Jump to content

[VAK] M.L.F.


GTA-Sheep

Recommended Posts

Hier kun je terecht voor vragen over de vakken maatschappijleer, levensbeschouwing en filosofie. Pasklare antwoorden worden niet gegeven, maar dat brengt de aard van de vakken ook een beetje met zich mee. Dit zijn een beetje de vakken die het tegenwicht vormen voor de strakke en zakelijke invloeden als economie en wiskunde en die wat meer ruimte bieden voor de "innerlijke" mens. Discussies over de vraagstukken ligt bij deze vakken iets meer voor de hand dan elders maar het is niet de bedoeling dat het een discussietopic wordt! Daar hebben we Opinie of NOTA voor...........

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Hier kun je terecht voor vragen over de vakken maatschappijleer, levensbeschouwing en filosofie. Pasklare antwoorden worden niet gegeven, maar dat brengt de aard van de vakken ook een beetje met zich mee. Dit zijn een beetje de vakken die het tegenwicht vormen voor de strakke en zakelijke invloeden als economie en wiskunde en die wat meer ruimte bieden voor de "innerlijke" mens. Discussies over de vraagstukken ligt bij deze vakken iets meer voor de hand dan elders maar het is niet de bedoeling dat het een discussietopic wordt! Daar hebben we Opinie of NOTA voor...........

Joepi, ben ik de eerste die hier mag posten! Is hier niemand deze richting volgt? In BE noemt dit trouwens Humane wetenschappen, met als hoofdvakken Gedrags- en cultuurwetenschappen, hetzelfde als hierboven vermeld dus, alleen andere naam :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

met het vak maatschappijleer heb je vaak te maken met Normen en Waarden , mijn lereaar heeft het er vaak over en elke keer komt het weer terug , ik snap het niet zo bij hem en dus vraag ik het hier:

Wat zijn Normen en Waarden en kan je ook voorbeelden noemen .

Bedankt alvast :)

Link to comment
Delen op andere websites

met het vak maatschappijleer heb je vaak te maken met Normen en Waarden , mijn lereaar heeft het er vaak over en elke keer komt het weer terug , ik snap het niet zo bij hem en dus vraag ik het hier:

Wat zijn Normen en Waarden en kan je ook voorbeelden noemen .

Bedankt alvast :)

google mofo, google :cya:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Normen_en_waarden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...