M4X Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Dieptriest. Bagger. Belachelijk. Ik heb er gewoon geen woorden voor, dit kan eenmaal overkomen maar meer dan ook echt niet. Dat je van een ploeg verliest die beter is, oke, maar dat je van een veel slechtere ploeg verliest omdat je geen inzet toont, en omdat je niet wilt winnen, dat kan gewoon niet. In eigen huis, met een 1-0 voorsprong, dan kan dit gewoon niet. Ongelovelijk triest dat het zo moet. Ten Cate, het waren 2 leuke jaren >>> Door Ikkes: Afgesplitst van Europees Voetbal topic.<<< Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Dieptriest. Bagger. Belachelijk. Ik heb er gewoon geen woorden voor, dit kan eenmaal overkomen maar meer dan ook echt niet. Dat je van een ploeg verliest die beter is, oke, maar dat je van een veel slechtere ploeg verliest omdat je geen inzet toont, en omdat je niet wilt winnen, dat kan gewoon niet. In eigen huis, met een 1-0 voorsprong, dan kan dit gewoon niet. Ongelovelijk triest dat het zo moet. Ten Cate, het waren 2 leuke jaren Ten Cate blijft gewoon , hij zegt dat ie liever bij Ajax zit en Ajax kampioen wilt maken , natuurlijk een goeie en positieve reactie , maar eerst zien dan geloven , Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Dieptriest. Bagger. Belachelijk. Ik heb er gewoon geen woorden voor, dit kan eenmaal overkomen maar meer dan ook echt niet. Dat je van een ploeg verliest die beter is, oke, maar dat je van een veel slechtere ploeg verliest omdat je geen inzet toont, en omdat je niet wilt winnen, dat kan gewoon niet. In eigen huis, met een 1-0 voorsprong, dan kan dit gewoon niet. Ongelovelijk triest dat het zo moet. Ten Cate, het waren 2 leuke jaren Ten Cate blijft gewoon , hij zegt dat ie liever bij Ajax zit en Ajax kampioen wilt maken , natuurlijk een goeie en positieve reactie , maar eerst zien dan geloven , Ik geloof wel dat hij gaat.. Volgens mij heeft hij het wel gehad met ajax.. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Volgens mij deed het '' oude '' ajax met Danny Blind/Johan Cruijff/De boertjes enz. Daarna ging het ook nog wel met van-der-vaart en sneyder maar nu kopen ze zulke poep spelers of gaan ze spelers halen van ajax 1.. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 hij blijft volgens mij http://www.nu.nl/news/1262184/41/Ten_Cate_..._een_droom.html Reageren
M4X Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Dieptriest. Bagger. Belachelijk. Ik heb er gewoon geen woorden voor, dit kan eenmaal overkomen maar meer dan ook echt niet. Dat je van een ploeg verliest die beter is, oke, maar dat je van een veel slechtere ploeg verliest omdat je geen inzet toont, en omdat je niet wilt winnen, dat kan gewoon niet. In eigen huis, met een 1-0 voorsprong, dan kan dit gewoon niet. Ongelovelijk triest dat het zo moet. Ten Cate, het waren 2 leuke jaren Ten Cate blijft gewoon , hij zegt dat ie liever bij Ajax zit en Ajax kampioen wilt maken , natuurlijk een goeie en positieve reactie , maar eerst zien dan geloven , Ik geloof wel dat hij gaat.. Volgens mij heeft hij het wel gehad met ajax.. Volgensmij is het nu echt bevestigd dat hij blijft. Ik kan niet ontkennen dat Ajax goed presteerd in de eredivisie, maar we zullen zien hoelang dat nog zo blijft. Tot nu toe heb ik er wel vertrouwen in, maar ik denk toch dat het zelfvertrouwen nu een beetje weg is. Maarja, het seizoen is nog maar net begonnen dus ik heb nog steeds goede hoop, het zou wel een enorme verassing zijn Reageren
RobertSA Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Nu roepen ze weer dta morgen de laatste wedstrijd van Ten Cate is..ben benieuwd. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Of die nou wel of niet blijft het doet Ajax op dit moment niet veel goeds. Ik denk zelf dat hij weg zal gaan. Ik denk dat het wel heeft gehad met Ajax. Reageren
Jantje III Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Grant: 'Ten Cate heeft verstand van voetbal' 06/10/2007 11:54 Avram Grant is vol lof over Henk ten Cate, die in de belangstelling staat van Chelsea. De Israëlische coach bevestigtdat hij zoekt naar een Europese assistent. 'Hij heeft een goed cv, is een aardig persoon, en ik heb hem al eens ontmoet', reageerde Grant op vragen omtrent de mogelijke komst van de huidige trainer van Ajax. De manager van Chelsea heeft al een assistent in Engelsman Steve Clarke, maar wil nog een Europese coach met 'aanvullende kwaliteiten'. 'Hij (Ten Cate, red.) heeft verstand van voetbal, en als ik zoek naar een assistent voor Chelsea, dan wil ik er een uit de topklasse, omdat hij onder mij moet werken en omdat hij modern voetbal en moderne trainingsmethoden moet begrijpen.' Grant leidt zelf de zoektocht, benadrukt hij. 