Jump to content

NL GTA SA

Recommended Posts

Geplaatst:
Komt er ook nog een Nederlandse GTA SA? Lijkt mij leuker dan de Engelse.

Greetz Metal :cya:

Een echte Nederlandse GTA, gemaakt door Rockstar zelf, zal er zeer waarschijnlijk niet komen. Maar er is een andere manier, want een aantal mensen van dit Forum hebben een tijdje geleden verschrikkelijk hun best gedaan om SA helemaal te vertalen naar het Nederlands!

Deze 'Nederlandse ondertiteling' kun je hier in dit topic vinden. In de Readme, die je meedownload, staat volgens mij prima beschreven hoe je deze 'ondertiteling' in gebruik kunt gaan nemen. Heel veel plezier ermee! ;)

Geplaatst:

Daar komt geen speciale versie voor in de winkel, ofzo ;) Die kun je vinden op internet. Even geduld, ik zoek het wel even op :)

Geplaatst: (bewerkt)
Komt er ook nog een Nederlandse GTA SA? Lijkt mij leuker dan de Engelse.

Een echte Nederlandse GTA, gemaakt door Rockstar zelf, zal er zeer waarschijnlijk niet komen. Maar er is een andere manier, want een aantal mensen van dit Forum hebben een tijdje geleden verschrikkelijk hun best gedaan om SA helemaal te vertalen naar het Nederlands!

Deze 'Nederlandse ondertiteling' kun je hier in dit topic vinden. In de Readme, die je meedownload, staat volgens mij prima beschreven hoe je deze 'ondertiteling' in gebruik kunt gaan nemen. Heel veel plezier ermee! ;)

Ik ga is kijken in ieder geval tnx

EDIT: Ik heb een PS2 dus mods werken niet.

Bewerkt: door metal2you
Geplaatst:

Dan gaat het feest helaas niet door. Het is jammer, maar helaas. Er komt geen Nederlandse versie, je zult het dus met de Engelse moeten doen. Het is overigens geen moeilijke taal om te leren, gewoon genoeg Engelse films kijken ;)

Geplaatst:

Het zal dom klinken, maar Rockstar gaat géén andere voice-actors halen die weer een hele andere taal hebben, dat zou onzin zijn. Er is wel een Nederlandse Mod zoals Froodoooo, maar op een console kan je geen mods plaatsen, alleen op de PC.

Blzzard

Geplaatst: (bewerkt)

Als heel San Andreas Nederlands gesproken zou zijn lijkt me dat echt stom!

Dan gaan alle mondbewegingen verkeerd en dat soort dingen..

Het moet gewoon Engelstalig blijven, vind ik :D

En je leert er ook nog een hoop van, als alles Engels is.

Bewerkt: door Beany
Geplaatst:
Haha nou die mondbeweging gaat nu al voor geen meter ;)

daar heb je gelijk in :schater:

je kan ook armax gebruiken voor mods op je ps2 te zetten en save games ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...