skimi Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 ik zag op http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=5444 dat je ook gewoon rond kan rijden vliegen etc. met rc voertuigen. Hoe kan dat Reageren
BrokenTable Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Ze staan daar gewoon wil hoor, ze lviegen niet :-) (ik heb ze met behulp van cheatcodes laten spawnen) Reageren
JBm* Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Ik heb het ook laten spawnen met de cheat dat hij in De Johnson house garage komt , maar ik kon er niets mee . Is er niet een cheat AR code om er wel te kunnen vliegen rijden ? Reageren
jorran Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Ze staan daar gewoon wil hoor, ze lviegen niet :-)(ik heb ze met behulp van cheatcodes laten spawnen) Kun je die swat en fbi truck ook spawnen??? :huh: :huh: :huh: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Kun je die swat en fbi truck ook spawnen??? :huh: :huh: :huh: Je kunt in principe alles laten spawnen (ook andromada war je normaal niet in kunt). Wat nog niet gevonden is zijn oa. de Mothership en de Skycrane (Leviathan met magneet) Reageren
W3sl3y Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 maar als je elke auto kan spawnen waar staan die codes dan Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Op de cheatdisk .. die kan je kopen voor 7.50 dacht ik .. Reageren
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Op de cheatdisk .. die kan je kopen voor 7.50 dacht ik .. :huh: hoe werkt dat ding dan Reageren
BrokenTable Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Op de cheatdisk .. die kan je kopen voor 7.50 dacht ik .. :huh: hoe werkt dat ding dan Ik weet niet meer wie, maar er is op het forum gemeld dat ARMAX codes niet op de Cheatdisc werken. In dit topic kun je meer info vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.