Vincentttt Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Hallo, Het online spel Gta sanandreas doet het eindelijk Aleen ik weet nog niet wat alles betekend zo als. Met welke knop kan je een winkel kopen(dan moet je wel in het roden vak gaan staan. Hoe kan je meer servers krijgen. Zijn er ook servers zonder cheaters. En hoe kan je missies doen op Gta sanandreas online. Weet iemand het antwoord laat het dan a.u.b. even weten. Mvg, Vincentttt Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Hoe kan ik een winkel kopen? Dit verschilt per server, in de ene server zijn er gewoon andere zogenaamde 'properties' en dus ook andere instellingen. Meestal is het gewoon een tekst intypen in de chatbox zoals '/buy' of '/buy [naam van de property]'. Dit verschilt per server dus ik kan hier niet van iedere server de commands gaan opnoemen, als ze überhaupt properties hebben. Hoe kan je meer servers krijgen? Niet, je ontvangt bij 'Online' iedere server die op dat moment dan ook maar online staat; Als vandaag een server online staat krijg je hem nu wel, maar als hij er morgen en overmorgen niet is, zal hij er ookniet bij staan. Zijn er servers zonder cheaters? Nee, dat hangt gewoon af of er op dat moment admins zijn en of de cheaters ook daadwerkelijk worden opgemerkt of worden doorgegeven aan een admin. Server zonder cheaters zijn er niet. Kan ik missies doen op SA-mp? Ja en nee, dit is ongeveer hetzelfde verhaal als dat van de properties, ook dit verschilt per server. In de ene server moet je gewoon elkaar killen(Deathmatch) en in de andere server is het doel om zo veel mogelijk geld te krijgen(RPG; denk aan Las Venturas MoneyGrub), in weer een andere server is het doel om de boot/basis/ander voertuig over te nemen. Ook dit verschilt dus per server. Ik zeg niet dat deze servers niet bestaan, ze zijn er wel degelijk. Reageren
Vincentttt Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Dank je wel voor je hulp. Ik weet nu wat ik nodig heb. Aleen weet jij waar ik v1.o kan douloaden??? Alvast bedankt Reageren
Sandra Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Kijk eens in >>dit<< topic Veel succes ermee. Grtz San Reageren
Vincentttt Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Hallo, Ik heb nog een vraag hoe kan je iemand arresteeren (als je politie ben) ?? Alvast bedankt Reageren
Sandra Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Kijk: (bijna) geen1 server is hetzelfde! Elke server heeft andere functies, andere voertuigen, andere spawnplaatsten, en andere soorten 'opdrachten' Bij de ene server kan je wél mensen arresteren, bij andere servers niet. En áls je het kan, moet dat per server op een andere manier. Vraag dus in de betreffende server hoe je moet arresteren. Reageren
Vincentttt Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 In de server= [0.1b] X-serverz.com TDM Server 1 Reageren
Sandra Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 In de server= [0.1b] X-serverz.com TDM Server 1 Ga gewoon naar die server, en vraag het aan een speler hoe je iemand moet arresteren. Misschien is er ook wel een help-commando. Reageren
Vincentttt Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Ja maar iedereen praat een andere taal en als ik Engels praat verstaan ze er ook niks van Weet jij ook meer modes voor meer site. Of weet je een NL server ?? Reageren
Sandra Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Als je nederlandse servers zoekt, moet je gewoon de hele internet-lijst laden tot die klaar is. Dan sorteren op naam. en dan zoeken naar de servers die beginnen met [NL] Reageren
Las Vegas Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Aangezien ik de owner van x-serverz op msn heb zal ik wel ff vragen of hij het toevallig weet of kan vragen Reageren
Las Vegas Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Hij zegt nog niks hij is Canadees dus andere tijd misschien zit hij nu op school Reageren
Las Vegas Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Tommis | X-Serverz Support/Sales zegt: i dunno Hij weet het dus niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.