Jump to content

[VC] Vice City Screen Contest

VCSC  

25 leden hebben gestemd

1. 1. Wie mag er van jou door naar de finale?

• Jow Tommy Verceti
      14
    • DB10
      6
    • David22
      2

Recommended Posts

Geplaatst:

Eerlijk gezegd vind ik alle screens niet zo heel bijzonder. Van deze 3 kies ik toch voor die van David22; ik weet niet precies wát ie heeft gedaan, maar de BTTF mod is toch wel erg vet :D

Geplaatst:
Eerlijk gezegd vind ik alle screens niet zo heel bijzonder. Van deze 3 kies ik toch voor die van David22; ik weet niet precies wát ie heeft gedaan, maar de BTTF mod is toch wel erg vet :D

De mod is gewoon te vinden; op google moet je dan zoeken op 'vice city hill valley mod', en ja, hij is erg vet :D

Geplaatst:

Ik vind peroonlijk zoals, tot nu toe de meerderheid, de foto van JTV de mooiste. Alhoewel hij ook niet denderend is...

Maar toch is ie de mooiste. :D

De mod is gewoon te vinden; op google moet je dan zoeken op 'vice city hill valley mod', en ja, hij is erg vet :D

Is dit niet de Delorean, van in Back to the Future?

Geplaatst:

Klopt, Han.

.

De uitslag is bekend, de winnaar van de eerste ronde is met 11 stemmen en 78.57% Jow Tommy Verceti[/font]

Tweede, met 2 stemmen en 14.29%, is DB10[/font]

En derde, en laatste, is met 1 stem en 7.14%, David22[/font]

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...