karamanci Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) Hoi! Ik wou een thread beginnen voor themes. Ik was het zat, mijn windows xp look was helemaal gaar . Ik besloot om themes te installeren en met mensen te delen die ook hun xp een andere vorm willen geven. MEER THEMES KOMEN NOG! Themes Pack 1: http://rapidshare.com/files/60838284/ThemesPack1.rar.html Themes Pack 2: http://rapidshare.com/files/61370063/ThemesPack2.rar.html Themes Pack 3: http://rapidshare.com/files/62713987/ThemesPack3.rar.html Themes Pack 4: (komt nog) UPDATE: 15/10/07 : Pack 3 is er. Begin maar met sharen Karamanci Bewerkt: 15 oktober 2007 door karamanci Reageren
ikt Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Mooi topic maar zou het niet wat respectvoller zijn om de originele maker te vermelden? Reageren
xdr Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 deviantart linkje Is een van de betere thema's Reageren
karamanci Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 het komt van een site daar is zijn profiel.. maar aangezien ik hier geen sites mag posten... Reageren
Thundercover Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 het komt van een site daar is zijn profiel..maar aangezien ik hier geen sites mag posten... Je mag hier best sites posten, mits het te maken heeft met het onderwerp. Zolang het maar geen reclame is. Reageren
karamanci Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 het komt van een site daar is zijn profiel..maar aangezien ik hier geen sites mag posten... Je mag hier best sites posten, mits het te maken heeft met het onderwerp. Zolang het maar geen reclame is. Ok, Het komt van www.th3zone.com en zijn profiel (of username) is : th3zone. Als het verboden is verwijder deze post dan. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 ik heb zelf 1000 themes voor xp zeg maar wat je wilt Reageren
karamanci Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 ik heb zelf 1000 themes voor xp zeg maar wat je wilt Ehm... Kom je hier om te lullen of wat? >>> Door RonaldVC: Houden we hier een beetje beschaafd? Voor beiden geldt: ontopic blijven graag..<<< Reageren
Las Vegas Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 (bewerkt) Misschien handig als Style XP er ook bij staat? Style XP Male >>> Door RonaldVC: =====Cencuur!=====<<< Thema 1. (xbox style) >>> Door RonaldVC: ====Cencuur====<<< Thema 2. >>> Door RonaldVC: ====Cencuur====<<< >>> Door RonaldVC: Het aanbieden van betaalde/gelicenceerde software (Warez) is niet toegestaan, lees de regels voor meer info. Bovendien heb je niet persé programma's van derden nodig om het thema aan te passen, check ===>hier<=== hoe.. Daarnaast wil ik in dit topic alleen maar thema's zien met een link naar de originele bron, om uit te kunnen sluiten dat het niet om betaalde thema's gaat. (Dit geldt voor Style XP thema's en andere thema's die gebruikt worden met andere betaalde skin-programma's. Visual style thema's zijn gratis, maar ook daarbij is het netjes de bron erbij te vermelden, in verband met de credits voor de maker.<<< Haal dan maar helemaal weg Bewerkt: 11 oktober 2007 door Las Vegas Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb ook nog een thema. Link: http://www.zune.net/en-us/meetzune/software.htm Onderaan de site staat het thema Bewerkt: 11 oktober 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Hoe kan je nou een Thema online zetten als je nooit via een link heb gedownload of een readme of wat dan ook bij zit En ze zijn egt niet preuts als die MODS dat er overal een readme enso bij zit Reageren
karamanci Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 (bewerkt) Hoe kan je nou een Thema online zetten als je nooit via een link heb gedownload of een readme of wat dan ook bij zit En ze zijn egt niet preuts als die MODS dat er overal een readme enso bij zit Heb je een readme nodig om op een theme te klikken? Bewerkt: 11 oktober 2007 door karamanci Reageren
Las Vegas Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Nee Readme moet bij het thema zitten en iets over de maker ervan. er zijn 1000000 themas waar dat niet bij zit. Reageren
karamanci Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) Nee Readme moet bij het thema zitten en iets over de maker ervan. er zijn 1000000 themas waar dat niet bij zit. Blijf A.U.B ontopic... >>> Door SummerBase: Houdt je aan de regels A.U.B. Het is niet toegestaan om moderator gedrag te vertonen. Las Vegas geeft een kleine toevoeging die misschien niet helemaal gepast is, maar daar moeten wij (moderators van CT en/of hoger) hem op wijzen en niet jij. Allemaal weer ontopic...<<< Bewerkt: 13 oktober 2007 door SummerBase Reageren
.Djanick Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 ik houd het lekker op mijn eigen style van nu ps: moet er geen toestemming gevraagd worden aan de makers van deze dingen om ze ergens anders te posten?? als ze van DA zijn moet dat iig wel al.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.