NandroDavids Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 BTW. We hebben het verder aangepast, en het zou nu ook voor IE6 gebruikers moeten werken.Als mensen bij wie het eerder nog niet werkte even zouden willen checken en reageren.. Jep, ik heb 't net even getest en ook bij mij met IE6 werkt 't nu Reageren
Rivel Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Jep voor opera werkt het nu ook Reageren
IV trailer Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 betekend dit soms dat je gewoon lekker je gang kan gaan in je handtekening. veel regels tekst toevoegen en plaatjes. en dat je dan vanzelf word geremt, omdat je ziet dat er wat wegvalt. of geld dit alleen voor het plaatje in je hantekening. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Het geldt ook voor tekst. Reageren
Thundercover Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Eindelijk duidelijkheid over de handtekening. Goed werk! Reageren
Donwell Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) Wat mij nu opvalt, is dat tekst wordt afgekapt. Een voorbeeld van dit is de sig van Dutchy3010. Ze behaalt nog lang niet de 180px, en toch wordt haar tekst afgekapt; er is geen onderstreping meer. Bij mij is dit ook het geval. Toch nog een bugje? Edit@hieronder: Zou kunnen, maar bij Dutchy is het opeens wél normaal geworden... Bewerkt: 17 oktober 2007 door Donwell Reageren
Galiorix Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Nee, die lijn zit nét onder de 180px dus dan word die wél afgekapt Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 het is inderdaad een heel goed idee om het af te kappen zodat ze niet te groot of lang worden alleen als de plaatjes te groot zijn kwa filesize worden ze niet automatisch verranderd naar een link ofzo verder KUTGW met het forum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.