Jump to content

Maximale hoogte van signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Trouwens voordat ik het vergeet, hoe gaan jullie dat doen met te zware Signatures? Worden die automatisch niet toegestaan?

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PatrickW

5

• David22

3

• Donwell

3

• Hanneswasco

3

Geplaatst:

Goede toevoeging, maar 't functioneert nog niet helemaal: De screenshots van verschillende mensen laten zien dat 't bij hun wel goed werkt, maar ik zie te grote signatures nog altijd wel. Overigens gebruik ik Internet Explorer 6...

Geplaatst:
Goede toevoeging, maar 't functioneert nog niet helemaal: De screenshots van verschillende mensen laten zien dat 't bij hun wel goed werkt, maar ik zie te grote signatures nog altijd wel. Overigens gebruik ik Internet Explorer 6...
Ja inderdaad, als je een oude versie van IE gebruikt, zou het zomaar eens niet kunnen werken. Die browser kan namelijk heel veel HTML/CSS opmaak-constructies die al jaren gestandaardiseerd zijn, gewoon niet aan. Dus jammer maar helaas, voor die gebruikers :( (klagen kan bij microsoft.)

Goede reden om eindelijk eens over te stappen naar IE 7,

of beter nog, naar FireFox

Geplaatst:

Ik denk dat ik ook IE 6 heb, zal daarom zijn dat ik dat allemaal zie. Ik zal snel even IE 7 downloaden, dit kan toch he? :puh:

Perfecte voorbeeld bij Dastard:

sigdasla9.png

Geplaatst:

Slim en handig. Zo worden te groote signatures qua afmetingen moeilijker, maar er zijn altijd nog de KB's. In ieder geval erg handig, al ga ik eigenlijk bijna over de 150px.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Erg netjes! Mijn signature voldeed al aan de eisen dus hoef ik ook niets te veranderen. Dit zal de mods+ flink wat werk besparen!

KUTGW!

Geplaatst:

Handi, maar betekend dit ook dat je meer tekst in je sig kunt proppen ? Want bij mij geeft ie nogal vaak aan, "je signature is te lang".

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had hier ook last van, maar volgens mij viel het wel mee met de grote :puh: En ik heb er nog wel 2 regels tekst bij

Bewerkt: door Proximitus
Geplaatst:

goede uitvinding :tu: nou hoeft de crew geen duizenden handtekening te veranderen.

ach ik heb er geen last van die van mij is gemaakt door een crewlid dusee :bonk:

Geplaatst:
Handi, maar betekend dit ook dat je meer tekst in je sig kunt proppen ? Want bij mij geeft ie nogal vaak aan, "je signature is te lang".

Nee de hoeveel tekens die je in je signature kunt gebruiken is niet veranderd.

BTW. We hebben het verder aangepast, en het zou nu ook voor IE6 gebruikers moeten werken.

Als mensen bij wie het eerder nog niet werkte even zouden willen checken en reageren..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...