jojogta3 Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 wie heeft een paar codes voor de cheatdisc bij add new cheat daar moet je een code invullen maar weet iemand een code en wat krijg je dan> Reageren
BrokenTable Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Probeer eens een code uit dit topic en laat even weten of ze werken. Reageren
jojogta3 Geplaatst: 1 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Probeer eens een code uit dit topic en laat even weten of ze werken. iik ga het nu proberen ik laat weten of ze werken!!! i hope so that it works Reageren
patrickvb Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 (bewerkt) Je kunt een swat tank in je garage zetten Edit: ik wil wel een screen postenn maar ik kan niet uploaden en aan een server kom ik echt gauw. maar ik maak wel vast een screen. ik mail hem wel naar brokentable. Bewerkt: 1 januari 2005 door patrickvb Reageren
dudedude Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 (bewerkt) Probeer eens een code uit dit topic en laat even weten of ze werken.nee ze werken niet ik had het gister al geprobeerd Bewerkt: 1 januari 2005 door dudedude Reageren
jojogta3 Geplaatst: 1 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 de andromade werkt niet bij mij :huh: Reageren
jojogta3 Geplaatst: 1 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 o trouwens wat werkt er wel dan wat zoderekt heb ik die pokke cheatdisc voor niets gekocht Reageren
jojogta3 Geplaatst: 1 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 en trouwens ik heb allen die ultimate disc eh kan die andromade cheat dan ook <_< Reageren
BrokenTable Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 en trouwens ik heb allen die ultimate disc eh kan die andromade cheat dan ook <_< Ik heb niet de cheatdisc maar de ARMAX (en daar is de cheatdisc op gebaseerd) en mijn vraag aan iemand met een cheatdisc gebruiker is dus of die codes wel werken. Kennelijk niet begrijp ik uit jou post (gebruik volgende keer de edit knop om iets toe te voegen ipv. 3 posts achter elkaar). Heb je ook nog andere codes geprobeerd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.