Marioleo69 Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2007 (bewerkt) heey, Ik ben een tijdje geleden begonnen met mapping, en dit is mijn resultaat! Een wasstraat mod. Ik heb er wat zeepsop en water in gezet, wat extra objecten toegevoegd en een paar auto's er om heen gezet. Ik weet nog niet wanneer hij klaar is, maar ik ben al over de helft. Hier een paar screens: Vertel maar wat jullie er van vinden, en post ook als jullie nog ideeën hebben! *UPDATE!* Hij is bijna af! Ik heb er wat extra spawnende auto's en vliegtuigen door heel sa gezet. Dit is het lijsje: Bij de wasstraat: Sweeper Utility Van Utility aanhanger East los santos: Tornado voor de Reni liefhebbers (van gta vcs) LS film studio: geel/rode Comet blauw/roze Maverick Ocean Docks: Patriot Hunter LS Beach: blauw/witte oceanic faggio rode Quad LS Politie kantoor: S.W.A.T. FBI Truck Mulholland/Richman Phoenix Huntly Stafford Garcia: RC van Missionary Hill: News Chopper The Biffin Bridge Hotel: een Stretch met twee zwarte Vincents Paradiso: Euros Easter Bay Airport: chroom gele Burrito Doherty: Taxi Toreno's ranch: Seasparrow Roca Escalante: zwarte Stallion zwarte Mesa Spiny Bed: roze Windsor en bij elke Donut Winkel een Police Als hij af is zou ik hem dan in de download database zetten? Bewerkt: 28 oktober 2007 door Marioleo69 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2007 Het ziet er wel goed uit . In de missie Reuniting the Families ga je ook door die wasstraat en dat is de enige keer dat dat ding het doet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joopykoopy Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2007 ik vind hem wel mooi alleen dat water vind ik een beetje te vel verder is hij zeer leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2007 lijkt me leuk ga hem zeker downloaden als hij klaar is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.xen0 Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2007 lijkt me leuk ga hem zeker downloaden als hij klaar is Same. Alleen die laatste 2 screens snap ik niet wat je daarmee wilt laten zien? En maakt hij daarnaast ook echt schoon? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2007 (bewerkt) lijkt me leuk ga hem zeker downloaden als hij klaar is Same. Alleen die laatste 2 screens snap ik niet wat je daarmee wilt laten zien? En maakt hij daarnaast ook echt schoon? De wastraat maakt niks schoon. Als je wilt dat de auto's worden, moet je de vehicle.txd wijzigen. Alleen die zorgt ervoor dat de auto's vies of schoon worden. Bewerkt: 19 oktober 2007 door GTA_XP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marioleo69 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2007 lijkt me leuk ga hem zeker downloaden als hij klaar is Same. Alleen die laatste 2 screens snap ik niet wat je daarmee wilt laten zien? En maakt hij daarnaast ook echt schoon? Met die laatste 2 screens liet ik de spawnende voertiugen zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marioleo69 Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2007 *Sorry voor de dubbelpost* Maar de mod is eindelijk af! Hij is hier te downloaden: http://files.filefront.com/Carwash+modzip/...;/fileinfo.html Veel plezier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb m gedownload en uitgeprobeerd maar ik vraag me tog af waarom er ipv de utility, utility tr en de sweeper, 2 witte poorten/muurtjes staan in dat poortje en waar dan die FBI truck en de SWAT bij het politiebureau in LS dan zijn. Ik ben in de garage geweest eromheen... EDIT: Ik weet eigenlijk niet of die andere er wel allemaal zijn... Bewerkt: 29 oktober 2007 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marioleo69 Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) Heb de muurtjes gemaakt om het wat op te vullen, de utility en de utility truck staan in dat steegje tussen de twee muurtjes. (je kan het hekje kapot schieten!) en de swat en de fbi truck staan op het parkeer plaatje daar voor dat je in de garage gaat. Als ze er niet staan moet je even een blokje om of later weer terug komen. Dan spawnen ze er weer. En het geld ook voor de andere voertuigen soms staan ze er en soms niet. Heb nog een foto als bewijs: Met dank aan Wikigta voor de kaart. EDIT: Foto er bij gedaan als bewijs EDIT2: kaartje! Bewerkt: 29 oktober 2007 door Marioleo69 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2007 volgens mij is het een hele goeie mod, jammer dat ik geen gta sa op de pc heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoenKucharek Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 heeft iemand miss backup bij mij doet die het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 Dat is vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Force Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2007 Ik heb je MOD net even gedownload en geinstalleerd. Ik vind dat je de MOD leuk gemaakt hebt, vooral het stoplicht tegen de muur vind ik wel vet Leuk gedaan dus. Ik geef je MOD een 8/10. Greetz, Black Force Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA freakje Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) Leuke mod. als je wat handiger bent met modden kun je misschien een echte carwash maken waar de borstels ook bij draaien. Dat zou ook wel leuk zijn. GTA freakje EDIT:het zou leuk zijn als je er ook garagedeuren bij zou doen. Dat als het stoplicht op rood staat is de deur dicht en de carwash aan en als het stoplicht op groen springt gaat de carwash uit en de deur open. Bewerkt: 25 december 2007 door GTA freakje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.