Jump to content

Wasstraat mod


Marioleo69

Recommended Posts

Dat ziet er ook leuk uit :tu: Alleen ik bedoelde links achter waar je die swat tank en die andere auto neergezet had ^_^ Maar het was maar een beetje een idee en het gaat er meer om wat jij ervan vind ;)

Keep up the good working :cya:

Groeten Tim

Ik wilde het eerst ook kleiner, maar niks kleins.

Dus toen dacht ik, Hé ik gebruik het glazendak.

IK ben nu bezig met de laatst vergeten wasstraat in LS.

Ik maar er een Dakterras bij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Marioleo69

    20

  • GTA freakje

    11

  • Timske

    4

  • joppie

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mechien kun je ook een Helipad bij maken dat je daar een helicopter op spawnd ^_^

En dat je die gewoon kan pakken en weg kan vliegen :puh: Of hunter kan ook :cya:

Groeten Tim

Helipladformen doen het niet altijd goed. Ik probeer erachter te komen wat er fout, en al in de eerder versies van mijn mod staat er al een Hunter in LS Docks.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Mechien kun je ook een Helipad bij maken dat je daar een helicopter op spawnd ^_^

En dat je die gewoon kan pakken en weg kan vliegen :puh: Of hunter kan ook :cya:

Groeten Tim

Helipladformen doen het niet altijd goed. Ik probeer erachter te komen wat er fout, en al in de eerder versies van mijn mod staat er al een Hunter in LS Docks.

Perfect die mod maar als ik iets instaleer met img ofzo:P gaat het aleen maar fout en maak ik dus eigenlijk me spel kapot:P Maarja wel mooie mod ik ga het zo ie zo downloaden als ik img onder de knie heb:P

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
ik weet niet waar die auto,s staan of dat werkte niet waarn zou die swat bij dat police burau staan. :schater:

Zie mijn laatste post op de eertse pagina van dit topic, daar zie je een plaatje en een kaart met allemaal rode stipjes daar staan de voertuigen. Als ze er niet staan moet je even omrijden en dan weer terug komen, dan staan ze er wel.

Waarom crashed mij GTA als ik het opstart na het installeren?? :?

Heb je nog andere mods geistalleerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan daar aan liggen of je hebt het niet goed geïstalleerd.

Dus als je mijn modificatie ooit nog zou willen gebruiken kan je beter je gta sa opnieuw installeren, en dan weer proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...
:tu: GOED WERK ZIET ER LEUK UIT IK HEB ME DE HELE MIDDAG DE POKKE GEZOGT NAAR DE WASSTRAAT EN GEVONDEN ALS JE IETS ZOEKT VINDT JE HET WEER NIET MAAR HET RESUTAAT MAG ER ZIJN LEUK EXTRAATJE TNX MAN :tu::tu::tu::tu::tu:

doe es ff niet zo schreeuwerig, typen met shift/capslock wordt hier gezien als schreeuwen, en is dus irritant....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...