'Ik ben de baas over mijzelf, mijn staf en mijn spelers. Elke beslissing over mijn staf en mijn spelers zal ik nemen. Ik moet met die mensen werken. Mijn twee assistenten moeten top of the line zijn.' Chelsea heeft zich inmiddels al officieel bij Ajax gemeld voor Ten Cate. De verwachting is dat de trainer zondag tegen Sparta Rotterdam voor het laatst op de bank zit bij de Amsterdamse club. Bron: VI Dit zag ik op Voetbal International, maar in de Telegraaf zag ik zelfs dat ie echt weg was en Adrie Koster de intririm-trainer word. Groetjes Jantje III Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 JantjeIII , dat wat jij hebt geschreven heb ik ook al gehoord , de laatste wedstrijd die Ten Cate zal gaan spelen is Sparta Rotterdam , we zullen zien .. maar hij gaat zeker wel weg .. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 [quote name='GrandTheftTwanO' post='790865' Volgensmij is het nu echt bevestigd dat hij blijft. Ik kan niet ontkennen dat Ajax goed presteerd in de eredivisie, maar we zullen zien hoelang dat nog zo blijft. Tot nu toe heb ik er wel vertrouwen in, maar ik denk toch dat het zelfvertrouwen nu een beetje weg is. Maarja, het seizoen is nog maar net begonnen dus ik heb nog steeds goede hoop, het zou wel een enorme verassing zijn Goed presteren? Dat vind ik teveel van het goede. Dat ze veel punten pakken tot daaraan toe, maar hun wedstrijden zijn gewoon bagger. Jammer, ik ben voor AJAX, maar op dit moment vind ik ze niet eens kampioen-waardig. Moeten ze maar snel verandering in brengen! Reageren
M4X Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Volgensmij is het nu echt bevestigd dat hij blijft. Ik kan niet ontkennen dat Ajax goed presteerd in de eredivisie, maar we zullen zien hoelang dat nog zo blijft. Tot nu toe heb ik er wel vertrouwen in, maar ik denk toch dat het zelfvertrouwen nu een beetje weg is. Maarja, het seizoen is nog maar net begonnen dus ik heb nog steeds goede hoop, het zou wel een enorme verassing zijn Goed presteren? Dat vind ik teveel van het goede. Dat ze veel punten pakken tot daaraan toe, maar hun wedstrijden zijn gewoon bagger. Jammer, ik ben voor AJAX, maar op dit moment vind ik ze niet eens kampioen-waardig. Moeten ze maar snel verandering in brengen! In de eredivisie presenteren ze opzich wel goed hoor, ze staan immers eerste boven Feyenoord en PSV, en 1 gelijkspel in 6 duels is niet slecht. Daarnaast scoren ze gemiddeld 4x per wedstrijd geloof ik. Ik weet niet hoe het nu met het zelfvertrouwen zit, maar als ze hun goede lijn weer oppakken na de zoveelste klap dan doen ze zeker nog mee om het kampioenschap en natuurlijk ook de beker Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Hij zegt dat hij blijft maar hij zegt ook dat er in de voetballerij veel kan gebeuren. Ik denk dat hij vanavond bekendt maakt dat hij gaat Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 In de eredivisie presenteren ze opzich wel goed hoor, ze staan immers eerste boven Feyenoord en PSV, en 1 gelijkspel in 6 duels is niet slecht. Daarnaast scoren ze gemiddeld 4x per wedstrijd geloof ik. Ik weet niet hoe het nu met het zelfvertrouwen zit, maar als ze hun goede lijn weer oppakken na de zoveelste klap dan doen ze zeker nog mee om het kampioenschap en natuurlijk ook de beker Ze spelen slecht en hebben regelmatig geluk. Dat ze met zoveel verschil winnen, doet daar niets aan af. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 In de eredivisie presenteren ze opzich wel goed hoor, ze staan immers eerste boven Feyenoord en PSV, en 1 gelijkspel in 6 duels is niet slecht. Daarnaast scoren ze gemiddeld 4x per wedstrijd geloof ik. Ik weet niet hoe het nu met het zelfvertrouwen zit, maar als ze hun goede lijn weer oppakken na de zoveelste klap dan doen ze zeker nog mee om het kampioenschap en natuurlijk ook de beker Ze spelen slecht en hebben regelmatig geluk. Dat ze met zoveel verschil winnen, doet daar niets aan af.Slecht spelen vind ik een beetje overdreven hoor...'t klopt dat Ajax niet het mooie voetbal speelt dat ze willen spelen, maar als Ajax echt slecht speelde stonden ze niet bovenaan.'t Is gewoonweg verschrikkelijk jammer dat je voor 't seizoen op papier een schitterend elftal hebt met 't beste middenveld dat je maar kunt wensen -Davids, Gabri en Sneijder- en dat je nog vóór de competitie goed en wel is begonnen eigenlijk opnieuw moet beginnen met een basiselftal formeren. Geen excuus voor de slechte resultaten natuurlijk, maar zeker wel van invloed op 't spel van Ajax. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.