Jump to content

In welke tijd moet de volgende gta afspelen!


STASKO

In welke tijd moet de volgende gta zich afspelen??  

267 leden hebben gestemd

  1. 1. In welke tijd moet de volgende gta zich afspelen??

    • 1 in de middeleeuwen
      0
    • 2 romeinse tijd (200 na chr)
      1
    • 3 jaren 30
      0
    • 4 jaren 40
      2
    • 5 jaren 50
      0
    • 6 jaren 60
      0
    • 7 jaren 70
      4
    • 8 toekomst(ruimteschepen enz enz heel ver in de toekomst)
      2
    • 9 wilde westen
      1
    • 10 anders,,,,,zet je anwoord hieronder.
      8


Recommended Posts

  • Reacties 262
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • STASKO

    6

  • AmsterdamBoy

    5

  • Lantyz

    3

  • Mazzeltje

    3

Mij lijkt het wel leuk als een volgende gta zich afspeelt in de tijdsperiode van 1975-2015. Een hele brede periode maar daar moet dan jaar uit gekozen worden. Het kan dus eighties , nineties of gewoon nu zijn omdat ze allemaal eigen sfeer hebben.

Voor mensen die middeleeuwen willen zeg ik: koop assassin's creed

Voor mensen die Wilde Westen willen zeg ik: koop RDR

Voor mensen die jaren 40/50 willen zeg ik: Koop mafia 2 (niet de free roam van gta)

Wel hoop ik dat er ooit een 3 person view game komt in de romeinse tijd, maar gta past niet in die tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk wilt bijna niemand een gta terug in de 20ste eeuw. En zeker niet nog verder in het verleden of in de scienefiction toekomst. Niet moeilijk dat meer dan de helft voor anders stemt. Ik wil gewoon dat het spel zich afspeelt in het jaar dat het spel gemaakt is.

Bewerkt: door Edegem
Link to comment
Delen op andere websites

Bump in dit geval toegestaan omdat het topic wel een dusdanig tijdloze titel draagt, dat het wel op de huidige tijd van toepassing is.

Wel even het verzoek daarbij om voordat je reageert in een topic, eerst goed te kijken of het nog wel een actueel topic is. In principe is het bumpen van oude, afgedreven topics namelijk niet gewenst. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ok ik will even zeggen dat iedereen die voor verre toekomst, middeleeuwen of wilde westen koos geen F*@"# flauw idee waar gta om draait. 1 Toekomst: zou gewoonweg belachelijk zijn, zie jij iemand als Nicko, CJ, Claude,... met een lasergun schieten? :? Ik dacht het niet. 2 Middeleeuwen: WTF? grand treft "auto" zonder auto's? Dat slaat nergens op. :cab: 3 wilde westen: er is onlangs al iets uitgekomen hoe hete het ook al weer? O ja ken je red dead redemption? Een van de beste games ooit. Wel dat is gta in het wilde westen :duh: . De rest is allemaal mogenlijk maar ik ga voor de beste keuze: NU of messchien in de nabije toekomst (max 20 jaar). _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ongeveer deze tijd zou perfect zijn voor een nieuwe GTA (2010)

Op de jaren voor 2000 ben ik een beetje uitgekeken.

En ik geloof dat GTA IV/Episodes de enigste free roam third person view games zijn op dit moment die zich afspelen rond deze tijd.

2009/2010/2011 zouden perfecte jaren zijn voor een nieuwe GTA :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag deze tijd (jaar van uitkomst of iets daarrond) willen. Iedereen kent deze tijd, alles zal veel realistischer lijken omdat we ook weten hoe het nu is en hoe het dan ingame zal zijn en zo. IV speelt zich in principe ook deze tijd af (het jaar van uitkomst), maar mij lijkt nu gewoon leuker.

De oude tijd hebben we gehad, nu moeten er maar enkele GTA's komen die zich rond deze tijd afspelen, en daarna kan GTA eventueel naar de toekomst gaan. Al wordt dat moeilijk, want stel dat ze een GTA in 2030 creëren, en het wordt dan 2030... Dan zal het spel vast wel 'dom' lijken of juist veel te multifunctioneel xD.

EDIT: Was het niet beter als de poll 'gereset' werd? Want nu staan er ook meningen tussen van GTA IV.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...