Thundercover Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 /me is shtiing brickz.Btw, als x door x wordt gedeeld is het antwoord 1. Vul maar getallen van alle getallen (behalve 0) in. Maar als je 0 deelt duur nul kun je nooit een groter/kleiner getal (of toch wel?) krijgen. En hoe deel je een normaal getal door 0? Als je iets deelt door iets wat hetzelfde is = 1. Delen door groter = meer dan 0, minder dan 1. Maar als je het deelt door 0 is het een oneindig getal? WTF? Wiskundig gezien kan je gewoon niet door nul delen, dat is tegen de regels van de wiskunde in. Bekijk je het natuurkundig, dan is een getal gedeeld door nul oneindig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 De volgende die off-topic gaat krijgt een pak slaag! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mad-dogg2 Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 De volgende die off-topic gaat krijgt een pak slaag! 0 : 0 = ? Als 0 gelijk staat aan X waarbij A = X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Je kunt niet door 0 delen omdat het geen getal is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Je kunt niet door 0 delen omdat het geen getal is Hoezo is 0 geen getal? Wat is het dan, een appel? 0 is gewoon een natuurlijk getal hoor.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Je kunt niet door 0 delen omdat het geen getal is Hoezo is 0 geen getal? Wat is het dan, een appel? 0 is gewoon een natuurlijk getal hoor.. Het is zeker een getal. En het getal 0 betekent niks. En (op de klassieke manier) kun jij 0 snoepjes onder 4 mensen verdelen..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Je kunt niet door 0 delen omdat het geen getal is Hoezo is 0 geen getal? Wat is het dan, een appel? 0 is gewoon een natuurlijk getal hoor.. Het is zeker een getal. En het getal 0 betekent niks. En (op de klassieke manier) kun jij 0 snoepjes onder 4 mensen verdelen..? Jazeker, dan krijgt iedereen er precies 0. Maar iets delen door nul zelf is niet mogelijk, voorzover de wetenschap zegt. ofzo. Trouwens, 0 is het meest belangrijke getal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2008 Ik vind wiskunde best lastig. Alleen als ik er dan ff aan werkt snap ik het vaak wel en ben ik er best goed in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2008 Je kunt niet door 0 delen omdat het geen getal is Hoezo is 0 geen getal? Wat is het dan, een appel? 0 is gewoon een natuurlijk getal hoor.. Het is zeker een getal. En het getal 0 betekent niks. En (op de klassieke manier) kun jij 0 snoepjes onder 4 mensen verdelen..? Je bedoelt, kan jij 4 snoepjes onder 0 mensen verdelen? Want jij zegt eigenlijk, wat is 0 / 4? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2008 Ik heb best wel veel moeite met wiskunde. Op de basisschool kregen we rekenen, maar als je een schooltje hoger gaat heb je lal gelijk het gevoel dat het stukken moeilijker wordt, vooral met dat (y x 18 + 2) vind ik erg lastig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fyre Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 (bewerkt) Eindelijk heb ik mn grafische rekenmachine. Ik heb gisteren met mn leraar een weddenschap gesloten. Ik zal morgen mn hele rekenmachine vol hebben gepropt met extra programmatje's, games, etc. Toen ik thuis kwam was t me al in een uur gelukt dat ding vol te proppen. (gaat nogal een beetje lastig, moest ook allemaal stuurprogramma's installeren etc.) Eindelijk geen saaie lessen meer! Ik ga wel puzzelen, racen, pokeren of aan mn kalender klooien! FUCK YEAH! Bewerkt: 12 september 2008 door Fyre Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 (bewerkt) Hallo, Ik heb een vraag over Wiskunde. Ik heb VMBO-T, dus het zal niet moeilijk zijn. Ik heb morgen een repetitie van hoofdstuk één. Dat hoofdstuk heet: Ruimtefiguren. Dat zijn 3D figuren zoals een Kubus,Cilinder en en Balk ..enz. Maar ik vat er geen ene reet van. Met name over de Piramide. Kan iemand mij uitleggen hoeveel ribben,grensvlakken en wat de uitslag van de Piramide is? Zo snel mogelijk graag, want als je het over drie uur post, heb ik er niks meer aan. Want dan moet ik naar bed. Bij voorbaat erg bedankt! Groeten, Thegtaman (:>) Nieuw: Hoeft niet meer! Ik heb vandaag de repetitie gemaakt, en was best makkelijk! Ik kwam er prima uit! Groeten, Thegtaman Bewerkt: 16 september 2008 door thegtaman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PiekeTheCat Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2008 Ik ben zelf wel goed in wiskunde,ik kan het snelst hoofdrekenen van allemaal Maar nu heb ik een vraag. 4tot de 0de macht is 1? Klopt dat? en hoezo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2008 Elk postief getal (behalve 0) tot de nulde macht is 1. Elk negatief getal (behalve 0) tot de nulde macht is -1. Dit is gewoon een wet in de wiskunde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PiekeTheCat Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2008 Ok,dacht het ook al dat het zo zat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.