Jump to content

CooperTest


bramboy

CooperTest  

46 leden hebben gestemd

  1. 1. heb jij hem al gehad

    • ja
      26
    • nee
      9
    • nee, maar zou hem wel hebben gehad maar ziek/gym spullen vergeten
      2
    • Wat is dat(zie tekst(!!)wat het is!!)
      3
    • nee zit op hogere school/van school af
      3
    • nee zit nog niet op de middelbaar
      2


Recommended Posts

Ja ik heb hem vorig jaar 5 keer gehad.Om de 2 maanden opnieuw zoveel mogelijk rondjes rennen vbinnen 12 min.Me maximale ooit was 2203 m lang,maar voor mij met astma word hte een stuk lastiger om te rennen :(

heb ik ook maar ik weet waneer ik moet stoppen en als ik dat doe weet iedereen waarom en ze weten dat het maar even is of soms wat langer en als het moet en echt doormoet gebruik ik zon puf ding :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ja ik heb het gehad, maar niet op school. Bij ons op school doen ze geen CooperTest, alleen bosloop en Shuttlerun. De Poll is dus niet helemaal van toepassing, maar ik heb m wel een keer gelopen tijdens atletiektraining. Haalde de eerste keer 2450 meter (één van de slechtere resultaten van de groep overigens, sommigen haalden boven de 3000) en de tweede keer had ik er geen zin in en hebben we met bijna de hele ploeg onder de 1500 ofzo gelopen :tu: . (ook echt gelopen, niet gerend ^_^ )

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb het gehad, maar niet op school. Bij ons op school doen ze geen CooperTest, alleen bosloop en Shuttlerun. De Poll is dus niet helemaal van toepassing, maar ik heb m wel een keer gelopen tijdens atletiektraining. Haalde de eerste keer 2450 meter (één van de slechtere resultaten van de groep overigens, sommigen haalden boven de 3000) en de tweede keer had ik er geen zin in en hebben we met bijna de hele ploeg onder de 1500 ofzo gelopen :tu: . (ook echt gelopen, niet gerend ^_^ )

nou dat moet je op school niet flikken dan krijg je een glas koud water in je gezicht :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het wel, ik heb zelfs vandaag gedaan. Ik vindt het wel goed voor je conditie. Ik had toen 40 rondjes gerend, dus ik 2000 meter gehaald. Dus 2 kilometer. :) Ik ken het best wel lang volhouden. Ik heb die 40 rondjes helemaal niet gelopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...