Verder wil ik iedereen die hier gepost heeft, de crew en ieder ander lid van dit forum bedanken. Reageren
ikt Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Gefeliciteerd allemaal Dat is nog eens veel zeg Reageren
M4X Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Allemaal gefeliciteerd jongens, met jullie nieuwe rang. Het lijkt me alleen maar goed dat de crew nu een stuk groter is. Veel succes allemaal met jullie nieuwe taken Reageren
DaBeast Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Ben ik voor 3 dagen weg, gebeurt er een staadshervorming (bij wijze van spreke dan). Desalniettemin iedereen gefeliciteerd, dubbel en dik! De admins hebben er lekker veel werk van gemaakt . Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Donwell Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Van harte gefeliciteerd allemaal met jullie moderatorschap jongens! Ik vond het wel een rare titel eerst, maar toen ik de hoofdpost las, was alles meteen duidelijk. Nogmaals gefeliciteerd! Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Gefeliciteerd Dit moet dus sowieso in het GTAForum Record en Feitenboek voor meeste leden gepromoveerd Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Welkom allemaal, ik ben er zeker van dat jullie het super gaan doen! Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Nou, dat is wel een erge uitbreiding van Moderators. Allemaal gefeliciteerd met jullie moderatorschap! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Veel succes RonaldVC, Froodooo, Mania-92, Ikkes & Dizzee! WOW..met 5 man sterk nandro vervangen..ik wist wel dat hij belangrijk was[/font] Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Beetje laat misschien, maar ik wil jullie toch nog feliciteren jongens. Jullie verdienen het allemaal. Veel plezier allemaal en maak er wat van! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Ze hebben er wel meteen zin in, al mijn geniale posts worden weggeflikkerd. Ik wil Nandro terug. Reageren
Preddy Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Gefeliciteerd allemaal met jullie nieuwe stekkies, maak er wat moois van. Gezien bovenstaande post zijn jullie al lekker bezig ( ) dus verder wens ik jullie wat succes enzo. Ohja @ Nandro: Ik was er ook nog Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Lekker veel mods Het word er alleen maar beter op! Gefeliciteerd allemaal! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.