Jump to content

Eiland in level 2


Daanie

Recommended Posts

EEEY

In level 2 kun je met een auto naar een eiland door middel van een schans maar als je op het eiland bent is er een hele grote muur waar je niet omheen kunt weet iemand hoe je tog daar naar binnen kan?????

Mail me anders ff ***@***.com

Thanx

[EDIT door Lantyz: Geen emailadressen op het internet, svp. Gebruik voor het doorgeven van je adres PBs]

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoelt ongetwijfeld de Alma Mater State Prison (in de zuidwestelijke hoek van het level).

Je kan naar binnen tijdens de tweede rode missie van de Rednecks; 'Penal Ties'. Hierna staat de poort van de gevangenis open, en kan je gewoon naar binnen.

Hieronder nog een screen van de binnenkant:

post-7-1104769838.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Wanneer je de eerste voltooid hebt, mits je voldoende respect hebt (te zien aan de respect-o-meter, linksboven. De rode missies zijn beschikbaar wanneer je een klein rood lampje ziet branden bij het Rednecks-balkje)

Link to comment
Delen op andere websites

wanneer krijg je die tweede missie :huh:

Je kunt ook proberen de vlieg code te gebruiken ;)

Als je granaten of Molotovs hebt kan dit alleen maar...

Ga naar de hoge brug in level2... (de brug die over zee gaat en door het kamp van de Rednecks gaat)

Spring hier vanaf en blijf granaten gooien.. Blijf dit doen en je zult vliegen....

Je kunt nu zo naar de Gevangenis vliegen ;)

Als het goed is vlieg je hoger dan de muur en kun je zo naar binnen ;)

Let er wel op: Deze "Cheat" hoeft niet perse te werken...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

je kan ook zorgen om op dat zijkantje te komen op die schuine kant! dan moet je snel uitstappen. en dan moet je springen over de hoek en dan kom je er ook in zo dee ik het vroeger ook altijd!

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is misschien een beetje vaagjes (want het moesten .gif jes zijn, anders lukte het niet) maar hier staat een beetje hoe het moet. Als je het niet snapt stuur me dan een PB dan maak ik de plaatjes groter en mooier.

zo12zx.gif

(Ik heb het GTAGAMES logo er bij gezet voor het geval iemand het kopieërt. Misschien staat het in de weg. Als dat zo is, PB me dan)

Link to comment
Delen op andere websites

@ flitskikker, dat werkt niet op de PSone.

En er is eingelijk niet veel te doen in die gevangenis. Een stuk boeiender is de Army Base onder het Zaibatsu Village. ^_^

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap wat je bedoelt, en heb het zojuist even geprobeerd. Hoewel het me nog niet gelukt is (Ik blijf wegstuiteren doordat ik tegen die muur erachter aan knal :duh: ) zie ik wel dat het mogelijk is.

Ik vind de Molotov-cocktail-truc alleen wel stukken makkelijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap wat je bedoelt, en heb het zojuist even geprobeerd. Hoewel het me nog niet gelukt is (Ik blijf wegstuiteren doordat ik tegen die muur erachter aan knal :duh: ) zie ik wel dat het mogelijk is.

Ik vind de Molotov-cocktail-truc alleen wel stukken makkelijker.

Met dat truckje kan je zo hoog als je wilt zowat. Ik vloog in Level 3 over de bovenste brug naar de onzichtbare muur van het spel. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...