Jump to content

Succes, welkom, welkom, welkom en welkom terug!


Lantyz

Recommended Posts

Ze hebben er wel meteen zin in, al mijn geniale posts worden weggeflikkerd. Ik wil Nandro terug. :puh:
Belachelijk dat jouw posts worden verwijderd...vind ze altijd schitterend om te lezen. Start te lobbyen zou ik zeggen.
Ohja @ Nandro: Ik was er ook nog :cry:
Je m'excuse... :engel: Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    2

  • NandroDavids

    2

  • Rivel

    2

  • Mirrrr

    2

Ze hebben er wel meteen zin in, al mijn geniale posts worden weggeflikkerd. Ik wil Nandro terug. :puh:
Belachelijk dat jouw posts worden verwijderd...vind ze altijd schitterend om te lezen. Start te lobbyen zou ik zeggen.

Ben nu een officiële fan van NandroDavids... Eindelijk de erkenning voor Nils die hij verdient....

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, even schrikken, zoveel mensen maar had RonaldVC al geen modrol en Dizzee, was hij ML hiervoor? Of was hij gewoon lid, dat kan ik me niet herinneren. Najah, Froodoo, ik ken je niet zo goed maar je PB's die ik je stuur zijn altijd snel en behulpzaam beantwoord. Succes, Ikkes, Oko jij succes je verdient het. Mania-92 na ald ie tijd, je verdient het echt je zei me eens dat je al drie jaar ML was. Dus, dit verdien je. Summer, jammer dat je VCS opgeeft, maar je was toch al nie tzo actief meer en je RL gaat voor, dat begrijp ik. Toch leuk dat je CT blijft doen. Voor de andere! Veel succes jullie verdienen het!

Link to comment
Delen op andere websites

Wow moet dit ook niet in Blings recors book genaamd: De meeste mods in een keer?

Maargoed :D

Heel erg gefeliciteerd met jullie promotie.

We hebben weer een hele lijst met moderators bij!

Allemaal heel veel succes!

MVG,

gtaman122 -Omar-

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, even schrikken, zoveel mensen maar had RonaldVC al geen modrol en Dizzee, was hij ML hiervoor? Of was hij gewoon lid, dat kan ik me niet herinneren. Najah, Froodoo, ik ken je niet zo goed maar je PB's die ik je stuur zijn altijd snel en behulpzaam beantwoord. Succes, Ikkes, Oko jij succes je verdient het. Mania-92 na ald ie tijd, je verdient het echt je zei me eens dat je al drie jaar ML was. Dus, dit verdien je. Summer, jammer dat je VCS opgeeft, maar je was toch al nie tzo actief meer en je RL gaat voor, dat begrijp ik. Toch leuk dat je CT blijft doen. Voor de andere! Veel succes jullie verdienen het!

Even een paar correcties. Ten eerste had RonaldVC juist wél een modrol en Dizzee was wél ML. Daarnaast, SummerBase behoudt VCS en levert LCS in.

Allemaal gefeliciteerd, ondanks ik dat al zo'n 50x gezegd heb :7

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, even schrikken, zoveel mensen maar had RonaldVC al geen modrol en Dizzee, was hij ML hiervoor? Of was hij gewoon lid, dat kan ik me niet herinneren. Najah, Froodoo, ik ken je niet zo goed maar je PB's die ik je stuur zijn altijd snel en behulpzaam beantwoord. Succes, Ikkes, Oko jij succes je verdient het. Mania-92 na ald ie tijd, je verdient het echt je zei me eens dat je al drie jaar ML was. Dus, dit verdien je. Summer, jammer dat je VCS opgeeft, maar je was toch al nie tzo actief meer en je RL gaat voor, dat begrijp ik. Toch leuk dat je CT blijft doen. Voor de andere! Veel succes jullie verdienen het!

Even een paar correcties. Ten eerste had RonaldVC juist wél een modrol en Dizzee was wél ML. Daarnaast, SummerBase behoudt VCS en levert LCS in.

Allemaal gefeliciteerd, ondanks ik dat al zo'n 50x gezegd heb :7

Oh, ik had dit dan vekreerd vesrtaan en was VCS en LCS met elkaar gewisseld. En RonaldVC dat dacht ik al;

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...