Jump to content

[VC] Vice City Screen Contest


David22

VCSC  

25 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie mag er van jou door naar de finale?

    • Jow Tommy Verceti
      14
    • DB10
      6
    • David22
      2


Recommended Posts

Eerlijk gezegd vind ik alle screens niet zo heel bijzonder. Van deze 3 kies ik toch voor die van David22; ik weet niet precies wát ie heeft gedaan, maar de BTTF mod is toch wel erg vet :D

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd vind ik alle screens niet zo heel bijzonder. Van deze 3 kies ik toch voor die van David22; ik weet niet precies wát ie heeft gedaan, maar de BTTF mod is toch wel erg vet :D

De mod is gewoon te vinden; op google moet je dan zoeken op 'vice city hill valley mod', en ja, hij is erg vet :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind peroonlijk zoals, tot nu toe de meerderheid, de foto van JTV de mooiste. Alhoewel hij ook niet denderend is...

Maar toch is ie de mooiste. :D

Eerlijk gezegd vind ik alle screens niet zo heel bijzonder. Van deze 3 kies ik toch voor die van David22; ik weet niet precies wát ie heeft gedaan, maar de BTTF mod is toch wel erg vet :D

De mod is gewoon te vinden; op google moet je dan zoeken op 'vice city hill valley mod', en ja, hij is erg vet :D

Is dit niet de Delorean, van in Back to the Future?

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, Han.

.

De uitslag is bekend, de winnaar van de eerste ronde is met 11 stemmen en 78.57% Jow Tommy Verceti[/font]

Tweede, met 2 stemmen en 14.29%, is DB10[/font]

En derde, en laatste, is met 1 stem en 7.14%, David22[/font]

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...