Jump to content

[Nieuws]Roemenie Nederland


2fast{0}

Recommended Posts

Nederland heeft verloren met 0-1 tegen roemenie ! :N

Nederlandse elftal met 1-0 onderuit in Roemenië

Zwarte avond aan Zwarte Zee

Het Nederlands elftal heeft de uitwedstrijd tegen Roemenië met 1-0 verloren. Door dit verlies in dit belangrijke EK-kwalificatieduel blijft Oranje op de tweede plaats staan in groep G op drie punten achter de Roemenen. Slechts twee landen plaatsen zich in deze poule voor het EK in 2008.

Van Basten: Geen man over boord

Marco van Basten oogde na afloop van de verloren kwalificatiewedstrijd tegen Roemenië teleurgesteld. "We hebben het vooral in de tweede helft niet goed gedaan. Het was al met al een matige wedstrijd waarin de gelukkigste heeft gewonnen. Maar goed, er is geen man over boord. We hebben kwalificatie nog steeds in eigen hand,” aldus de bondscoach.

Ryan Babel verslaapt zich

Bondscoach Marco van Basten heeft Ryan Babel uit de basisopstelling van het Nederlands elftal tegen Roemenië geschrapt. De linkerspits versliep zich voor de tweede keer op de dag van de wedstrijd. Van Basten besloot hem daarop uit het elftal te halen.

Wat vinden jullie, terecht gewonnen, of gewoon geluk ?

mvg,2fast{0}

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Ja echt slecht jongens.. ontsla dan ook die Van Basten :N

Wat een drama maarja, hij blijft toch wel zitten tot en met de laatste wedstrijd van het EK 2008 waarin we kansloos afgeslacht worden door de Duitsers die niet persé in een achterhaald systeem hoeven te spelen. Henk Kesler zit tot aan z'n kin in de reet van Johan Cruijff, en Van Basten is weer de oogappel van Cruijff.

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig leverde Jong oranje nog een goede prestatie maar met Oranje gaat het echt slecht . Als je goed kijkt zie je dat Van Basten Babel op de bank laat zitten omdat hij zich had verslapen maar iedereen maakt toch fouten? , Zo ook Van Basten die te laat weg gaat van huis en te laat komt op de training, Van basten gaf ook geen aanwijzingingen dus je verwacht wel dat het fout gaat!

Link to comment
Delen op andere websites

Best te verwachten, Van Basten bakt er niks van. Veels te onervaren, hij had nog een aantal jaar assistent trainer moeten zijn, en daarna hoofdtrainer van een 1ste divisie clubje, daarna pas Eredevisie en dan naar het buitenland bij een grote club, en dan pas zou hij ervaren genoeg zijn voor Oranje. Maar van Jong Ajax naar Bondscoach kan nooit goed gaan. :N Ik snap nog steeds niet dat ze zo stom hebben kunnen zijn bij de KNVB.

Ik heb de wedstrijd niet gezien, dus daar kan ik niks over zeggen.

En 4-4-2 is inderdaad beter, elke speler die hij in zijn team zet speelt bij zijn club 4-4-2 :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je dat gare veld niet gezien dan? dat veld geef je nog niet eens aan een 3e wereld land :7

Op het veld van PSV had Oranje had nog verneukt hoor..

Ja, dat denk ik ook. Maar door de regen was het glad, als ze in de Arena speelden was het dan wel droog, maar dan hadden beide teams er wat aan, en ik denk dat de wedstrijd dan hetzelfde was. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Van Basten verliest op het EK liever met 4-3-3 dan dat 'ie wint met 4-2-2. Zo diep zit zijn obsessie met dat systeem. Vandaar dat hij ongeschikt is als bondscoach; hij denkt niet meer in het landsbelang, hij denkt alleen nog maar 'ik moet mijn eigen gelijk halen'. Met z'n breekijzers.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, soms heeft hij een opstelling waarvan ik serieus denk "weet die man wel wat het spelletje is"? En hij stelt spelers niet op die geweldig spelen in hun eigen team, kijk naar Seedorf (dit keer dan wel), Van Bommel, Davids... Als hij een speler niet mag, speelt hij niet. Maar ik vind dat hij niet moet kijken naar zijn persoonlijke mening, maar naar de beste. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...