Jump to content

Oorzaak vastlopend Vice City


Marius

Recommended Posts

Wat wil je de prullebak ingooien?

Vice-City? omdat het geen 70MB aan extra auto's ondersteund

De gemodde auto's? omdat jij er zonodig 50 tegelijk moet instaleren

Je hardware? omdat het al de exra power niet kan leveren

De bedoeling van dit topic was volgens mij juist om aan te geven dat VC inderdaad kan crashen als je mods toevoegt, maar dat je dit wel enigzins zelf in de hand hebt, door goed in de gaten te houden hoeveel en hoe complexe dingen je toevoegt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil je de prullebak ingooien?

Vice-City? omdat het geen 70MB aan extra auto's ondersteund

De gemodde auto's? omdat jij er zonodig 50 tegelijk moet instaleren

Je hardware? omdat het al de exra power niet kan leveren

De bedoeling van dit topic was volgens mij juist om aan te geven dat VC inderdaad kan crashen als je mods toevoegt, maar dat je dit wel enigzins zelf in de hand hebt, door goed in de gaten te houden hoeveel en hoe complexe dingen je toevoegt.

met in de prullebak gooien, bedoelde ik die mods..., voor de rest wou ik gewoon weten of je die enegines niet omhoog kan gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nog niemand gelukt om dat succesvol te doen.

Voor zover ik het kan overzien, lijkt me dat ook bijna onmogelijk, want waar het op neer komt, is dat de hardware al het werk dat hij moet doen niet meer aankan.

En als je daar iets tegen zou moeten doen, moet je de complete engine re-designen.

Ik vrees dat je je er gewoon bij neer moet leggen, dat GTA VC niet gemaakt is om met veel, zeer complexe auto's om te gaan. Dus of wat minder auto's vervangen, of op zoek gaan naar modellen die niet zo complex zijn.

Modders die ontzettend complexe auto's voor VC maken, weten naar mijn bescheiden mening niet waar ze mee bezig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

maar ik begryp echt niet zoo goed van sommige grote modden waaronder alle auto's vervangd zyn

gta3 => Real GTA3 en

gta vc => Ultimate VC

die 2grote modden, alle auto's vervangen en toch nooit problemen en met 1auto laten vervangen wel <_< :angry: klojobaksel vice city en gta3 trouwens

ik dacht dat die echter aan kon hoor maar nu besef ik dat ze zeker niet aan kun, vind ik ze nu echter stomme prullen <_<

Link to comment
Delen op andere websites

wat wil je de prullenbak ingooien?

Vice-City? omdat het geen 70MB aan extra auto's ondersteund

De gemodde auto's? omdat jij er zonodig 50 tegelijk moet instaleren

Je hardware? omdat het al de exra power niet kan leveren

De bedoeling van dit topic was volgens mij juist om aan te geven dat VC inderdaad kan crashen als je mods toevoegt, maar dat je dit wel enigzins zelf in de hand hebt, door goed in de gaten te houden hoeveel en hoe complexe dingen je toevoegt.

gast, ik heb een 700 mhz en al mijn auto's zijn gemodt... en hij draait nog prima ook, ik heb em nu op 1152x864 (resolutie)

Link to comment
Delen op andere websites

wat wil je de prullenbak ingooien?

Vice-City?                omdat het geen 70MB aan extra auto's ondersteund

De gemodde auto's?  omdat jij er zonodig 50 tegelijk moet instaleren

Je hardware?              omdat het al de exra power niet kan leveren

De bedoeling van dit topic  was volgens mij juist om aan te geven dat VC inderdaad kan crashen als je mods toevoegt, maar dat je dit wel enigzins zelf in de hand hebt, door goed in de gaten te houden hoeveel en hoe complexe dingen je toevoegt.

gast, ik heb een 700 mhz en al mijn auto's zijn gemodt... en hij draait nog prima ook, ik heb em nu op 1152x864 (resolutie)

amai zo leuk voor jou :( :o

Link to comment
Delen op andere websites

wat wil je de prullenbak ingooien?

Vice-City?                omdat het geen 70MB aan extra auto's ondersteund

De gemodde auto's?  omdat jij er zonodig 50 tegelijk moet instaleren

Je hardware?              omdat het al de exra power niet kan leveren

De bedoeling van dit topic  was volgens mij juist om aan te geven dat VC inderdaad kan crashen als je mods toevoegt, maar dat je dit wel enigzins zelf in de hand hebt, door goed in de gaten te houden hoeveel en hoe complexe dingen je toevoegt.

gast, ik heb een 700 mhz en al mijn auto's zijn gemodt... en hij draait nog prima ook, ik heb em nu op 1152x864 (resolutie)

Gefeliciteerd,

Volgens mij heeft ook niemand gezegd dat het niet zou kunnen, we hebben alleen gezegd, dat je door veel complexe auto's toe te voegen, de kans loopt dat je hardware het niet meer trekt.

Als je alle auto's gemod hebt, en het draait nog steeds soepel op een 700Mhz PC in 1152x864, dan heb je waarschijnlijk auto's gedownload van mensen die weten waar ze mee bezig zijn, en die hun auto's niet overmatig complex hebben gemaakt ( qua aantal polygonen en texture).

@sonny yoshi:

Bedankt voor je zinvolle bijdrage aan deze discussie.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb alleen de

smoke mod (extra rood met rubberen)

honda cbr600

honda crf400

piaggio scooter

en een nieuwe skin van honda

maar met deze dingen kan ik maar 5/10 minuten spelen en dan is het Ping en dan haakt ie

en het licht niet aan mijn pc

amd sempron 2200+

64mb nvidia gforce 4 mx

256 mb ram

80gb harde schijf

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...