Jump to content

Maximale hoogte van signature


PatrickW

Recommended Posts

We hebben al heel erg lang een maximale hoogte van de plaatjes in je signature, namelijk 150 pixels. het komt de laatste tijd echter steeds vaker voor dat mensen onder of boven zo'n plaatje nog lappen tekst toevoegen. Het was altijd al de richtlijn dat naast een maximaal plaatje, nog hoogstens 2 regels tekst van normaal formaat zijn toegestaan.

We hebben zojuist een nieuwe feature aan de forum software toegevoegd, die de hoogte van signature automatisch afkapt op 180 px. Dit is ruim voldoende voor de maximale maten die we hierboven al aanhielden.

Normaal gesproken zul je er dus niets van merken. Alleen mensen waarvan de signature te hoog is, zullen merken dat het onderste deel van hun signature niet meer wordt weergegeven.

De bestaande regels voor een signature veranderen dus niet:

  • Maximale hoogte van alle plaatjes: 150 pixels
  • Maximale breedte van alle plaatjes: 500 pixels
  • Maximale filesize van plaatjes: 100Kb

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    5

  • David22

    3

  • Donwell

    3

  • Hanneswasco

    3

Goede toevoeging, hoewel me één ding nog niet helemaal duidelijk is. Wordt tekst e.d. dan ook afgekapt, of blijft deze staan? Verder goede maatregel, dat scheelt verder ook weer handtekeningen verwijderen. :)

Edit:

Laat maar zitten, die vraag... Ik zie het al aan mijn eigen sig... :7

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Goede toevoeging, hoewel me één ding nog niet helemaal duidelijk is. Wordt tekst e.d. dan ook afgekapt, of blijft deze staan? Verder goede maatregel, dat scheelt verder ook weer handtekeningen verwijderen. :)
Alles wordt afgekapt na 180 pixels vanaf de bovenkant. Of het nu midden op een plaatje is, of halverwege in een regel tekst.
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij werkt dit niet bij de woorden en zinnen? Kijk maar naar mijn signature?
Goede toevoeging, hoewel me één ding nog niet helemaal duidelijk is. Wordt tekst e.d. dan ook afgekapt, of blijft deze staan? Verder goede maatregel, dat scheelt verder ook weer handtekeningen verwijderen. :)
Alles wordt afgekapt na 180 pixels vanaf de bovenkant. Of het nu midden op een plaatje is, of halverwege in een regel tekst.

Dit werkt precies nog niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Het werkt prima; kijk naar mijn sig.

Ik heb namelijk dit staan:

[center][img=http://img502.imageshack.us/img502/1078/sensatoinnk7.jpg]
| [url="http://www.gtaforum.nl/index.php?act=Help&CODE=01&HID=23"]De Forumregels[/url] | [url="http://www.gtaforum.nl/index.php?showuser=35650"]Mijn Profiel[/url] | [url="http://www.gtaforum.nl/index.php?act=Msg&CODE=4&MID=35650"]PB Mij![/url] | [url="http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=57384"]Vice City Sceen Contest[/url] |
test
test
test
test
test
test
test
[/center]

Er staat dus maar 4 van de 7 keer "test"

Nu het weer verwijderen, anders doet een mod het zo... :clown:

Edit: Jeetje... ik kan niet eens tellen! *8 veranderd in 7*

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij werkt dit niet bij de woorden en zinnen? Kijk maar naar mijn signature?
Goede toevoeging, hoewel me één ding nog niet helemaal duidelijk is. Wordt tekst e.d. dan ook afgekapt, of blijft deze staan? Verder goede maatregel, dat scheelt verder ook weer handtekeningen verwijderen. :)
Alles wordt afgekapt na 180 pixels vanaf de bovenkant. Of het nu midden op een plaatje is, of halverwege in een regel tekst.

Dit werkt precies nog niet...

Mijn handtekening is hét voorbeeld. :D Kijk maar eens, de tekst was eerst onderstreept en volle letters, er ontbreekt een klein deel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij werkt dit niet bij de woorden en zinnen? Kijk maar naar mijn signature?
Goede toevoeging, hoewel me één ding nog niet helemaal duidelijk is. Wordt tekst e.d. dan ook afgekapt, of blijft deze staan? Verder goede maatregel, dat scheelt verder ook weer handtekeningen verwijderen. :)
Alles wordt afgekapt na 180 pixels vanaf de bovenkant. Of het nu midden op een plaatje is, of halverwege in een regel tekst.

Dit werkt precies nog niet...

Mijn handtekening is hét voorbeeld. :D Kijk maar eens, de tekst was eerst onderstreept en volle letters, er ontbreekt een klein deel. ;)

De handtekening van Ninoke is een nog beter voorbeeld, daar mist een hele hoop.

knipselhu2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...